Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

[QUOTE="vieras.";29553133]Koska aplla ei ole lapsia ainoa järkevä tapa on kannustaa seuraamaan sydäntä ja elämään täysillä. Näin on edes pieni toive että ap ei vanhoilla päivillä muutu katkeraksi kaakattajaksi.[/QUOTE]

Ihana :heart: Sydäntä nyt seuraankin.
 
Mulla on ollu ihan hämmästyttävän pitkään fiilis, että elämä on just niin valmista kun olla ja vois ja voisin samantien muuttaa vaikka siperiaan mieheni kanssa ja perustaa perheen. Ollaan niin sielunkumppanit kun olla ja voi. Mutta valehdeltais kai me jokainen jos ei joskus tee mieli katsoa kaverimielessä toisen sukupuolen omaava henkilö jolla sattuu olemaan kivoja juttuja, samat arvot jne.? Mitä väärää toisaalta on tavata? Kun oletus on että huipputyypistä tulee kaveri, yksi muiden joukosta mutta sattuu olemaan eri sukupuolta? Kaikilla on omat fantasiansa, eikö vain?

Tuun pitämään kiinni siitä, että jos/kun mies tulee tietämään kerron kaiken avoimesti, että kyllä näin siinä miehessä sitä jotain, koska hän oli komea ja hauska, mutta teot on erikseen.
Tottakai katsellaan ja flirtataan, ei siinä mitään. Kyllä mullakin välillä hormoonit hyrrää.:whistle:
Mutta jos olet parisuhteessa ja olette sopineet että tuollainen ei ole sopivaa, niin sitä sopimusta tulisi kunnioittaa. Ei vain silloin kun menee hyvin ja mies jaksaa huomioida tarpeeksi, vaan koko ajan, jopa silloin kun mies raataa duunissa niska limassa ja ei jaksa huomioida sinua sata lasissa.

Ei ole oikein että menet tapaamaan vierasta miestä romanttisin tuntemuksin. Oli tapaamasi henkilö kuinka huipputyyppi tahansa.
 
Professional Griefer
Sä arvostat rehellisyyttä ja mies sais samassa tilanteessa tavata toisia myös, jos siitä puhutaan avoimesti? Mut sä et silti aio kertoa sun miehelles tästä? Ja JOS sun miehes saa tietää, niin sitten vasta?

Menikö multa joku kommentti ohi? Vai ootko jo kertonu sun miehelle, että tapasit uusia ihmisiä ja lähdet niiden kanssa ulos?
 
Peyote
Mä arvostan rehellisyyttä. Sitä, ettei kiellä tunteita ja vaikka kiellä tuntevansa ikinä vetoa vastakkaiseen sukupuoleen vaikka on kuinka sitoutunut suhteeseen. Antaisin mun miehenkin tavata ulkomaalaisen, yksinäisen tytön jos siitä voitaisiin puhua avoimesti. Todennäköisestihän tuo tulee menee niin, että jotain flirttiä on ilmassa ja kiinnostusta mutta toisaalta ollaan niin eri maailmoista JA olen erittäin varattu, ettei tule etenemään kuin kaveriasteella. Joten kaikki hyvin, loppu hyvin. Mutta saa kai sitä ihminen pienessä mielessään pitää fantasiansa ;D
Mutta ethän sä aio puhua sun miehelle avoimesti.
 
  • Tykkää
Reactions: abeena ja Owl
sähköpaimenkoira harmaana
Mutta valehdeltais kai me jokainen jos ei joskus tee mieli katsoa kaverimielessä toisen sukupuolen omaava henkilö jolla sattuu olemaan kivoja juttuja, samat arvot jne.?
Onko sulla muuta katetta noille samoille arvoille kuin oma arviosi lyhyen keskustelun perustelun perusteella?

Moni kundi päältä komea, mutta sen jälkeen voi tulla ongelmaksi, että kundi arvostaa esimerkiksi pika-avioitumista, naisen korostunutta roolia keittiössä, punaista tupaa ja perunamaata, rahalla leveilyä tai jotain muuta vastaavaa, jota itse ei erityisemmin.
 
Tottakai katsellaan ja flirtataan, ei siinä mitään. Kyllä mullakin välillä hormoonit hyrrää.:whistle:
Mutta jos olet parisuhteessa ja olette sopineet että tuollainen ei ole sopivaa, niin sitä sopimusta tulisi kunnioittaa. Ei vain silloin kun menee hyvin ja mies jaksaa huomioida tarpeeksi, vaan koko ajan, jopa silloin kun mies raataa duunissa niska limassa ja ei jaksa huomioida sinua sata lasissa.

Ei ole oikein että menet tapaamaan vierasta miestä romanttisin tuntemuksin. Oli tapaamasi henkilö kuinka huipputyyppi tahansa.
Älä Lispetti ny tapa pikkutuntien hupia puhumalla liiaksi asiaa.:stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tottakai katsellaan ja flirtataan, ei siinä mitään. Kyllä mullakin välillä hormoonit hyrrää.:whistle:
Mutta jos olet parisuhteessa ja olette sopineet että tuollainen ei ole sopivaa, niin sitä sopimusta tulisi kunnioittaa. Ei vain silloin kun menee hyvin ja mies jaksaa huomioida tarpeeksi, vaan koko ajan, jopa silloin kun mies raataa duunissa niska limassa ja ei jaksa huomioida sinua sata lasissa.

Ei ole oikein että menet tapaamaan vierasta miestä romanttisin tuntemuksin. Oli tapaamasi henkilö kuinka huipputyyppi tahansa.
Puhut asiaa. Jotenkin nyt vain kynnys kasvanut ihan mahdottomaksi kun olin niin taivassa etten kehdannut kertoa, ja nyt tulis vaan riitaa. Menen sinne ja sanon pian että tosiaan kavereina voidaan jatkaa ja mielelläni olen sille oppaana mutta olen myös suhteessa.
 
[QUOTE="vieras.";29553133]Koska aplla ei ole lapsia ainoa järkevä tapa on kannustaa seuraamaan sydäntä ja elämään täysillä. Näin on edes pieni toive että ap ei vanhoilla päivillä muutu katkeraksi kaakattajaksi.[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä. Nuoruudessa pitää mennä ja säheltää, siinähän sitä oppii matkan varrella.:)

Mutta hyvä se on yrittää kannustaa oikeaan. Jokainen on varmasti sitä mieltä että Häpi tekee miestä kohtaa väärin, jos hän menee tapaamiseen vieraan miehen kanssa romanttisin aikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29553146:
Onko sulla muuta katetta noille samoille arvoille kuin oma arviosi lyhyen keskustelun perustelun perusteella?

Moni kundi päältä komea, mutta sen jälkeen voi tulla ongelmaksi, että kundi arvostaa esimerkiksi pika-avioitumista, naisen korostunutta roolia keittiössä, punaista tupaa ja perunamaata, rahalla leveilyä tai jotain muuta vastaavaa, jota itse ei erityisemmin.
Näin kyllä hänestä, että on kyseessä tosi kunnollinen ja kiltti jätkä, ei satuttais kärpästäkään. Komeus minusta ei korreloi ilkeyttä tai muuta negatiivista. Mutta sen kanssa kyllä korreloi, että varmasti on ehdokkaita jonossa :D Paitsi ettei täällä vielä ainakaan.
 
Puhut asiaa. Jotenkin nyt vain kynnys kasvanut ihan mahdottomaksi kun olin niin taivassa etten kehdannut kertoa, ja nyt tulis vaan riitaa. Menen sinne ja sanon pian että tosiaan kavereina voidaan jatkaa ja mielelläni olen sille oppaana mutta olen myös suhteessa.
En suosittele kierrosta ystäväpiireissäsi. Jos sinussa ei ole potentiaalia tukemaan Jehovia niin ehkä tämä poika saattas löytää tukijoita sun ystäväverkostosta.
 
Sä arvostat rehellisyyttä ja mies sais samassa tilanteessa tavata toisia myös, jos siitä puhutaan avoimesti? Mut sä et silti aio kertoa sun miehelles tästä? Ja JOS sun miehes saa tietää, niin sitten vasta?

Menikö multa joku kommentti ohi? Vai ootko jo kertonu sun miehelle, että tapasit uusia ihmisiä ja lähdet niiden kanssa ulos?
Jos jotain merkittävää tapahtuu on se tarpeellista, mutta minusta lähtökohtaisesti koko jutussa ei ole mitään pahaa mutta näissä mun ajatuksissa on.
 
biib
Jos jotain merkittävää tapahtuu on se tarpeellista, mutta minusta lähtökohtaisesti koko jutussa ei ole mitään pahaa mutta näissä mun ajatuksissa on.
Tuo on tosi pahaa itsepetosta. :/
Kyllä se merkittävä tapahtuu jo nyt, jos varattuna kahvittelet toisen miehen kanssa johon olet ihastunut. :(

Samalta itsepetokselta kuulostaa tämä aiempi kommenttisi:

"Tuun pitämään kiinni siitä, että jos/kun mies tulee tietämään kerron kaiken avoimesti, että kyllä näin siinä miehessä sitä jotain, koska hän oli komea ja hauska, mutta teot on erikseen."

Eli kerrot sitten avoimesti kaiken miehellesi kun olet jäänyt rysän päältä kiinni? Vai mikä tuo "jos mies saa tietää"- on tuolla välissä?
 
Tuo on tosi pahaa itsepetosta. :/
Kyllä se merkittävä tapahtuu jo nyt, jos varattuna kahvittelet toisen miehen kanssa johon olet ihastunut. :(

Samalta itsepetokselta kuulostaa tämä aiempi kommenttisi:

"Tuun pitämään kiinni siitä, että jos/kun mies tulee tietämään kerron kaiken avoimesti, että kyllä näin siinä miehessä sitä jotain, koska hän oli komea ja hauska, mutta teot on erikseen."

Eli kerrot sitten avoimesti kaiken miehellesi kun olet jäänyt rysän päältä kiinni? Vai mikä tuo "jos mies saa tietää"- on tuolla välissä?
Voinhan kertoa ennen tiistaita että tapasin 20minuuttia mormoonipoitsua ja nyt nähdään :D Kun nyt lueskelen kyseisestä lahkosta niin alkaa itseäkin hieman epäilyttää, että toivottavasti ei petä mua ja ala aivopesemään. Mutta sitten tulisi ihana selvyys tälle!
 
"Bee"
Vastaan alkuperäiseen kysymykseesi.
Olen seurustellut mieheni kanssa 5 vuotta,
meillä on yksi lapsi.

Olen ihastunut tänä aikana yhden kerran.
Sattumalta ihastuksenikin oli uskovainen,
mutta kylläkin suomalainen :)

Ihastuin häneen heti ensisilmäyksellä!
Kun hän astui huoneeseen, hän aivan valaisi koko tilan.
Hän oli niin pitkä ja komea, ah ja hänen kasvot! Silmät loistivat ja ne
hymykuopat..
Kuuntelin häntä aivan lumoutuneena.
Keskustelimme myös kahden kesken muutaman minuutin ajan.
Hän oli niin viisas, tarkka, kiinnostunut, hymyilevä..
Aivan täydellinen mies!
Varmasti sielunkumppanini.

Ja mitä siitä sitten seurasi? Ei yhtikäs mitään.
En ottanut selvää hänen nimestään. Eikä olisi tullut mieleenkään
ehdottaa minkäänlaisia treffejä.
Miehelleni kerroin kotona että tapasin tänään upean miehen,
hän oli mukava ja kiinnostava ja sinut itsensä kanssa.

Ja se siitä. En ole puhunut tästä miehestä kenellekään tämän jälkeen.
Aina joskus hän tulee mieleeni, muistelen häntä tällöin lämmöllä.
En kaipaa häntä. En fantasioi hänestä.
Hän vain on täydellinen mies joka käväisi elämässäni.

Pääsin ihastumisesta yli aivan helposti. Tai siis miten sen nyt ottaa
koska hänen muisto nostaa edelleen hymyn huulille ja herättää lämmön
sisällä.
Mutta en silti kaipaa häntä.

Mielestäni onnellisessa ja vakavassa parisuhteessa ei pitäisi käytännön
tasolla edes ajatella ihastusta.
Eikä hänen kanssa missään nimessä saa olla tekemisissä.
Vain siten ihastuksesta pääsee yli.

Ja lisään nyt vielä. Että meillä ei ole koskaan ollut mieheni kanssa
ankeaa arkea.
Paljon meilläkin tehdään töitä ja harrastetaan.
Parin kuukauden välein tapellaankin vähän.
Mutta joka päivä nauretaan yhdessä, halataan.
Ollaan kiinnostuneita toisen asioista.
Ja joka päivä rakastetaan!
 

Yhteistyössä