Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

hormonit mormonillakin
No ei se nyt tiettyjen viinojen vika ole että ihmiset tekee hölmöyksiä, kaikkea sitä kuulee! :D

Kirkas viina voi laukaista jonkun ongelman ihmisessä, korostaa itsehillinnän puutetta, saada ihmisen kerjäämään hyväksyntää, tehdä ihmisestä ylitunteellisen joka kostautuu tyhminä tekoina.

Mutta kyllä kännisekoiluissa aina on se kipinä lähtöisin ihmisestä, se olemassaoleva valmistusvirhe, ja viina vain laukaisee sen.
Kannattais oikeasti perehtyä siihen, miten alkoholi vaikuttaa ihmisen aivotoimintaan eikä hokea näitä vanhan kansan uskomuksia ihmisen piilevistä valmistusvirheistä (lol). Varsinkin alkoholin vaikutus serotoniinin ja dopamiinin tuotantoon on mielenkiintoinen ilmiö, koska siinä on paljon yhtäläisyyksiä rakastumisen kemiallisiin reaktioihin, mikä on yksi syy siihen että pettämistä tapahtuu paljon humalassa.

Koskahan tälle mormonifantasialle saadaan jatkoa?
 
tarkennus
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;29554889:
No nimenomaan juuri näin. Ehkä lohdullista itsepetosta, mutta itsepetosta kuitenkin.
Jos se toimii, niin eikö se ole ihan ok? Itsepetos on yleisin petos maailmassa, jokainen tekee sitä. Se on tietty hyvä tunnistaa ja ehkä jopa tunnustaa, edes itselleen.

Suklaasta irti pyristelevä välttää ostamasta suklaata kotiin, koska tietää että söisi sen heti. Kyllä hän silti minusta voi olla itseensä tyytyväinen, kun ei syö suklaata ylenmäärin, koska ei ole hankkinut sitä.
 
"asdf"
Tämä luulo perustuu siihen liikuttavan typerään suomalaiseen myyttiin, että viina on joku mystisiä voimia sisältävä totuusseerumi, joka tuo esiin ihmisen todellisen minän. Toisilla viina sekoittaa pään, toisilla ei, ihan samalla tavalla kuin muutkin päihteet.
Ette vain halua myöntää, että ette seurustele sen oikean kanssa sittenkään. Olen tehnyt sitä itsekin, siis seurustellut sen väärän kanssa. Kun huomasin, että muut miehet alkoi varsinkin kännissä kiinnostamaan, niin olen eronnut. Niin yksinkertaista se on. Nyt seukattu mieheni kanssa 7 vuotta, kertaakaan (edes kännissä) ei ole tullut mieleen vehtailla kenenkään kanssa.
 
"vieras."
Eri alkoholijuomissa on erilaisia kemiallisia yhdisteitä joten ei mun mielestä ole epätodennäköistä että ne voi aivoissa vaikuttaa eri tavoilla.
Mitään tällaista ei ole koskaan tieteellisesti todistettu vaikka alkoholin vaikutuksia on tutkittu paljon. On sen sijaan todistettu että haju ja makumuisti vaikuttaa mielentilaan ja sen kautta eri juomat voivat vaikuttaa eri tavalla.
 
hormonit mormonillakin
[QUOTE="asdf";29554905]Ette vain halua myöntää, että ette seurustele sen oikean kanssa sittenkään. Olen tehnyt sitä itsekin, siis seurustellut sen väärän kanssa. Kun huomasin, että muut miehet alkoi varsinkin kännissä kiinnostamaan, niin olen eronnut. Niin yksinkertaista se on. Nyt seukattu mieheni kanssa 7 vuotta, kertaakaan (edes kännissä) ei ole tullut mieleen vehtailla kenenkään kanssa.[/QUOTE]

Ketkä "te"? :D
En ole eläessäni pettänyt ketään, en kännissä enkä selvinpäin, en elämäni rakkautta enkä edes sellaista kumppania, josta en ole pahemmin välittänyt.
Oli vain pakko puuttua tähän naiiviin kuningas alkoholi -myyttiin ja typeriin tulkintoihin Vaimo-Rakkaan parisuhteesta.
Se, että tiedostaa alkoholin vaikutuksen omaan käytökseen ja tekee tietoisen päätöksen välttää sitä, on kypsän ihmisen ratkaisu ja tietää hyvää parisuhteelle.
 
Juuri vähän aikaa sitten tuli töllöstä josatain Englantilaisesta missistä, joka oli Amerikassa asuessaan ihastunut mormonimieheen, joka olikin yhtäkkiä kadonnut taivaan tuuliin (eli lähtenyt lähetystyöhön), tämä missi ajatteli että miehen perhe haluaa vain pitää miehen kaukana tästä ja palkkasi sitten yksityisetsiviä jäljittämään tämän miehen, sieppasi ja raiskasi tämän useita kertoja...
 
"vieras."
Juuri vähän aikaa sitten tuli töllöstä josatain Englantilaisesta missistä, joka oli Amerikassa asuessaan ihastunut mormonimieheen, joka olikin yhtäkkiä kadonnut taivaan tuuliin (eli lähtenyt lähetystyöhön), tämä missi ajatteli että miehen perhe haluaa vain pitää miehen kaukana tästä ja palkkasi sitten yksityisetsiviä jäljittämään tämän miehen, sieppasi ja raiskasi tämän useita kertoja...
Tässähän kävin niin että ex-missi sieppasi ja raiskasi mormonipojan. Vihjaatko että ap tulee sieppaamaan tapaamansa pojan?
 
"hmh"
Missä kohtaa tämä alkoholi tähän keskusteluun putkahti? Luin ketjua viimeksi aamulla, ja silloin puhuttiin mormonisaarnaajista ja ihastumisesta.... Eihän ne mormonit edes juo, joten ... "kiviäkin kiinnostaa"?
 
"omg"
[QUOTE="vieras.";29555073]Tässähän kävin niin että ex-missi sieppasi ja raiskasi mormonipojan. Vihjaatko että ap tulee sieppaamaan tapaamansa pojan?[/QUOTE]

Ei sitä tiiä vaikka näin kävisikin.
 
"viera"
Voi häppistä, miten se nyt noin on päässyt käymään?
Sieltä se mustavalkoisuus vain karisee kun ikää ja elämää kertyy. :)
Etkö sie tuossa alle kaksi viikkoa sitten ihmetellyt ja arvostellut minun avioliittoa siitä syystä että joskus kännipäissään ollaan pussattu vieraita ihmisiä?
Meillä ei kumpikaan koskaan ole systemaattisesti toista pettänyt/johtanut harhaan/viritellyt/nähnyt vaivaa vieraan ihmisen eteen.
Se on minusta jo pettämistä ettet sinä voi kertoa miehellesi tapaamisesta tai siitä että olet kuumana vieraaseen mieheen ja oot noin voimakkaiden tunteiden vallassa.

Pitkässä suhteessa varmasti viehtyy ja ihastuu vieraistakin, mutta se, antaako tunteille lisäravintoa ja mahdollisuuksia hairahduksille onkin jo eri stoori ja kertoo enemmän ihmisen moraalista verrattaen humalaiseen hölmöilyyn mitä ei itsekään aamulla tajua.

Tiedätkö häpigöörli, me jätettiin väkevät viinat pois kun oltiin miehen kanssa kumpikin saatu morkkistella kännihölmöilyjämme. Todettiin että viinanpaska ei meiltä suhdetta pilaa. Selvin päin/kevyistä alkoholijuomista kun koskaan ei ole ongelmia aiheutunut eikä arviointivirheitä.
Mä suosittelisin sulle samaa, älä ala treffailla kuumaa miestä jos sulla housut kastuu jo tässä vaiheessa. Mikäli rakastat miestäsi.
Miksi tieten tahtoen tehdä asioita joita suurella todennäköisyydellä katuu ja itkee vielä jälkikäteen?

Ohhoh, alkoipa karista teidänkin, "täydellisen" suhteen kulissit. Viina, tuo maailman huonoin tekosyy.
 
"jebulis"
Hauskintahan tässä on juurikin se, että näillä pojilla on taka-ajatuksena ainoastaan uskonnollinen käännyttäminen. Ap ei vain tajua, että silloin kun miehet puhuu rakkaudesta, niin siinä on naiset vaan tiellä... jos tiedät mitä tarkoitan? :p
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
[QUOTE="jebulis";29555227]Hauskintahan tässä on juurikin se, että näillä pojilla on taka-ajatuksena ainoastaan uskonnollinen käännyttäminen. Ap ei vain tajua, että silloin kun miehet puhuu rakkaudesta, niin siinä on naiset vaan tiellä... jos tiedät mitä tarkoitan? :p
[/QUOTE]

:D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ompas tullut paljon viestejä! Ihanaa vertaistukea ja ymmärrystä, kun näitä tilanteita elämässä monille on tullut. Ja jatkossakin tulee. Pitää vain erottaa se haavemaailma jossa kaikesta voisi periaatteesta syntyä jotain mieletöntä ja elämää suurempaa, siitä todellisesta arjesta. Mutta mä olen aivan liian tyhmä jättääkseni noin omanlaatuisen ja söpön tyypin tapaamatta, ja kun ajatukset ovat vain ajatuksia... Mitä enemmän ajattelen tuota mormooniutta, sitä enemmän sekin kiehtoo :D Hän on siis todella asialleen omistautunut ja varmasti intohimoinen kaveri. Arvostan miehessä tunnollisuutta ja itsevarmuutta enemmän kuin mitään muuta<3

RIskinsä on jokaisessa suhteessa ja Vaimo-Rakkaalle tiedoksi, että siksi kummastelin teidän suhteenne mokia, koska jotenkin sinusta on saanut sen kuvan, ettette ikinä katsokaan muihin naisiin/miehiin päin.. ;) Mutta niin me kaikki ollaan vain ihmisiä ja on turha väittää ja kieltää ettei tunne vetoa toisiin milloinkaan.
 
mä en kestä :-D
Ompas tullut paljon viestejä! Ihanaa vertaistukea ja ymmärrystä, kun näitä tilanteita elämässä monille on tullut. Ja jatkossakin tulee. Pitää vain erottaa se haavemaailma jossa kaikesta voisi periaatteesta syntyä jotain mieletöntä ja elämää suurempaa, siitä todellisesta arjesta. Mutta mä olen aivan liian tyhmä jättääkseni noin omanlaatuisen ja söpön tyypin tapaamatta, ja kun ajatukset ovat vain ajatuksia... Mitä enemmän ajattelen tuota mormooniutta, sitä enemmän sekin kiehtoo :D Hän on siis todella asialleen omistautunut ja varmasti intohimoinen kaveri. Arvostan miehessä tunnollisuutta ja itsevarmuutta enemmän kuin mitään muuta<3

RIskinsä on jokaisessa suhteessa ja Vaimo-Rakkaalle tiedoksi, että siksi kummastelin teidän suhteenne mokia, koska jotenkin sinusta on saanut sen kuvan, ettette ikinä katsokaan muihin naisiin/miehiin päin.. ;) Mutta niin me kaikki ollaan vain ihmisiä ja on turha väittää ja kieltää ettei tunne vetoa toisiin milloinkaan.
Please please please...rupee mormooriks. Ihan oikeesti rupee.
 
"just"
Ap on ihminen jonka saisi aivopestyä vaikka mihin. Ihme ettei vielä ole joutunut huijjaisten kohteeksi. Olen aina mietinyt miten jotkut antavat rahaa nigerialaiskirjeiden kirjottajille, tässähän tämä ihmistyyppi tulikin nähtyä.
 

Yhteistyössä