Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Vaarannatko aidosti pitkän parisuhteesi tuollaisen vuoksi, vai onko sinulla ja nykyisellä miehelläsi joku vuoden kestänyt teinilööööv-parisuhde? Kauanko olette seurustelleet?

Jos vuoden verran , niin mikäs siinä, vaihda nykyinen "parempaan", mutta muista kertoa sille nyksällekin että on tästä lähtien entinen.
En vaaranna ja sitä tässä juuri varmistelen, ettei tämä ole varmasti tulevaisuudessakaan menossa kuin ajatuksentasolla pidemmälle? Oli hän vain niin komea ja jotenkin niin vilpitön että tyhmä olisin jos jättäisin tutustumatta näin hyvään tyyppiin siksi että olen parisuhteessa. On hänelläkin ne omat rajoitteensa, mutta elämä ei mene käsikirjoituksen mukaan.
 
biib
En vaaranna ja sitä tässä juuri varmistelen, ettei tämä ole varmasti tulevaisuudessakaan menossa kuin ajatuksentasolla pidemmälle? Oli hän vain niin komea ja jotenkin niin vilpitön että tyhmä olisin jos jättäisin tutustumatta näin hyvään tyyppiin siksi että olen parisuhteessa. On hänelläkin ne omat rajoitteensa, mutta elämä ei mene käsikirjoituksen mukaan.
Eli kauanko olet seurustellut nykyisen miehesi kanssa?

Melkein olen valmis jo lyömään viimeiset roposeni vetoa sen puolesta että max 1v on parisuhdetta teillä takana.
Jutut kuulostaa niin juniori-osastolta.
 
Peyote
En vaaranna ja sitä tässä juuri varmistelen, ettei tämä ole varmasti tulevaisuudessakaan menossa kuin ajatuksentasolla pidemmälle? Oli hän vain niin komea ja jotenkin niin vilpitön että tyhmä olisin jos jättäisin tutustumatta näin hyvään tyyppiin siksi että olen parisuhteessa. On hänelläkin ne omat rajoitteensa, mutta elämä ei mene käsikirjoituksen mukaan.
Miksi sulle sitten on tärkeää että se mies on sinkku?
 
[QUOTE="sipsi";29552876]Minun lapsuudessani noita sliipattuja "saarnaajapoikia" ajeli pitkin meidänkin maaseutua jutustelemassa. Mikä ettei, hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita olivat. Minun mummoni tuvassa tarjosi kahvia ja pullaa ja haasteli suomenkielellä, nämä tyytyväisinä istuivat hymy suussa :) Pikkuveljeni tuumasikin lähdettyään, että tulisi vaan toistekkin nuo hormoonit...

Jotenkin vaan tuntuu vanhasta akasta oudolta, että voiko joku parisuhteessa oleva noin vain ihastua tuollaisen tapaamisen myötä? Kai sitä sitten voi.[/QUOTE]

Jep näköjään heidän juttunsa on tuo randomeille juttelu ja lähetystyö sitä myöten, mutta uskoisin että kaveri tänne asti tultuaan on kiinnostunut ehkä muustakin :O Tai sitten ei... Mutta se mahdollisuus on ehkä se 3% :D
 
yök mikä tyyppi
En vaaranna ja sitä tässä juuri varmistelen, ettei tämä ole varmasti tulevaisuudessakaan menossa kuin ajatuksentasolla pidemmälle? Oli hän vain niin komea ja jotenkin niin vilpitön että tyhmä olisin jos jättäisin tutustumatta näin hyvään tyyppiin siksi että olen parisuhteessa. On hänelläkin ne omat rajoitteensa, mutta elämä ei mene käsikirjoituksen mukaan.
Sä puhut koko ajan kauhean ristiriitaisesti. Et ole vaarantamassa parisuhdettasi, mutta kuitenkin toteat että elämä ei aina mene käsikirjoituksen mukaan. Ootkohan sä nyt vähän turhan innostunut tästä kundista...
 
"sipsi"
Onkohan se yksi miellyttävä-ääninen lehtimyyjämies ihastunut minuun, kun on soitellut jo muutaman kerran. Ja halunnut puhua juuri mun kanssani.

Ja olen vielä leikkinnyt vaikeasti tavoiteltavaa..
Varmasti on! Minuun on vissiin ihastunut sellainen Holiday Clubin nuori mies, kun soittelee vähän päästä, ja jos en ehdi puhua, kysyy, koska hän voisi soittaa :)
 
"..."
Aloittaja kysyy, miten muilla ja jääkö se siihen. Öö jää, koska meillä on lapsia. En todellakaan rikkoisi perhettämme jonkun ihastuksen takia.
Muuta ei tarvitse sitten pähkäilläkkään, mutta sun tapauksessa eri kun ei oo oikeen mitään mikä "pakottais" ees olee sen nykyisenkää miehen kanssa
 
Eli kauanko olet seurustellut nykyisen miehesi kanssa?

Melkein olen valmis jo lyömään viimeiset roposeni vetoa sen puolesta että max 1v on parisuhdetta teillä takana.
Jutut kuulostaa niin juniori-osastolta.
1,5v. ja tunnettu kauemminkin. meillä on ollut n. 4kk aika yllätyksetöntä arkea, mies tekee niin jumalattomasti töitä koulun ohella, ettei tietenkään jaksa kun pestä pyykkiä ja valmistella seuraavaa päivää kotona. Hän vetää spinningtunteja neljänä päivänä viikossa, ja parina päivänä on kaksi tuntia peräjälkeen. Plus vaativat opinnot ja paineet siellä.
 
"vieras."
[QUOTE="vieraana";29552906]Viitsisitkö tehdä palveluksen ja kysyä siltä mormoonipojalta että mitä saturnus symboli heidän uskonnossaan tarkoittaa?[/QUOTE]

Miksi? Saturnus ei ole mikään keskeinen symboli mormoneille.
 
Peyote
Muhun on ihastunut Nigerialainen mies. Se on jopa asianajaja, jolla on tietoa mun upporikkaasta kuolleesta sukulaisesta. Meille tulee ihana elämä kun mä saan sen perinnön. Oon lähettänyt sille nyt käsirahaksi kaiken mitä sain talon panttaamalla. Maksan sitten mun tulevalle exälle puolet talon hinnasta kunhan tää Nigerialainen mies toimittaa mun perinnön.
 
mietippä vähän
Muhun on ihastunut Nigerialainen mies. Se on jopa asianajaja, jolla on tietoa mun upporikkaasta kuolleesta sukulaisesta. Meille tulee ihana elämä kun mä saan sen perinnön. Oon lähettänyt sille nyt käsirahaksi kaiken mitä sain talon panttaamalla. Maksan sitten mun tulevalle exälle puolet talon hinnasta kunhan tää Nigerialainen mies toimittaa mun perinnön.
Eipä voi muuta sano, kun että on sulla ainakin pokkaa tulla tällaseen ketjuun, tähän aiheeseen, heittämään pienintäkään v*ttuilua......:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29552908:
Sä puhut koko ajan kauhean ristiriitaisesti. Et ole vaarantamassa parisuhdettasi, mutta kuitenkin toteat että elämä ei aina mene käsikirjoituksen mukaan. Ootkohan sä nyt vähän turhan innostunut tästä kundista...
Eihän se mene. Mä en oikein usko että ihmistä on tarkoitettu pelkästään yhden toista sukupuolta olevan kanssa olemaan, paitsi tietenkin niin ettei mitään seksuaalista ole välillä! Mutta antaahan pieni säpinä niin paljon =) En tarkoita moniavioisuutta tms., mutta sitä, että jonkin verran AINA on jännitettä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei sille mitään voi, luonnonlaki. Eri asia miten sen handlaa sitten ettei mene pettämisen puolelle.
 
Ken guru
1,5v. ja tunnettu kauemminkin. meillä on ollut n. 4kk aika yllätyksetöntä arkea, mies tekee niin jumalattomasti töitä koulun ohella, ettei tietenkään jaksa kun pestä pyykkiä ja valmistella seuraavaa päivää kotona. Hän vetää spinningtunteja neljänä päivänä viikossa, ja parina päivänä on kaksi tuntia peräjälkeen. Plus vaativat opinnot ja paineet siellä.
Jos tuo aika ottaa koville, niin teidän ei lapsia kannata tehdä. Oikeasti.
 
Ken guru
Eihän se mene. Mä en oikein usko että ihmistä on tarkoitettu pelkästään yhden toista sukupuolta olevan kanssa olemaan, paitsi tietenkin niin ettei mitään seksuaalista ole välillä! Mutta antaahan pieni säpinä niin paljon =) En tarkoita moniavioisuutta tms., mutta sitä, että jonkin verran AINA on jännitettä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei sille mitään voi, luonnonlaki. Eri asia miten sen handlaa sitten ettei mene pettämisen puolelle.
Ja tähän vielä, että sitten kun kasvat aikuiseksi, niin opit kenties elämään ilman tarvetta saada ulkopuolisten hyväksyntää ja huomioita. Ei todellakaan ole hyvässä ja vakaassa parisuhteessa ollessa mitään jännitteitä muita kohtaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
Jos tuo aika ottaa koville, niin teidän ei lapsia kannata tehdä. Oikeasti.
Juu, ei vielä, mutta lähitulevaisuudessa kyllä tai sitten repäisen jotenkin muuten. Jotain muutosta tähän elämään pitää saada välillä. Lapset on niin suuri onnen täyttymys, että he menee mulla edelle, oli sitten mitä elämässä muuten menossa.. Äitiys on tärkeintä. Mutta luojan kiitos ei ole heitä juuri nyt!
 
Entäs jos teidän ovelle tulisi joku viehttävä naisihminen, joka haluaisi sisälle keskustelemaan armosta ja rakkudesta. Siitä, kuinka jokainen anova saa, ja kuinka kolkuttavalle avataan:rolleyes:
ja miehesi kävisi intensiivistä keskustelua tämän sinkuksi osoittautuvan naisen kanssa.
Sielujen kohtaamista:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind

Yhteistyössä