Te, joiden mielestä homous on väärin tai luonnotonta, mitä jos oma lapsenne olisi homo?

Eli otsikossa kysymys - te, joiden mielestä homoseksuaalisuus on väärin, luonnotonta, syntiä, tms. niin miten suhtautuisitte, jos kävisi ilmi, että oma lapsenne on homo/lesbo?

Kysyn mielenkiinnosta, koska oli juuri keskustelu erään homoihin hyvin negatiivisesti suhtautuvan kanssa, ja jäin miettimään asian tätä puolta.
 
  • Tykkää
Reactions: HuomentaSuomi
Kiiski
Vastaan, vaikka en näe homoseksusaalisuudessa mitään luonnotonta.

Minulle on ihan sama, vaikka lapseni olisivat tikotakojomokomoja. Kunhan ovat itse onnellisia, ja onnellisuus syntyy itseään tai toisia vahingoittamatta.
 
  • Tykkää
Reactions: HuomentaSuomi
"femin"
Olisin kyllä pettynyt ja surullinen... Jos kyseessä olisi aikuinen lapsi, niin silloinhan se olisi pakko uskoa ja hyväksyä, jos taas alaikäinen, niin toivoisin ja arvelisin kyseessä olevan vain tämä nykyinen, ohimenevä muoti-ilmiö.

Jos kyseessä alaikäinen ja saisin tietää, että seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa, niin kieltäisin kyseisen henkilön yökyläilyn meillä.
 
geg
[QUOTE="femin";29540556] Jos kyseessä alaikäinen ja saisin tietää, että seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa, niin kieltäisin kyseisen henkilön yökyläilyn meillä.[/QUOTE]

Mutta jos on eri sukupuolta niin saisi tulla yökylään???
 
  • Tykkää
Reactions: HuomentaSuomi
ettämitä
[QUOTE="femin";29540556]

Jos kyseessä alaikäinen ja saisin tietää, että seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa, niin kieltäisin kyseisen henkilön yökyläilyn meillä.[/QUOTE]

Ja sillä asia olisi pois päiväjärjestyksestä?
 
  • Tykkää
Reactions: HuomentaSuomi
"femin"
Mutta jos on eri sukupuolta niin saisi tulla yökylään???
Kirjoitinpa pöljästi... :D

No siis hyväksyisin eri sukupuolta olevan seurustelukumppanin yökyläilyn, mutta nukkuisivat eri huoneissa. :)

Kun mekin aviomiehen kanssa alettiin seurustelemaan (Oltiin molemmat täysi-ikäisiä, mutta mies asui vielä kotona), niin nukuimme eri huoneissa heidän kotonaan, kun olin yökylässä. Tottakai kunnioitetaan talon omistajien sääntöjä ja vakaumusta.

(Ollaan lestadiolaisia, joten ennen avioliittoa ei saa nukkua samassa tilassa yms.)
 
"femin"
Alkuperäinen kirjoittaja ettämitä;29540569:
Ja sillä asia olisi pois päiväjärjestyksestä?
Eihän se millään tavalla poissa päiväjärjestyksestä olisi, mutta en kyllä tuon kummemmin pystyisi rajoittamaankaan... Vai olisiko muka jonkun mielestä kohtuullista kieltää kokonaan yhteydenpito tai antaa jonkinlainen rangaistus? :O
 
No entä, jos kaiken tuon sairauteen ja rikollisuuteen vertaamisen seurauksena välit alkaisivat rakoilla lapseen? Jos hän kokisi itsensä syrjityksi kotona tms. Eikö pelottaisi, että lapsi katkaisee välit kokonaan? Kyllähän oman lapsen "menettäminen" tuollakin lailla on varmaan aika kamalaa ja kuluttavaa. Jos siis lapsi vaatisi hyväksyntää sille, mitä on, yhteydenpidon edellytyksenä - antaisitteko mieluummin välien katketa kuin hyväksyisitte lapsen homoseksuaalisuuden?
 
  • Tykkää
Reactions: HuomentaSuomi
"sadetanssi"
mun mielestä homous on luonnotonta, mutta jos kävisi niin että joku lapsistani homo olisi niin tottakai se vain pitäis hyväksyä. Todennäköisesti kuitenkin pyytäisin ettei mun kattoni alla mitään homosteluja tapahtuisi vaan he harjoittaisivat sitä omassa kodissaan. Samaan joulupöytäänkin varmasti mahduttais vaikka tiukkaa ainakin alkuun tekis. Mun mies vois olla sitten vaikeampi tapaus.
 
järkyttynyt
Tulee mieleen tämä: Fifi : Epämuodikas homoelokuva

"Dokumenttielokuvan päähenkilön, pienessä yhdysvaltalaiskaupungissa elävän 17-vuotiaan Jamesin uskovaiset vanhemmat eivät hyväksy tämän homoutta. Jatkuvista konflikteista ahdistunut poika kertoo isälleen harkitsevansa itsemurhaa. Isä vie hänet asekaapille, antaa haulikon ja toteaa: näytä minulle."
:(

Voi vitsi, vauvan kanssa tuli missatua tämäkin. Olisi kyllä tullut varmaan aika kamala olo....
 
"femin"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29540623:
No entä, jos kaiken tuon sairauteen ja rikollisuuteen vertaamisen seurauksena välit alkaisivat rakoilla lapseen? Jos hän kokisi itsensä syrjityksi kotona tms. Eikö pelottaisi, että lapsi katkaisee välit kokonaan? Kyllähän oman lapsen "menettäminen" tuollakin lailla on varmaan aika kamalaa ja kuluttavaa. Jos siis lapsi vaatisi hyväksyntää sille, mitä on, yhteydenpidon edellytyksenä - antaisitteko mieluummin välien katketa kuin hyväksyisitte lapsen homoseksuaalisuuden?
Oliko tää kysymys mulle tarkoitettu? :)

Rikollisena en tuota toimintaa pidä, mutta tervettä se ei mielestäni ole.

En usko, että lapseni välejä katkaisisi, koska en kuitenkaan kokonaan olisi tapaamisia kieltämässä, enkä olisi mitään rangaistuksia antamassa. Omassa kodissani en vain halua tuollaisia asioita tapahtuvan... Ja kyllä talossa kuin talossa tulee noudattaa omistajien asettamia sääntöjä, eli jos vielä 20-vuotiaana kotona asuisi, niin siltikään meidän kodissa ei sellaisia asioita harrastettaisi.

Miehelle olisi varmasti kovempi paikka...
 
  • Tykkää
Reactions: HuomentaSuomi
brie
Tulee mieleen tämä: Fifi : Epämuodikas homoelokuva

"Dokumenttielokuvan päähenkilön, pienessä yhdysvaltalaiskaupungissa elävän 17-vuotiaan Jamesin uskovaiset vanhemmat eivät hyväksy tämän homoutta. Jatkuvista konflikteista ahdistunut poika kertoo isälleen harkitsevansa itsemurhaa. Isä vie hänet asekaapille, antaa haulikon ja toteaa: näytä minulle."
Lapsiparka. :( Järkyttävää miten edelleen uskonto tuhoaa ihmisiä näin voimakkaasti, ja luvan kanssa.
 
Kiiski
[QUOTE="femin";29540667]Eihän tässä ketjussa ainakaan kukaan ole sellaisesta mitään puhunut? :O[/QUOTE]

Useassa kohdassa on mainittu, ettei antaisi nukkua samassa huoneessa tai että "sellaista ei meillä harrastettaisi".

Ookkonää pölijä?
 
"femin"
Useassa kohdassa on mainittu, ettei antaisi nukkua samassa huoneessa tai että "sellaista ei meillä harrastettaisi".

Ookkonää pölijä?
Sulla tainnut mennä ohi tuo yks mun edellinen kommentti. :)
Me siis ei miehen kanssa saatu nukkua samassa huoneessa, vaikka oltiin aikuisia ja ihan heterosuhteessa. Se ei vaan kuulu uskovaisille.

Ja aika pöljä on, jos luulee, ettei yhdessä nukkuminen johda helpommin seksiin... :)

Eikä se siitä ole kiinni harrastaako seksiä kerran viikossa vai tunnissa, mutta talossa mennään omistajien säännöillä, jos säännöt ei kelpaa, niin on aika muuttaa omilleen.
 
"femin"
[QUOTE="vieras.";29540685]Ap on idiootti. Ei kukaan toivo sairasta lasta mutta oma lapsi on aina rakas vaikka syntyykin sairaana.[/QUOTE]

Peesi tälle.

Ei sitä omaa lasta lakkaa rakastamasta, vaikka se ei kaikkia odotuksia täyttäisikään. Ne on vaan niitä asioita, joiden kanssa pitää oppia elämään. :)
 

Yhteistyössä