Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Emmaveera
Kylläpä tuli suomalaisten avoimuus ja avarakatseisuus taas esille näistä vastauksista.
Itse olen siinä mielessä samanlainen kuin ap, että tykkään tutustua erilaisiin ihmisiin ja kulttuureihin. Tiedän myös että jokainen kulttuurinsa ja uskontonsa edustaja on myös ihminen, joten periaatteessa kaikki on aina mahdollista. Joskaan en nyt suosittele mitään tehtäväks i(jos nyt sellainen tilanne tulisi), koska pettäminen ei oo ikinä kiva juttu kellekään.
 
  • Tykkää
Reactions: missikirri
Vierasmies
Seliseliseliseli..
Kannattais kumminkin sun lopettaa koska olen aika paljon täällä kirjoitellut, toki näin harmaana. Nimimerkki ei ole oma, mutta kirjoitukseni ovat linjassaan ja on vain yksi aito Vierasmies :) kaikkien (kunnollisten) naisten fani ja arvostaja! ;)

Et kai halua samaistua mun kirjoituksiin tai ottaa niistä vastuuta? :D
En mä tietääkseni kovin haluttu persoona täällä ole :LOL:
 
hekoheko
Kylläpä tuli suomalaisten avoimuus ja avarakatseisuus taas esille näistä vastauksista.
Itse olen siinä mielessä samanlainen kuin ap, että tykkään tutustua erilaisiin ihmisiin ja kulttuureihin. Tiedän myös että jokainen kulttuurinsa ja uskontonsa edustaja on myös ihminen, joten periaatteessa kaikki on aina mahdollista. Joskaan en nyt suosittele mitään tehtäväks i(jos nyt sellainen tilanne tulisi), koska pettäminen ei oo ikinä kiva juttu kellekään.
Vai vielä samanlainen? :D sama nainen korkeintaan...

Luitko koko ketjun? Ap:n ihan itse kirjoittamat jutut sai muut hänet tuomitsemaan. Se että ihastuksen kohde nyt sattuu olemaan mormoni, toi vaan huumorilisän tähän aiheeseen. En ymmärrä minkälainen ihminen puolustaa tyyppiä joka hyvinkin suorin sanoin suunnittelee pettämistä...
 
Voi häppistä, miten se nyt noin on päässyt käymään?
Sieltä se mustavalkoisuus vain karisee kun ikää ja elämää kertyy. :)
Etkö sie tuossa alle kaksi viikkoa sitten ihmetellyt ja arvostellut minun avioliittoa siitä syystä että joskus kännipäissään ollaan pussattu vieraita ihmisiä?
Meillä ei kumpikaan koskaan ole systemaattisesti toista pettänyt/johtanut harhaan/viritellyt/nähnyt vaivaa vieraan ihmisen eteen.
Se on minusta jo pettämistä ettet sinä voi kertoa miehellesi tapaamisesta tai siitä että olet kuumana vieraaseen mieheen ja oot noin voimakkaiden tunteiden vallassa.

Pitkässä suhteessa varmasti viehtyy ja ihastuu vieraistakin, mutta se, antaako tunteille lisäravintoa ja mahdollisuuksia hairahduksille onkin jo eri stoori ja kertoo enemmän ihmisen moraalista verrattaen humalaiseen hölmöilyyn mitä ei itsekään aamulla tajua.

Tiedätkö häpigöörli, me jätettiin väkevät viinat pois kun oltiin miehen kanssa kumpikin saatu morkkistella kännihölmöilyjämme. Todettiin että viinanpaska ei meiltä suhdetta pilaa. Selvin päin/kevyistä alkoholijuomista kun koskaan ei ole ongelmia aiheutunut eikä arviointivirheitä.
Mä suosittelisin sulle samaa, älä ala treffailla kuumaa miestä jos sulla housut kastuu jo tässä vaiheessa. Mikäli rakastat miestäsi.
Miksi tieten tahtoen tehdä asioita joita suurella todennäköisyydellä katuu ja itkee vielä jälkikäteen?
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
korjaus
Meillä ei kumpikaan koskaan ole systemaattisesti toista pettänyt/johtanut harhaan/viritellyt/nähnyt vaivaa vieraan ihmisen eteen.
Tarkoitat varmaankin, että ainakaan sinä et ole mitään noista tehnyt? Miehestäsihän sinä et tätä voi koskaan täysin varmaksi tietää.

Nimim. Maailman luotettavimman miehen pettämäksi joutunut (sukulaiset ja tuttavat eivät edelleenkään usko pettämistä eromme syyksi)
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29554187]Jos kyse olisi vain siitä että itse ei hyväksy tai suosittele pettämistä niin sen voisi ilmaista täysin asiallaisesti. Tässä on jotain aivan muuta takana kun negatiiviset tunteet ovat sitä luokkaa että kuorolla pitää rääkyä hävyttömyyksiä.[/QUOTE]

En kyllä nyt keksi mitä hävytöntä olisin taas kirjoitellut.
 
Tarkoitat varmaankin, että ainakaan sinä et ole mitään noista tehnyt? Miehestäsihän sinä et tätä voi koskaan täysin varmaksi tietää.

Nimim. Maailman luotettavimman miehen pettämäksi joutunut (sukulaiset ja tuttavat eivät edelleenkään usko pettämistä eromme syyksi)
Mutta mulla ei kyllä ole pienintäkään syytä sitä sellaisesta epäillä niin pilaisinko suhteemme turhilla luuloilla? :) Lempi roihuaa ihan omastakin takaa, kiitos vain huolenpidosta.
 
Mutta mulla ei kyllä ole pienintäkään syytä sitä sellaisesta epäillä niin pilaisinko suhteemme turhilla luuloilla? :) Lempi roihuaa ihan omastakin takaa, kiitos vain huolenpidosta.
Ei niillä ole muuta syytä sinulle napautella, kuin se, että ilmaiset aina niin faktana sen, ettei miehesi petä.

Ymmärrän hyvin, että joillakin on tarve ilmaista, että et voi sanoa sitä periaatteessa faktaksi.

Mutta sitä en ymmärrä miksi siitä jaksetaan jatkuvasti vääntää, kun parempi otanta sinulla asiasta on kuin kellään meillä.
 
kosrjauy
Ei niillä ole muuta syytä sinulle napautella, kuin se, että ilmaiset aina niin faktana sen, ettei miehesi petä.
Ahaa, en tiennyt, että tuolla nimimerkille ovat muutkin asiasta huomauttaneet. Tuo vaan sattui silmään, kun olen itse ollut tilanteessa, jossa mahdoton tapahtui. Koko juttu oli niin yllättävä, että jouduin epäilemään jopa omaa järkeänikin...
 
Onpa kovaa kritiikkiä nuorelle ihastuneelle tytölle :) Kukaan meistä ei ole täydellinen, jotkut jopa pystyy sen myöntämään.

Entäs jos ap. ja mormoni rakastuvatkin tulisesti ja löytävät onnen ja täyttymyksen toistensa sylistä. Usko ja rakkaus ovat heidän elämänsä tukipilareita, ja perheonni täyttyy monista pienistä jalkapareista. Ap:n mieskin ensi pettymyksen jälkeen huomaa että kaikki kääntyikin parhain päin, ja löytää hänkin elämänsä rakkauden. Kaikki elävät onnellisina elämänsä loppuun asti, aamen! <3
 
vierasa
Kylläpä tuli suomalaisten avoimuus ja avarakatseisuus taas esille näistä vastauksista.
Itse olen siinä mielessä samanlainen kuin ap, että tykkään tutustua erilaisiin ihmisiin ja kulttuureihin. Tiedän myös että jokainen kulttuurinsa ja uskontonsa edustaja on myös ihminen, joten periaatteessa kaikki on aina mahdollista. Joskaan en nyt suosittele mitään tehtäväks i(jos nyt sellainen tilanne tulisi), koska pettäminen ei oo ikinä kiva juttu kellekään.
Tuliko yllätyksenä, että suurin osa suomalaisista ei ole avarakatseisia pettämisen suhteen? En ymmärrä minkä muun suhteen tässä keskustelussa voisi olla kyse avarakatseisuudesta.
 
Ei niillä ole muuta syytä sinulle napautella, kuin se, että ilmaiset aina niin faktana sen, ettei miehesi petä.

Ymmärrän hyvin, että joillakin on tarve ilmaista, että et voi sanoa sitä periaatteessa faktaksi.

Mutta sitä en ymmärrä miksi siitä jaksetaan jatkuvasti vääntää, kun parempi otanta sinulla asiasta on kuin kellään meillä.
Paskapuhetta. Onhan se pussaillutkin vierasta. Ja nimenomaan oon aina sanonu ettei koskaan voi tietää ja ei voi edes itsestään varmaksi sanoa. Mutta ei ainakaan ilmi ole tullut systemaattista pettämistä. Se ois loppu meidän suhteelle jos se olisi sellaista selvinpäin harkittua. Oon minäkin pussannu vierasta ja aamulla miettinyt että mitä helvettiä minä tein ja miksi. Vaikka aina sanotaankin toisin, niin humala on kyllä lieventävä asianhaara.
Minä en faktana ole pettämättömyyttä sanonut. Näpäytin häpigöörliä siitä että naljaili minulle suhteestamme parin viikkoa taakse päin mutta nyt sitten itse on selvinpäin järjestelmällisesti härkkimässä itseään.
Jos me oltaisiin miehen kanssa varmoja siitä pettämättömyydestä niin me juotaisiin vieläkin kirkkaita. Ne on pannassa ellei olla kahdestaan koska aina on kärkkyjiä ja "yli"seksuaalisina ihmisinä meillä molemmilla on taipumusta liialliselle fyysiselle läheisyydelle eikä aina tajuta edes kuka siinä vieressä on. Onneks ei mitään vakavaa ole tapahtunut mutta tuo viinattomuus on nyt se juttu millä me pidetään huoli ettei ylilyöntejä tule. Yhteinen päätös oli se.
.
 
  • Tykkää
Reactions: pia

Yhteistyössä