Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

vierasa
En paljoa pistäisi sen ihmisen parisuhteen varaan joka elää yltiöromanttisessa maailmassa nimeltä "se oikea".

Kun sen sijaan voisi nauttia elämästä ja ihmisistä sellaisenaan ilman että pitää asettaa jalustalle ketään.

Saattaisi muutama parisuhdeväkivallan kohdekin olla vähemmän jos ei tämä harha olisi niin suosittu.

Toisesta ihmisestä voi nauttia ilman että kehittelee jotain glooriaa sille toiselle tai parisuhteelleen.

Suhdetta voi arvostaa ja rakkautta voi olla olemassa ilman arvonimiä tai harlekiinikirjojen kohtauksia.
Olen ihan samaa mieltä. Viestini oli vastaus sille, että kissimirrin mielestä on ihan ok käydä treffeillä muiden kanssa, koska eihän sitä koskaan tiedä vaikka se ihastus olisikin se mystinen oikea.
 
Peyote
[QUOTE="nih";29554625]Näin se menee. Ensin on itse nuori, sitten nuoret naiset alkavat vähitellen iljettää kunnes ei enää pysty olemaan vaiti. Täyden aikuistumisen vaiheessa paheksuu sitten täysin avoimesti.[/QUOTE]

Ei mua nuoret iljetä. Mikä vimma sulla nyt on kutsua mua vanhaksi ja katkeraksi? En tunne itseäni vanhaksi.
 
Olen ihan samaa mieltä. Viestini oli vastaus sille, että kissimirrin mielestä on ihan ok käydä treffeillä muiden kanssa, koska eihän sitä koskaan tiedä vaikka se ihastus olisikin se mystinen oikea.
Ihan varmasti on ihan ok käydä treffeillä vaikka olisit kuinka varattu.

Se, taas että millä mielellä niille menet on ihan toinen asia.

Olen nääs käsittänyt että sukupuolesta huolimatta, treffit on tapaaminen. Ei mikään sitoumus ihmissuhteeseen.
 
Kalliitahan ne on mutta tosiaan oppitunteja. Ja hyvin usein nimenomaan vahvistavia ja avarruttavia kokemuksia. Meille on viimeisen vuoden aikana sattunut muutama juttu jotka on karistaneet kätevästi sitä mustavalkoisuutta ja vaaleanpunaisia laseja.
Mutta eikö vain ole voimaannuttava tunne kun rakkaus kantaa, on mahdollista antaa ja saada anteeksi, voi aidosti nauraa ja rakastaa sitä kumppania jonka kanssa on itkenyt katkeratkin itkut ja sitten kuitenkin voittanut? Älä ainakaan itseäsi soimaa, olet vain ihminen, erehtynyt, ollut vähän hölmö. Se on elämää.
Ja et sä mitään peittoa ole ollut missään heiluttamassa. Pienet synnit on mahdollista saada anteeksi, joskus jopa isotkin. :)
Ja etköhän tuota nyt ole onnellinen ja miehesi myös? :)
:heart:
 
[QUOTE="asdf";29554654]En ymmärrä sellaista kännitilaa, jossa petetään omaa rakasta. Mun mieskään ei ymmärrä, lähtöpassit sais molemmat jos pettäis riippumatta siitä onko humalassa vai selvinpäin. Jos ei kontrolloi omaa käytöstään yhtään kännissä (itsekin kyllä kännit joskus vetäisen, enkä silti ymmärrä miten tuohon tilaan voi juoda ittensä), niin sitten on todellakin juomatta jo ennen sitä ensimmäistä pettämistä. Viina on vaan tekosyy ja humalassahan ne oikeat tunteet nousee pintaan. Eli onko sittenkään VR ja muut kännipettäjät löytäneet sitä oikeaa? Epäilen.[/QUOTE]

Ihan varmasti olemme. :) Epäile ihan rauhassa ja onnea virheettömään elämääsi. :)
 
Peyote
Mä luulen kyllä, että vaikka humalatila voikin tuoda esiin ihmisen oikean luonteen ja vähentää estoja, niin kyllähän se vähentää myös järkeä siinäsuhteessa, että on helppo "ajatella", ettei joku pussailu ole sen kummempaa kuin hölmöilyä.
 
Tuo, että korostetaan väkevien jättämistä pettämisen estämisenä on vähän pöhkö juttu. Kyllä sitä ehtii viinilläkin mokata, jos niikseen tulee.
Mä voin luetella ne väkevät viinat jotka aiheuttaa meidän perheessä sen umpitollouden. Miehen kohdalla niitä on pari, viski esimerkiksi vaikuttaa siihen ihan kuin jollain tripillä olisi!
Viiniä me juodaan ruuan kanssa eikä se ole koskaan pienintäkään hölmöilyä aiheuttanut. Sanotaan näin että meillä ei juoda jekkua, tequilaa eikä viskiä. Ne on ihan käsittämättömiä. Tai siis me niiden vaikutuksen alla.
 
Olen ihan samaa mieltä. Viestini oli vastaus sille, että kissimirrin mielestä on ihan ok käydä treffeillä muiden kanssa, koska eihän sitä koskaan tiedä vaikka se ihastus olisikin se mystinen oikea.
Hetkinen hetkinen! En missään nimessä suosittele treffailemaan ketä vain jatkuva haku päällä, kun parisuhteessa kuitenkin ollaan. Puhuinhan ainoastaan siitä oikeasta :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Peyote
[QUOTE="viera";29554695]Onko sinulla kokemusta tästäkin? :O[/QUOTE]

Ei ole. Mutta olen joskus ollut humalassa niin tiedän että siitä tyhmistyy. Missään tollasessa tilanteessa en ole ollut, eikä mulla ole kavereita joiden kanssa voisi noin käydä. :)
 
tarkennus
Mä voin luetella ne väkevät viinat jotka aiheuttaa meidän perheessä sen umpitollouden. Miehen kohdalla niitä on pari, viski esimerkiksi vaikuttaa siihen ihan kuin jollain tripillä olisi!
Viiniä me juodaan ruuan kanssa eikä se ole koskaan pienintäkään hölmöilyä aiheuttanut. Sanotaan näin että meillä ei juoda jekkua, tequilaa eikä viskiä. Ne on ihan käsittämättömiä. Tai siis me niiden vaikutuksen alla.
On se kyllä noinkin, jotkut juomat on rähinäviinaa tai muuten sillä tavalla petollisia, ettei aina tule pitäneeksi varaansa. Itse jätän aina kaikki snapsit väliin :) En niinkään siksi, että hyökkäisin heti pöytänaapurin kimppuun, jos rapujuhlissa nappaan napanderin, mutta tosiaan, tuleehan siinä nopeammin humalaan ja on tosi noloa oksentaa tai sammua.
 
Tuo, että korostetaan väkevien jättämistä pettämisen estämisenä on vähän pöhkö juttu. Kyllä sitä ehtii viinilläkin mokata, jos niikseen tulee.
Korostan, kysymys on ollut hyvin kevyestä toiminnasta. Pussailusta. Ei edes suutelusta. Ihmeellistä asioiden liioittelua. Sillä viskittömyydellä ja jekuttomuudella ei kyllä elämä mitenkään huonommaksi ole mennyt. :D
 
tarkennus
On se kyllä noinkin, jotkut juomat on rähinäviinaa tai muuten sillä tavalla petollisia, ettei aina tule pitäneeksi varaansa. Itse jätän aina kaikki snapsit väliin :) En niinkään siksi, että hyökkäisin heti pöytänaapurin kimppuun, jos rapujuhlissa nappaan napanderin, mutta tosiaan, tuleehan siinä nopeammin humalaan ja on tosi noloa oksentaa tai sammua.
Jatkan: en tarkoita, että mikään alkoholi sinänsä olisi jotenkin salakavalaa, itsehän sen juo jos juo.
 
vvvv
Mä voin luetella ne väkevät viinat jotka aiheuttaa meidän perheessä sen umpitollouden. Miehen kohdalla niitä on pari, viski esimerkiksi vaikuttaa siihen ihan kuin jollain tripillä olisi!
Viiniä me juodaan ruuan kanssa eikä se ole koskaan pienintäkään hölmöilyä aiheuttanut. Sanotaan näin että meillä ei juoda jekkua, tequilaa eikä viskiä. Ne on ihan käsittämättömiä. Tai siis me niiden vaikutuksen alla.
Joo.. tai sit vois vaan juoda vähemmän. Mutta hyvä että ootte tajunneet ongelman.
 
tarkennus
Korostan, kysymys on ollut hyvin kevyestä toiminnasta. Pussailusta. Ei edes suutelusta. Ihmeellistä asioiden liioittelua. Sillä viskittömyydellä ja jekuttomuudella ei kyllä elämä mitenkään huonommaksi ole mennyt. :D
En ihan tuota tarkoittanut kyllä. Tarkoitin sitä, että ihan varmasti moni ehtii illan aikana kiskoa sitä viiniäkin niin paljon, että kontrolli menee, oluesta en ole ihan varma, kun en juo olutta ja eikö se kuseta niin paljon, että sekin jo rajoittaa :D
 
En ihan tuota tarkoittanut kyllä. Tarkoitin sitä, että ihan varmasti moni ehtii illan aikana kiskoa sitä viiniäkin niin paljon, että kontrolli menee, oluesta en ole ihan varma, kun en juo olutta ja eikö se kuseta niin paljon, että sekin jo rajoittaa :D
Esim. nyt olimme viikonlopun aikuisten kesken lomareissulla ja joimme viiniä, olutta ja minä join paukkujakin. Joimme määrällisesti paljon mutta kukaan ei oksentanut, sammunut tai hölmöillyt ollenkaan.
Mutta pari viskiä tai jekkua kun olis kylkeen otettu niin sitten olis varmasti jotain sellaista tapahtunut.
Koskaan, yhtään ainutta kertaa koko historiamme aikana viinit tai oluet tai muut tuollaiset eivät ole aiheuttaneet pienintäkään morkkistelua aamulla.
Aina on ne samat viinamerkit takana jos joku noista muutamasta hölmöilystä on tapahtunut. Voiko helpompaa tapaa ratkaista ongelma ollakaan; jättää ne "petolliset" juomat pois ja sillä siisti.
 

Yhteistyössä