Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Jjeps.

Lisäks täs nousee hirvee harmitus siitä, et maailma ei o reilu.
Neljännesvuosisata sitten mä en tienny miten helppoja parikymppiset friidut voikaan olla.
Nyt kun mä sen tiedän en tee sillä tiedolla mitään. :headwall:
Jos miekkonen olisi ollut edes hiukkasen enemmän keskiverto, niin en olisi näin täpinöissäni. Mutta minkäs tunteilleen voi, kun näitä ihmissuhteita ei voi ennustaa. Helppo en ole, vaan päinvastoin valikoiva.
 
Ei helvetti, tää on liki yhtä hyvä trolli kun taannoinen kolmas pyörä :D Ei siinö mitään, hyvän häpigööl keksit näin sunnuntai-illan ratoksi.
Miks mun mielikuvitus ei riitä tämmösten keksimiseen?? :LOL:
 
Apua nyt oikeesti. En kestä enää.


Veitte mun yöunet ny :(
:( Elä viitti.. Hirveän huono omatunto itselläkin kun ajattelen miten tää voi mennä, mutta tosiaan kun kyse on uskonnollisen yhteisön tapaamisesta jossa on tarkoitus levittää tuota jumalan sanaa. Näin mä sen järjellä ajateltuna näen, paitsi mun unissani sitten voi olla eri :( Miksi elämä on näin helvetin vaikeaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Neydan
sähköpaimenkoira harmaana
Tarkoitan siis vain tiettyjen yksilöiden välillä, jos sattuu oikeanlaiset kemiat kohtaamaan ;) Sen kai jokainen tuntee kun se tuntuu molemminpuolisesti hyvältä, eikä ole pelkkää ajantappoa jonkun maija meikäläisen kanssa.
20 minuuttiako sä sen tyypin kanssa puhuit? Jos tuntui hyvältä, niin puhuja luultavasti osasi vain asiansa... Jos ensi kerralla tuntuu jo kuristavalta ja selkäpiitä hyytävältä sekä kädet tärisee, niin sitten siinä alusvaatekaapupellessä ehkä sittenkin voisi olla sulle jotain, kunhan ensin laitat nykyisen ukkelisi taipaleelle. (Eihän teillä kai vielä ole kuitenkaan lapsia tai edes yhteistä koiraa?)
 
Ajattelepas itse, tapaat omasta mielestäsi upean miehen/naisen ja teillä on aikaa parikyt minuuttia. Jääkö mieleesi vai unohdatko samantien? Odotatko uutta tapaamista? Et ole ihminen jos skippaat heti mielestäsi :D
No käyhän noita tuollasia välillä.
Kyllä sitä saattaa muutaman hetken miettiäkin.

Siinä vaiheessa kun olet parisuhteessa niin pyritään pitämään kiinni sovitusta. Jos susta tuntuu että sä haluaisit olla vapaa, niin kannattaa päästää mies menemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
Professional Griefer
Selvä juttu.

Eli AP:n mies ei saisi käyttäytyä näin, mutta hän saa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, koska eihän "mitään ole vielä tapahtunut". Onhan tämä muutenkin ihan absurdi ja tosi muista pettämis- tai petollisista tilanteista eroava, sillä eihän AP itse aloittanut keskustelua, vaan hänestä ja hänen täydellisestä englannistaan kiinnostuttiin aidosti ensin.

Hänestä tuntuu itsestäänkin pahalta ja hävettää, mutta silti tässäkin keskustelussa on tokaissut mm. että tämä tapaama mies on "kuitenkin onneksi sinkku" ja hän on jopa ajatellut, että näyttäisi tälle suomalaisen lihan saloja.

Tee sun miehelles palvelus ja lopeta suhde. Onhan teillä muutenkin ollut jo neljä kuukautta tavallista opiskelun ja työntäyteistä arkea, selkeä tuhon merkki.
Kukaan aidosti toista kunnioittava ja rakastava ei vie ihastumista minkäännäkösen tapaamisen tasolle.

Mä toivon että sä olet trolli.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
No käyhän noita tuollasia välillä.
Kyllä sitä saattaa muutaman hetken miettiäkin.

Siinä vaiheessa kun olet parisuhteessa niin pyritään pitämään kiinni sovitusta. Jos susta tuntuu että sä haluaisit olla vapaa, niin kannattaa päästää mies menemään.
Mulla on ollu ihan hämmästyttävän pitkään fiilis, että elämä on just niin valmista kun olla ja vois ja voisin samantien muuttaa vaikka siperiaan mieheni kanssa ja perustaa perheen. Ollaan niin sielunkumppanit kun olla ja voi. Mutta valehdeltais kai me jokainen jos ei joskus tee mieli katsoa kaverimielessä toisen sukupuolen omaava henkilö jolla sattuu olemaan kivoja juttuja, samat arvot jne.? Mitä väärää toisaalta on tavata? Kun oletus on että huipputyypistä tulee kaveri, yksi muiden joukosta mutta sattuu olemaan eri sukupuolta? Kaikilla on omat fantasiansa, eikö vain?

Tuun pitämään kiinni siitä, että jos/kun mies tulee tietämään kerron kaiken avoimesti, että kyllä näin siinä miehessä sitä jotain, koska hän oli komea ja hauska, mutta teot on erikseen.
 
"vieras."
Kovasti on kertoillut olevansa vakavassa suhteessa, aikovansa naimisiin ja hankkia lapsia. Mutta enhän tuon tarkempaa tosiaan tiedä.

En kyllä keksi muuta järkevää tapaa suhtautua tällaiseen kuin miten täällä yleisesti nyt suhtaudutaan. Onneksi vielä suurimman osan, tai ainakin suuren osan mielestä filunkipelien pelaaminen suhteessa ollessa ei ole o.k.

Ja onhan ap saanut täällä paljon hyviä neuvojakin tuon uskontojutun suhteen. Muutama eka sivu taisi siihen mennäkin.
Koska aplla ei ole lapsia ainoa järkevä tapa on kannustaa seuraamaan sydäntä ja elämään täysillä. Näin on edes pieni toive että ap ei vanhoilla päivillä muutu katkeraksi kaakattajaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Selvä juttu.

Eli AP:n mies ei saisi käyttäytyä näin, mutta hän saa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, koska eihän "mitään ole vielä tapahtunut". Onhan tämä muutenkin ihan absurdi ja tosi muista pettämis- tai petollisista tilanteista eroava, sillä eihän AP itse aloittanut keskustelua, vaan hänestä ja hänen täydellisestä englannistaan kiinnostuttiin aidosti ensin.

Hänestä tuntuu itsestäänkin pahalta ja hävettää, mutta silti tässäkin keskustelussa on tokaissut mm. että tämä tapaama mies on "kuitenkin onneksi sinkku" ja hän on jopa ajatellut, että näyttäisi tälle suomalaisen lihan saloja.

Tee sun miehelles palvelus ja lopeta suhde. Onhan teillä muutenkin ollut jo neljä kuukautta tavallista opiskelun ja työntäyteistä arkea, selkeä tuhon merkki.
Kukaan aidosti toista kunnioittava ja rakastava ei vie ihastumista minkäännäkösen tapaamisen tasolle.

Mä toivon että sä olet trolli.
Mä arvostan rehellisyyttä. Sitä, ettei kiellä tunteita ja vaikka kiellä tuntevansa ikinä vetoa vastakkaiseen sukupuoleen vaikka on kuinka sitoutunut suhteeseen. Antaisin mun miehenkin tavata ulkomaalaisen, yksinäisen tytön jos siitä voitaisiin puhua avoimesti. Todennäköisestihän tuo tulee menee niin, että jotain flirttiä on ilmassa ja kiinnostusta mutta toisaalta ollaan niin eri maailmoista JA olen erittäin varattu, ettei tule etenemään kuin kaveriasteella. Joten kaikki hyvin, loppu hyvin. Mutta saa kai sitä ihminen pienessä mielessään pitää fantasiansa ;D
 

Yhteistyössä