Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

apinoita koijataan
Alkuperäinen kirjoittaja mietippä vähän;29552935:
Eipä voi muuta sano, kun että on sulla ainakin pokkaa tulla tällaseen ketjuun, tähän aiheeseen, heittämään pienintäkään v*ttuilua......:D
Nigerialaisperinnöstä voi antaa mehevät kymmennykset huuhaa herätyslliikkeen kirstuun.
 
Peyote
Jos nyt oletkin ihan oikea henkilö, niin ei kannata alkaa pelleilemään, koska kun itsensä laittaa kokemattomuuttaan ja tyhmyyttään tilanteeseen, missä pettäminen on mahdollista, voi sitten tapahtua jotain mikä alkaa kaduttaa siinä vaiheessa kun herää siitä itsetyytyväisyyden aiheuttamasta humalasta. Kaikkea ei voi korjata ja kaikki miehet ei anna anteeksi.

Ei kannata olla niin epävarma, että sen takia mokaa ihmissuhteensa. Kun sekoaa siitä jos joku on kiinnostunut. Niitä kiinnostuneita on maailma täynnä. Suuri osa miehistä haluaa noin keskimäärin häseltää nuorehkojen naisten kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
"..."
Juu, ei vielä, mutta lähitulevaisuudessa kyllä tai sitten repäisen jotenkin muuten. Jotain muutosta tähän elämään pitää saada välillä. Lapset on niin suuri onnen täyttymys, että he menee mulla edelle, oli sitten mitä elämässä muuten menossa.. Äitiys on tärkeintä. Mutta luojan kiitos ei ole heitä juuri nyt!
No lapset ei ole mikään repäisyn paikka tai asia, joka "tehdään" kun on tylsää eikä keksitä mitä muutakaan tekisi.
Ja jos vain 4kk on ollut latteaa niin se on hirveen lyhyt aika. Mitenköhän tuollainenkin parisuhde kestäis vauva-arjen kun jo 4kk tasasemman vaiheen aikana toinen fantasioi random mormoonipojista. Tuntuisko susta kivalta jos sun mies ajattelis ja toimis noin. "Noh, se nyt on ollu rähjänen, vauvan puklussa ja vauva on kokoajan kiinni sen rinnassa... on ollu nyt vähän hankalaa tässä 4kk, mut mulle tuli ihan kiva tyttö juttelee duunissa ja sano kaikki asiat mitä halusinki kuulla. Ni mä nyt ajattelin mennä sen kans kahville töiden jälkeen ens viikolla. Kattoo vielä mitä tässä elämässä tapahtuu, et repäsenkö vai en.."
Kärjistetysti ehkä, mutta kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hansu81
Professional Griefer
Kertoisitteko itse? Kun mitään ei ole tapahtunut käytännössä?
Tietty kertoisin, jos olisin jostain ihmisestä noin innoissani. Viattomasti kaverimielessä. Sellainen aika hyvä sääntö on, että se ei oo enää ihan ok, jos siitä ei voi kertoa puolisolle. Ottaisitko sun miehen mukaan kahville, jos hän sanoisi haluavansa myös tutustua uusiin ihmisiin ulkomailta ja vois vaikka houkutella näitä miehiä hänen spinningtunneilleen?

Mitäs ajattelisit, jos sun mies tekisi saman?
 
Ken guru
Kertoisitteko itse? Kun mitään ei ole tapahtunut käytännössä?
Vastaan nyt omalta osaltani. En lähtisi pelaamaan mitään pelejä muiden kanssa. Joko ollaan reilusti suhteessa, ja selvitetään ongelmat jos niitä tulee. Ellei ongelmia saada ratkotuksi, erotaan, ja SITTEN vasta mietitään muita kun ollaan eri teillä.

Mielestäni sen verran reilu pitäis toista kohtaan olla, eikä shoppailla siinä suhteen aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
kaikilla tulee ihastuksia vaikka on parisuhteessa, mutta hyvin harva menee kahvittelemaan ihastuksensa kanssa miehensä selän takana. koska se on loukkaavaa puolisoa kohtaan, ja koska me aikuiset tiedämme ettei kannata leikkiä tulella.
Leikkiä tulella niin, vaikka meistä voisi tulla hyvät kaverit ja se jäisi siihen, niinhän tässä varmaan on käymässä. Hän kyseli jo osoitetta missä asun ja joissain vaihessahan se tulee ilmi et olen avoliitossa. Voisin kuvitella hänen tulevan mielellään mukaan mun kavereiden kaa vaikka ajelee ja näkee paikkoja. Toinen vasta ollut ihan hetken täällä kaukana perheestään, eikä varmaan helppoa ole ollut.
 
Tietty kertoisin, jos olisin jostain ihmisestä noin innoissani. Viattomasti kaverimielessä. Sellainen aika hyvä sääntö on, että se ei oo enää ihan ok, jos siitä ei voi kertoa puolisolle. Ottaisitko sun miehen mukaan kahville, jos hän sanoisi haluavansa myös tutustua uusiin ihmisiin ulkomailta ja vois vaikka houkutella näitä miehiä hänen spinningtunneilleen?

Mitäs ajattelisit, jos sun mies tekisi saman?
Minusta tässä on niin erilainen kuvio, koska tää ei tapahtunut mun aloitteesta eikä oikeastaan kuin sen uskonnon "pakosta" vain. Senhän takia hän ilmeisesti pysäyttelee tuolla naisia ja tuiki tuntemattomia tyyppejä kadulla. Niin mun mies kyllä näkisi sen, että kyseessä on uskontoaivopesu-yritys, mutta mihin en lähde mukaan vaikka annan hänelle mahdollisuuden. Sitähän tässä suurin osa korostaa, että hänen lähetystyö on se intressi :) No niillä mennään! :D Katsotaan vaan onko sitten todella.
 
"Vieras."
...jonkin verran AINA on jännitettä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei sille mitään voi, luonnonlaki. Eri asia miten sen handlaa sitten ettei mene pettämisen puolelle.
Taidat olla aika kokematon ja lapsellinen. Todellakaan ei ole aina jännitettä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja olen tehnyt paljon empiiristä tutkimusta sekä työssäni, että harrastusten parissa. Molemmat ovat erittäin miesvoittoisia aloja.
 
Professional Griefer
Et ottais sun miestä mukaan kahville, vaikka hän kysyisi voiko tulla mukaan?

Ja miksi et edelleenkään vastaa minun tai muidenkaan kysymykseen: olisiko ok, jos mies löytäisi kadulta (huom. onneksi sinkun) kuuman kinkun ja lähtis hänen kanssaan kahville?
 
"vieras."
Ei kannata olla niin epävarma, että sen takia mokaa ihmissuhteensa. Kun sekoaa siitä jos joku on kiinnostunut. Niitä kiinnostuneita on maailma täynnä. Suuri osa miehistä haluaa noin keskimäärin häseltää nuorehkojen naisten kanssa.
Kannattaa elää täysillä niin kauan kun on vielä nuori. Ap on avoin ja täynnä nuoren naisen elinvoimaa mikä aiheuttaa ihmeellistä kateutta varman päälle elävissä palstamammoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29552994:
Epäilen tuota väitettä!

Ainakin mulle jopa suurin osa miehistä on sellaisia, etten vapaaehtoisesti koskisi vaikka olisi ns. viimeinen mies maapallolla.
Tarkoitan siis vain tiettyjen yksilöiden välillä, jos sattuu oikeanlaiset kemiat kohtaamaan ;) Sen kai jokainen tuntee kun se tuntuu molemminpuolisesti hyvältä, eikä ole pelkkää ajantappoa jonkun maija meikäläisen kanssa.
 
Minusta tässä on niin erilainen kuvio, koska tää ei tapahtunut mun aloitteesta eikä oikeastaan kuin sen uskonnon "pakosta" vain. Senhän takia hän ilmeisesti pysäyttelee tuolla naisia ja tuiki tuntemattomia tyyppejä kadulla. Niin mun mies kyllä näkisi sen, että kyseessä on uskontoaivopesu-yritys, mutta mihin en lähde mukaan vaikka annan hänelle mahdollisuuden. Sitähän tässä suurin osa korostaa, että hänen lähetystyö on se intressi :) No niillä mennään! :D Katsotaan vaan onko sitten todella.
Nii et lähde mukaan siihen uskontosoopaan mutta johonki muuhun voisit lähteäkin... miehes varmaan näkee senkin
 
Eikö täältä hiton palstalta voi olla tuntiakaan poissa.|O

Hei häpi,
justhan sää vasta mietit että jos vauvelia laitettas.:O

Täs on nyt jotaki sellasta.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Peyote
[QUOTE="vieras.";29553017]Kannattaa elää täysillä niin kauan kun on vielä nuori. Ap on avoin ja täynnä nuoren naisen elinvoimaa mikä aiheuttaa ihmeellistä kateutta varman päälle elävissä palstamammoissa.[/QUOTE]

Enpä usko että kukaan on nyt kateellinen... Yleensä ihmiset haluavat toimivan parisuhteen, pysyvän, vakaan.
 
Ken guru
Eikö täältä hiton palstalta voi olla tuntiakaan poissa.|O

Hei häpi,
justhan sää vasta mietit että jos vauvelia laitettas.:O

Täs on nyt jotaki sellasta.:rolleyes:
Eiks ole kauheeta?! Mäkin meinasin jopa sivuuttaa tämän ketjun kun mietin että on jonkun outoja höpinöitä. No, niitähän ne olikin, mutta oikein kunnon whaaat??:illa höystettynä.
 
Et ottais sun miestä mukaan kahville, vaikka hän kysyisi voiko tulla mukaan?

Ja miksi et edelleenkään vastaa minun tai muidenkaan kysymykseen: olisiko ok, jos mies löytäisi kadulta (huom. onneksi sinkun) kuuman kinkun ja lähtis hänen kanssaan kahville?
Toisille ja sitä seuraaville tapaamiselle ehkä ottaisin, paitsi että hän olisi aika yhtä spektinen mitä muutkin. :D Huumorilla se sen ottaisi. <3 Söpö amerikan unelma yrittää puhua uskonnostaan vähintäänkin spektisille suomalaisille mitä näihin asioihin tulee.. Noh onneks tavattiin, saa hänkin vähän muuta ajateltavaa.:rolleyes:
 
Toisille ja sitä seuraaville tapaamiselle ehkä ottaisin, paitsi että hän olisi aika yhtä spektinen mitä muutkin. :D Huumorilla se sen ottaisi. <3 Söpö amerikan unelma yrittää puhua uskonnostaan vähintäänkin spektisille suomalaisille mitä näihin asioihin tulee.. Noh onneks tavattiin, saa hänkin vähän muuta ajateltavaa.:rolleyes:
SPEKTINEN???:confused:
 
Ken guru
Toisille ja sitä seuraaville tapaamiselle ehkä ottaisin, paitsi että hän olisi aika yhtä spektinen mitä muutkin. :D Huumorilla se sen ottaisi. <3 Söpö amerikan unelma yrittää puhua uskonnostaan vähintäänkin spektisille suomalaisille mitä näihin asioihin tulee.. Noh onneks tavattiin, saa hänkin vähän muuta ajateltavaa.:rolleyes:
Vai skeptinen?
 

Yhteistyössä