The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
marmarmarttyyri
Se verottajan perkele tosiaan... Yli 2000 euroa iski taas sieltä maksettavaa, justiin kun olin pääsemässä ALV-maksuissa ajan tasalle ilman mitään laahauksia. Kai ne nyt taas sitten alkaa laahamaan, kun tuotakin aletaan vääntämään.
Ja kohta taas pyöritään ties millä listoilla, kun noi työeläkemaksut on kohta myöhässä.
Näitä yrittäjän ihanuuksia, mutta eipä näistä nyt tänään enempää! =)



Se on. Muutenkin tää yrittäjän asema on erittäin vaikea täällä. Pitäisi varmaan mennä johonkin Thaimaahan tekemään bisnestä - siellä saisi olla ilman turhia velvoitteita ja oikeuksia. :D
Eikö noita veroja pysty ihan peruskoulupohjaltakin ennakoimaan...
 
Pikkukaupunkilainen,oon miekin täällä valittanut tännään, toivottavasti en pilannu kenenkään perjantaita. :D
 
Eikö noita veroja pysty ihan peruskoulupohjaltakin ennakoimaan...
Ennakoimaan toki kyllä suuntaa-antavasti, mutta kokonaan ei - verottaja on sen verran kelmi. Ja jos paremmin osaat laskeskella, tervetuloa! =)

Ja se koulutuspohja nyt ei kerro välttämättä vero-osaamisesta yhtään mitään - mä olen ylioppilas, tradenomi YAMK + AMK-opettaja ja en laskemisessa järin hyvä ole, mutta verotuksen perusperiaatteet silti osaan...
 
[QUOTE="utelias";29544887]Liittyykö ongelma harkinnanvaraiseen ennakkoveroon, millä perusteilla joutuu sellaisen kohteeksi?[/QUOTE]

Yrittäjillä noit velvotteita on pikkuisen enemmän. Palkansaajan tarttee muistaa toimittaa verokortti kerran vuodessa.
Firman pito vaatii kassaa sevverran, et jos, siis kun tulee jotain yllätystä, niin kassanpohja ei heti paista. ja kun niit tulee riittävästi peräkkäin, niin se ei o kiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä