Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Peyote
Käännytystarkoitus tosiaan saattaa olla, mutta katsotaan vaikka niin se tulee hyvin äkkiä toissijaiseksi. Mä niin tiedän kuinka helpottavaa on uudessa maassa saada omanhenkinen kaveri ja paikallinen, joka on outgoing ja puhuu hyvää englantia. Katsotaan, katsotaan mut onneksi hän on ainakin sinkku, sen nyt tiedän.
Mitä väliä onko sinkku, sähän olet jo parisuhteessa.
 
Käännytystarkoitus tosiaan saattaa olla, mutta katsotaan vaikka niin se tulee hyvin äkkiä toissijaiseksi. Mä niin tiedän kuinka helpottavaa on uudessa maassa saada omanhenkinen kaveri ja paikallinen, joka on outgoing ja puhuu hyvää englantia. Katsotaan, katsotaan mut onneksi hän on ainakin sinkku, sen nyt tiedän.
Voi apua toivottavasti ei mun mies jää ikinä kiinni puhumasta tämmösiä kenellekään, se ois nimittäin kengän kuva perseelle saman tien..
 
"orion"
Tuntuuko susta useinki että mies on sinuhu ihastunu, kiinnostunu?
Meinaan vaan että se voi olla vaan oman pään tulkintaa että toinen on kiinnostunut... Voi olla että sitä näkee sellasta jota haluaa nähdä...vaikkei se ihan totta oliskaan.
 
[QUOTE="vieraana";29552806]Arvaan että se toinen poika oli uudempi ja esitteli sille uudelle käännytystekniikkaa. Näillä se menee niin että kokematon laitetaan sellaisen pariksi joka on jo jonkun aikaa ollut maassa. Kysäise treffeillä kumpi on ollut Suomessa pitempään niin asia selviää. Kokeeempi käännyttäjä on yleensä aina äänessä enemmän.[/QUOTE]

Ei vaan se kokeneempi oli se kenet tuo söpis keskeytti mutta hän kyllä otti ensin kontakti ja pysäytti!
 
Uuh ja ooh
Ap ei ole kai kommentoinut ollenkaan niitä "mitä jos miehes lähtis vieraan naisen kans kahville" tai " nyt päästä se miehes yksin baariin" tms. Kai kuitenkin kerrot miehelle uudesta kaverista? Ja sen enempää taustoja tuntematta ap vaikuttaa trollilta tai äärimmäisen yksinkertaiselta.
 
[QUOTE="orion";29552810]Tuntuuko susta useinki että mies on sinuhu ihastunu, kiinnostunu?
Meinaan vaan että se voi olla vaan oman pään tulkintaa että toinen on kiinnostunut... Voi olla että sitä näkee sellasta jota haluaa nähdä...vaikkei se ihan totta oliskaan.[/QUOTE]

Mulla on niin nopeita kontakteja toisiin miehiin et lähinnä kiinnostumista huomaan ja katselua mitä nyt jokainen huomaa vähän väliä. Ei ole nyt mielikuvituksen tuotetta, usko pois. ON varmasti tarkoitus hänellä esitellä ja kertoa uskontoaan, mutta se tulee jäämään kun pojalla tulee muut focusit mieliinn ;)
 
"sipsi"
No, tuota, itse vastaavassa tilanteessa (parisuhteessa ym.) ottaisin kyllä pikaiseen pari askelta taaksepäin.

Onneksi tällaisena mummelina alkaa olla turvassa - huononäköinen pitäisi Myöhempien Aikojen Pyhän Pojan olla. Ellei sitten olisi Pyhä Ukko... :) :(
 
"northern soul"
Mulla tulee vakisin mieleen, kun vuosia sitten olin kaverin kanssa lomalla Portugalissa. Lissabonin pahimmalla turistirysabaarikadulla yksi sisaanheittaja lahesty mun kaveria kovasti kiinnostuneena ja flirttaillen. Episodi paattyi siihen, etta sisaanheittaja kaappasi kaverini syliinsa ja kantoi baariin.
Kaverini oli ihan ihastunut ja varma, etta nyt on kemiaa pelissa. Ihan kuin olisin kuurolle puhunut, kun yritin toistella kuin papukaija, etta se on heidan keino saada asiakkaita.

Loman vipana paivana oli tietenkin pakko paasta takaisin sinne baariin vaihtamaan ihanan portugalipojan kanssa puhelinnumeroita. Harmi vain, etta sisaanheittaja ei millaan tavalla osoittanut tunnistavansa meita. Voi sita sydansurun maaraa paluumatkalla.

Ikaa meilla oli tuolloin 17v. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="Hel";29552827]kun ap on niin tyhmä ettei tajua että nuo kehut on normikäytöstä jenkille, eikä edes tarkoita mitään, ja lisäksi nuo on lähetystyössä[/QUOTE]

Joo mä itse asiassa sanoinkin et en kauheasti diggaa jenkkien yltiöpositiivisuudesta, mutta toisaalta meillä suomessa on paljon masennusta ja muita ongelmia. Siihen hän sanoi, että niin on jenkeissäkin eikä he siellä ole sen iloisempia oikeasti. Se on vain ulkokuorta.
 
[QUOTE="northern soul";29552840]Mulla tulee vakisin mieleen, kun vuosia sitten olin kaverin kanssa lomalla Portugalissa. Lissabonin pahimmalla turistirysabaarikadulla yksi sisaanheittaja lahesty mun kaveria kovasti kiinnostuneena ja flirttaillen. Episodi paattyi siihen, etta sisaanheittaja kaappasi kaverini syliinsa ja kantoi baariin.
Kaverini oli ihan ihastunut ja varma, etta nyt on kemiaa pelissa. Ihan kuin olisin kuurolle puhunut, kun yritin toistella kuin papukaija, etta se on heidan keino saada asiakkaita.

Loman vipana paivana oli tietenkin pakko paasta takaisin sinne baariin vaihtamaan ihanan portugalipojan kanssa puhelinnumeroita. Harmi vain, etta sisaanheittaja ei millaan tavalla osoittanut tunnistavansa meita. Voi sita sydansurun maaraa paluumatkalla.

Ikaa meilla oli tuolloin 17v. :D[/QUOTE]

Aijai, mutta noita tulee välillä kaikille :/ :D

Tässä on erityistä se, että toi äijä on jäämässä tänne kahdeksi vuodeksi! Että siinä ajassa meikäläinen ainakin haluais mahdollisimman monenlaisia kavereita, ei vain niitä mormoonilaisia.
 
biib
Vaarannatko aidosti pitkän parisuhteesi tuollaisen vuoksi, vai onko sinulla ja nykyisellä miehelläsi joku vuoden kestänyt teinilööööv-parisuhde? Kauanko olette seurustelleet?

Jos vuoden verran , niin mikäs siinä, vaihda nykyinen "parempaan", mutta muista kertoa sille nyksällekin että on tästä lähtien entinen.
 
Ap ei ole kai kommentoinut ollenkaan niitä "mitä jos miehes lähtis vieraan naisen kans kahville" tai " nyt päästä se miehes yksin baariin" tms. Kai kuitenkin kerrot miehelle uudesta kaverista? Ja sen enempää taustoja tuntematta ap vaikuttaa trollilta tai äärimmäisen yksinkertaiselta.
Mun mies oli vasta ulkomailla 5pv parhaan kaverinsa kanssa että turhaanpa liioittelet sen noin. Toki, olen myöntänyt et olen todella mustasukkainen ja helposti hermostuva mutta ei miehen kiinnostuksenkohteet olekaan baarielämä ollut pitkään aikaan. Työt vie siltäkin niin jumalattomasti aikaa, ettei edes energiaa riittäis.
 
"sipsi"
Minun lapsuudessani noita sliipattuja "saarnaajapoikia" ajeli pitkin meidänkin maaseutua jutustelemassa. Mikä ettei, hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita olivat. Minun mummoni tuvassa tarjosi kahvia ja pullaa ja haasteli suomenkielellä, nämä tyytyväisinä istuivat hymy suussa :) Pikkuveljeni tuumasikin lähdettyään, että tulisi vaan toistekkin nuo hormoonit...

Jotenkin vaan tuntuu vanhasta akasta oudolta, että voiko joku parisuhteessa oleva noin vain ihastua tuollaisen tapaamisen myötä? Kai sitä sitten voi.
 
Vakavasti ottaen, en usko, että suhde, ( en puhu tästä Happygirlin tulevasta suhteesta:rolleyes:) johon on mielettömän ihastuneena ja omat ideaalinsa hylänneenä syöksytty voi lopulta kantaa. Tuolla kun aiemmin viittasit Hg, että rakastunut mies on valmis jättämään kaiken uskomansa .
 

Yhteistyössä