Kuten monta kertaa todettu, jos myyjällä on huijausmeininki siinä myynnissään, niin miksi ihmeessä hänelle pitäisi olla mukava?
Ei missään kaupassakaan tulla sulle sanomaan että oot voittanut jotain ja saat palkintos kun ostat tän pesukoneen
Verkkokauppiaille ei tehdä jäyniä, koska he eivät tyrkytä tuotteitaan tai soittele aamuvarhaisella, eivätkä he myöskään yritä huijata ihmisiä ostamaan tuotteitaan.
Puhelinmyynti on mun mielestä sitten ok, jos ensinnäkin kerrotaan selkeästi millä asialla ollaan ja kysytään, että olisko hetki aikaa tai edes kiinnostusta. Ei aloiteta puhelua "meillä on sinulle lahja" meiningillä...
Niin kauan kun puhelinmyyjät tyrkyttävät mulle jotain, eivätkä usko kerrasta kun sanon ettei kiinnosta kiitti moro hei, niin kauan keksin niille jäyniä.
Sama jehovien kohdalla, mun ovelle ei tartte tulla tyrkyttämään mitään uskontoa, tää on mun koti. Ovi menee niiiiin nenän edestä kiinni "joo ei" sanojen kera jos näen "herätkää" tai "vartiotorni" lehden, eivät oo toiste tulleet.