Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Professional Griefer
Eli ei vissiin kuitenkaan miehelläs ois sitten tätä samaa vapautta treffailla uskomattoman karismaattista, kaunista ja mukavaa naista pienen, luonnollisen säpinän toivossa?
 
kukalie
Voi sua Häpäri!! Vielä kuukausi sitten olit mustasukkaisuuden tuskissa kiumurteleva domina, joka haluaa hetikohtapian vauvan ja nyt tylsyyden vimmastuttamana vamppailet mormooni-poikia kadulta:D Kaksisuuntainen mielialahäiriö?;)
 
biib
SPEKTINEN???:confused:
wikipedia:

"Spekti (aikaisemmin Aspekti, oikealta nimeltään Juho Samuli Huhtala,[1][2] s. 1979 Helsinki)[2] on suomalainen rap-artisti. Hän aloitti uransa Trilogia -yhtyeessä ja levyttää nykyään Rähinä Recordsille."

Ammatit : rap-artisti, pankkiiri

"Huhtala on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri, ja hän on työskennellyt Nordeassa sijoitusjohtajana."

Ei huaaaaano, tuon mä ottaisin jos tarjolla on. :)
Oispa munkin mies enemmän Spektinen. :D
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29553058]Tässä on nyt 8 sivua kauhistunutta kaakatusta vaikka ap on nuori eikä edes mitenkään vakavassa suhteessa. Siis tätä närän määrää :O[/QUOTE]

No ei ole olemassa semmosta paikkaa missä ihmiset keskimäärin haluaisi kannustaa pettämiseen. Ap on kuvaillut suhdettaan vakavaksi. Melkeinpä kuolemanvakavaksi.
 
Eikö täältä hiton palstalta voi olla tuntiakaan poissa.|O

Hei häpi,
justhan sää vasta mietit että jos vauvelia laitettas.:O

Täs on nyt jotaki sellasta.:rolleyes:
Jjeps.

Lisäks täs nousee hirvee harmitus siitä, et maailma ei o reilu.
Neljännesvuosisata sitten mä en tienny miten helppoja parikymppiset friidut voikaan olla.
Nyt kun mä sen tiedän en tee sillä tiedolla mitään. :headwall:
 
Ken guru
[QUOTE="vieras.";29553058]Tässä on nyt 8 sivua kauhistunutta kaakatusta vaikka ap on nuori eikä edes mitenkään vakavassa suhteessa. Siis tätä närän määrää :O[/QUOTE]

Kovasti on kertoillut olevansa vakavassa suhteessa, aikovansa naimisiin ja hankkia lapsia. Mutta enhän tuon tarkempaa tosiaan tiedä.

En kyllä keksi muuta järkevää tapaa suhtautua tällaiseen kuin miten täällä yleisesti nyt suhtaudutaan. Onneksi vielä suurimman osan, tai ainakin suuren osan mielestä filunkipelien pelaaminen suhteessa ollessa ei ole o.k.

Ja onhan ap saanut täällä paljon hyviä neuvojakin tuon uskontojutun suhteen. Muutama eka sivu taisi siihen mennäkin.
 

Yhteistyössä