Kenen tai keiden puolesta olisit valmis kuolemaan?

• Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tääh;29496735:
Pelastaisit saatanan sairaan pedofiilin?
EI hän ollut pedofiili, luuletko ettei tuollaisesta supertähdestä keksitä perättömiä juoruja koskaan? Ketä tahansa voitaisiin syyttää pedofiliasta ja viedä se oikeuteen, mutta se ei tee ihmisestä syyllistä!

En kenenkään. Tosin Michael Jackson oli loistava...
Sano muuta :heart: Ihmiset on kamalan tuomitsevia, vaikka tuskin noin kovasta suosiosta kovinkaan moni selviäisi "täyspäisenä" tai oikeastaan hänen lapsuudestaan, kun oma isä pahoinpiteli häntä koko sen ajan. Ei ollut helppo elämä. Jos meidän taviksien elämää kytättäisiin suurennuslasin alla niin eikö tulisi kritiikkiä? Enkä tarkoita sitä pedofiili epäilyä mikä oli aivan älytön ja törkeä.

"vieras."
EI hän ollut pedofiili, luuletko ettei tuollaisesta supertähdestä keksitä perättömiä juoruja koskaan? Ketä tahansa voitaisiin syyttää pedofiliasta ja viedä se oikeuteen, mutta se ei tee ihmisestä syyllistä!
Häntä syytettiin 9 kertaa oikeudessa, maksoi $153 miljoonaa yhdelle, $22 miljoonaa toiselle ja $1,5 miljoonaa kolmannelle uhrille. Syytön mies EI maksa miljoonia uhrilleen.

1993 child sexual abuse accusations against Michael Jackson - Wikipedia, the free encyclopedia

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="vieras.";29496808]Häntä syytettiin 9 kertaa oikeudessa, maksoi $153 miljoonaa yhdelle, $22 miljoonaa toiselle ja $1,5 miljoonaa kolmannelle uhrille. Syytön mies EI maksa miljoonia uhrilleen.

1993 child sexual abuse accusations against Michael Jackson - Wikipedia, the free encyclopedia[/QUOTE]

Aivan varmasti maksaa jos sillä saa heidät tyytyväiseksi ja lopettamaan kiusaamisen ja perättömien ilmiantojen annon. Mua ainakin pelottaisi kokoajan siinä tilanteessa ja maksaisin heti jos se toisi mielenrauhan ja pisteen tuolle kidutukselle.

USA:ssa erityisesti kaikki on mahdollista. Ketä tahansa voidaan syyttää mistä tahansa. Valitettavasti näyttö ei läheskään riittänyt mj:n syyllisyyteen, että turhaan otat tuota rahan maksua nyt esille. Pikkusumma hänelle.

Professional Griefer
Ja itse kysymykseen: en suoranaisesti kenenkään.
Oman henkeni uhalla varmasti auttaisin muita jossain katastrofitilanteessa. Mutta eipä sitä siinä tilanteessa varmaan tule ajateltua, että nytpä asetan henkeni vaaraan.

"Mie"
Mielikuvitusta kehiin. Kuvitellaan tilanne, että hullu murhaaja on siepannut sinut, miehesi ja teidän lapset. Murhaaja haluaa teistä yhden. Uhraudutko lapsien ja miehen puolesta?

Minä ainakin uhrautuisin.

[QUOTE="Mie";29496922]Mielikuvitusta kehiin. Kuvitellaan tilanne, että hullu murhaaja on siepannut sinut, miehesi ja teidän lapset. Murhaaja haluaa teistä yhden. Uhraudutko lapsien ja miehen puolesta?

Minä ainakin uhrautuisin.[/QUOTE]

Kyllä minäkin.
Tosin tuossa tilanteessa mies haluaisi uhrautua myös.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29495640:
mitenköhän tuo nyt mahtaa tositapauksessa mennä. onko se lapsille helpompaa jos äiti kuolee vai äidille helpompaa jos lapsi kuolee.
kumpi ottaa menetyksen kantaakseen ja kumpi sen paremmin kestää ?
Mää uskon että se riippuu ihmisen iästä, ja luonteestakin, miten läheisen menettämisen kestää.
Mun lapsi on vielä niin pieni että varmasti toipuisi ainakin tässä vaiheessa elämää mun kuolemasta paremmin kuin itse toipuisin lapsen kuolemasta.

Mutta joo, mä olisin valmis kuolemaan lapsen, vanhempieni ja lapsen isän vuoksi. Siksi koska rakastan heitä kaikkia ja itsekkäästi ajattelen että mun olisi vaikeampi elää ilman heitä, kuin heidän minua. Vaikka eihän sitä voi tietää kuka kestää tilanteen tullen parhaiten.

Yhteistyössä