Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"jjjj"
:D

Aina oppii jotain uutta. Mä olen sattuman kautta tavannut useampiakin mormonipoikia ja lähes kaikki ovat kehuneet mm. mun hiuksia ja kynsiä. Hitto, kun olisin tajunnut että munaahan ne haluu tarjota eikä Jumalan valtakuntaa, olivat meinaan aika komeita kavereita.

*facepalm*
 
pakko
Kirjoittaa, vaikka en koko ketjua jaksanut lukea!

Happygirl, missäpäin maailmaa olet matkustellut?

Meillä täällä Suomessa ollaan ihanan rehellisiä, ei höpötetä mitä sattuu "smalltalkkia", mutta esim. Englannissa, Amerikassa ja Afrikassa on ihan tapana flirttailla ja olla kiinostunut olematta sitä kuitenkaan oikeasti. Sitä ei kannata pitää minään, siis ei tarkoita yhtään MITÄÄN! Mutta ehkein ap sitä vielä tiedä. Itse olen matkustellessa oppinut arvostamaan sitä rehellisyyttä suomalaisissa, ei anneta ymmärtää mitään mikä ei ole totta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"hmh"
Olihan taas tarina.... Päivän viihdepaketti oli tämä ketju.

Joensuulaislikka näkee ensmäisen mormoonin elämässään (vaikka on käyny sentään Ulukomaillakin) ja oitis on liäpällään. Onnee vaan valihtemallasi tiellä. Siun kannattaa nyt hankkia se Mormoonin kirja, lukea se, ja ennen kaikkea kerro miehellesi, että hänelläkin silmät aukenee.

Onneksi tuli nyt tää mormoniprojekti niin se lapsensaanti toivottavasti lykkääntyy.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
"vieras."
Äläpä sie piparin nuolija valita siinä.
Jos ihmisen teot ja ajatukset ovat perseestä ja lähimmäisiä loukkaavia niin niistä annetaan palautetta ja oikeutetusti ihan täydestä sydämestä. <3
Mitä vittua oikeesti? Aina tätä itkua petetyn puolison puolesta. Apn mies otti tietoisen riskin kun otti naisen elämäänsä. Leikkiin ei pidä ryhtyä jos ei kestä että nainen pettää ja lähtee.
 
"omg"
Älä vaan lisäänny. Miten edes viitsit harkita lapsen saamista jos kuitenkin olet pipariasi jakamassa ensimmäiselle vastaantulevalle.
Mistö tuollaisia naisia tulee jotka kuvittelevat kaikkien olevan heistä "kiinnostuneita", kyllä miehet horon tunnistaa ja ne kieretään kaukaa.
 
"Salla"
En oo mikään aktiivipalstailija, mutta joitakin happygirlin juttuja aikaisemmin lukeneena, oon muodostanut tyypistä kuvan; "ärsyttävän yksinkertainen".

Kuvaukseni tais osua just oikeeseen.

Huoh.

Toivottavasti ukkosi tajuaa mimmonen jakorasia olet ja lähtee jonkun paremman matkaan.
 
Vierasmies
[QUOTE="vieras.";29553684]Mitä vittua oikeesti? Aina tätä itkua petetyn puolison puolesta. Apn mies otti tietoisen riskin kun otti naisen elämäänsä. Leikkiin ei pidä ryhtyä jos ei kestä että nainen pettää ja lähtee.[/QUOTE]

Aijaa :LOL: no nyt oli hyvä selitys.
Öö, onko se yleinenkin oletus, että kumppani voi olla ottaa ja pettää ja olla petollinen kun samaan aikaan on kahlitseva ja miehen huomiota ja hyväksyntää vaativa?

Ilmeisesti sua on petetty ja oot perinteinen "kaikki miehet pettää"-ahdistunut femakko?
 
[QUOTE="vieras.";29553684]Mitä vittua oikeesti? Aina tätä itkua petetyn puolison puolesta. Apn mies otti tietoisen riskin kun otti naisen elämäänsä. Leikkiin ei pidä ryhtyä jos ei kestä että nainen pettää ja lähtee.[/QUOTE]

No niin, näinhän se menee nykyään. Jos puoliso pettää niin omapahan on syysi kun olet tietoisen riskin ottanut lähtemällä parisuhteeseen.

Ja tähän maailmaan mä tyhmä olen mennyt lapsia tekemään....
 
trollollolololololo
Hulvaton ketju! Ei niinkään vähän mielikuvituksettoman avauksen vuoksi, vaan hauskuus irtoaa siitä, että mammat juoksevat täsmälleen siihen suuntaan ja sitä vauhtia kuin aloittaja haluaa. :D
 
"äipppä"
Voi ei... verkot on siis viritetty.

Mormoonit osaa kyllä hyödyntää noita hurmureita, ens ne hurmaa sut ja sit alkaa uskoon käännyttäminen. Täällä isossa kaupungissa noita käännyttäjähurmureita näkyy paljon, ja ne on just sellasia että tulevat - iso flirttihymy naamalla - bussissa juttelemaan mukavia. Ensin keskusteluyhteys juttelemalla mukavia, sit alkaa varovainen uskon tuputtaminen. Ja eihän noista tietenkään sen enempää seuralaisiksi oo, koska eivät varmaan saa uskon nimissä edes pierasta.
 
"vvieras"
On tämä Kaksplus sitten hieno palsta :D Aloittaja kysyy miten päästä yli ihastuksesta ja täällä on 13 sivua täynnä kirjoituksia siitä millaisia lieroja mormoonit ovatkaan.

No siihen ap:n kysymykseen vastaten: Jokainen ihastuu elämänsä aikana ja todennäköisesti vieläpä useamman kerran. Se on siis luonnollista, eikä siitä kannata itseään liikaa soimata. Asia tulee kuitenkin tiedostaa, jotta elämä ei olisi sitä että aina uuden ihastuksen tullessa vastaan koko elämä laitetaan uusiksi. Tehokkain tapa päästä ihastuksen yli on olla ruokkimatta sitä. Sille ei tietenkään voi mitään jos asia pyörii mielessä, mutta sille voi tehdä ettei esim. tapaa kyseistä henkilöä. Älä siis tapaa, soita, tekstaa tai lähettele facebook-viestejä. Sillä mitä enemmän asiaa ruokit ja ylläpidät, sitä vaikeampaa se on sinulle itsellesi unohtaa.
 
Vierasmies
Onko tällaiset heikkoitsetuntoiset pikkuvaimot näin helppoa kauraa? Nokkelat miehet ottaa rahat pois ja polkaisee säkit tyhjäksi pimuun vielä päälle :) ja pikkutyty hykertelee itsekseen kuinka ihanaa oli olla hyväksytty ja haluttu <3
 
no mutta
Onko tällaiset heikkoitsetuntoiset pikkuvaimot näin helppoa kauraa? Nokkelat miehet ottaa rahat pois ja polkaisee säkit tyhjäksi pimuun vielä päälle :) ja pikkutyty hykertelee itsekseen kuinka ihanaa oli olla hyväksytty ja haluttu <3
Nii-in? Oliko tämä havainto sinulle jotenkin uusi vai? Näinhän tämä on mennyt iät ja ajat ja tulee aina menemäänkin. Osaavalle miehelle sen näpsäkän irtopiparin (ja vaikka sen taloudellisenkin hyödyn) saaminen ei ole kummoinenkaan haaste.
 
Vierasmies
Nii-in? Oliko tämä havainto sinulle jotenkin uusi vai? Näinhän tämä on mennyt iät ja ajat ja tulee aina menemäänkin. Osaavalle miehelle sen näpsäkän irtopiparin (ja vaikka sen taloudellisenkin hyödyn) saaminen ei ole kummoinenkaan haaste.
No ei se oikeastaan ole uutinen, mutta itse en sellaista harrasta koska olen uskollinen ja hankin elantoni muulla tavalla.
Aika-ajoin vaan ihmetyttääkö että oikeestikko monikin nainen elää siitä tunteesta että saa toimia miesten panoalustana.
 
"nella"
Pakko tästä on avautua tänne koska mun kaverit naureskelisi ja kai siihen on aihettakin...

Noh tuossa pari iltaa sitten olin kävelemässä (tai maleksimasta) salilta kotia, täysin ilman meikkiä tylsistyneenä. Niin vähän ihmisiä ja edes autoja täällä iltaisin liikkeellä. Siinä sitten vastaan pyöräili kaksi komeaa nuorta miestä. Ja uskotteko mitä?! He alkoi juttelee heikohkolla suomella, että haluaisitko keskustella kirkkoasioista? :D Huomasin aksentin ja alettiin puhua englantia... No siinä meni varmaan 20 minuuttia kuin siivillä - he kertoi olevansa Amerikkalaisia ja viettävänsä välivuotta (tosin se toinen viettää KAKSI vuotta suomessa) Kyselin kaiken et miksi juuri Suomi ja mitä tykkäävät olla täällä yms. Ja voi elämän kerrat kuinka söpö se toinen niistä oli!! :O Aivan kamalan suloinen ja komea.. Mietin et älä katso mua tai rakastun suhun. Vaihdettiin numerot ja tullaan näkemään ens viikolla, siis ihan tietenkin puhuen näistä heidän kirkkolöpinöistään whatever, mutta mulla on kyllä ihan muut mielessä...


Miten tästä nyt yli pääsee? :D Eihän tää ollut tarkoitus että johonkin amerikkalaiseen äijään ihastun kun kuitenkin olen avoliitossa elämänmieheni kanssa. Minkä sille voi että kun niin harvoin käy baarissa niin tälläiset kohtaamiset jää vain mieleen ja erityisesti sen yhden takia.. Kuvittelin jo hetken alitajunnassani kuinka "näytän" hänelle mitä suomalaiset naiset ovat ;D

Lets face it. Kaikki kai joskus ihastuu vaikka onkin suhteeseen sitoutunut? Mutta kysymys kuuluu: miten jätätte sen vain siihen?
kuule et sinä ole tunnetasolla ja päätöksellä toiseen sitoutunut kun ihastut tosieen mieheen! jos kantaa sitä puolisoa mukanansa ajatuksissa ja tekee sen vielä niin että ajattelee niitä positiivisia asioita niin eihän sitä tee mielikään vilkaista toiseen!

Olen joskus itsekki ihastunut toiseen ja kyllä se on johtunut ihan siitä omasta kypsymättömyydestä! toki myös siitä ettei ole kokenut saavansa pitkään aikaan jotain suhteelta(kuten esimerkiksi sitä tunnetta että on toisen silmissä ihana ja ainutlaatuinen) sitten kun saa sitä toiselta mieheltä saattaa ihastua, siinä vaiheessa on hyvä miettiä sen oman puolison kanssa koettua ihastumista ja saattaa huomata että kas omakin puoliso oli alkuun sellainen tosi rakastuneen oloinen,muttei ole enään. miksi siis se toinenkaan mies olisi alun jälkeen yhtään sen rakastuneemman oloinen= antaisi sulle sitä tunnetta että oelt ihana?
 
Tossa aloituksen viimeisessä lausessa on vastaus kysymyksen sisällä. "miten jätätte sen vain siihen". Helposti, se vaan jätetään siihen.

Kyllähän se, että haluaa ja suostuu tapaamiseen myöhemmin kahden kesken, on merkki siitä että on valmis myös avaamaan jalkansa vaikka miten selittelisi itselleen ja kavereille että lähtee ihan vaan kaveripohjalta tutustumaan. Jos on valmis vaarantamaan parisuhteensa jonkun 20min keskustelun perusteella jonkun kadulla tavatun kanssa niin ei se parisuhde kovin vakaalla pohjalla ole muutenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput ja Owl
en muista nikkiäni
Ei he oli heti ihan "Sulla on täydellinen enkku!" ja että ois kiva nähdä kaupunkia jonkun supisuomalaisen kanssa JA ei puhuttu Jumalasta kun tyyliin yhdessä lauseessa :D Ne kyseli mitä harrastan, missä oon matkustellut jne.,

Voi mä en saa mielestäni sitä jätkää.. Ja onneks ei tarviikkaan. :ashamed:
oikeesti,miksi olet mennyt yhteen sun nykysen kanssa? varmaan et saanut häntäkään mielestäsi aikanaan. oikeesti kuvitteletko sen miehen olevan jotenkin ihananpi kuin nykyses? ihan vaan siksi että sen immuunipuolustus on erilainen kuin sulla? kato siihen se ihastuminen tähtää kun asiaa ajatellaan biologian kannalta on kyse terveiden jälkeläisten saamisesta ja sitten seksin myötä herää romanttisia tunteita enemmänkin koska suvun jatkumisen kannalta on olennaista että vanhemmat huolehtii yhdessä jälkikasvusta. joo sä et ajatuksen tasolla ajattele näin,mutta siihen se ihastuminen pohjautuu lisääntymiseen. Sun aivoissa tapahtuu biokemiallisia muutoksia jotka saa sut tuntemaan halua ja ihastusta ja arvaa mitä usein se laimenee n.6kk sisällä(riippuen tietysti siitä kuinka paljon vietätte aikaa yhdessä).

huomaa että olet nuori,muttei kannattas heittää suhdettaan hukkaan jonkun ihmisen takia josta et oikeasti tiedä mitään
 

Yhteistyössä