Onko jotain "vanhan kansan viisautta" sukupuolen ennustamiseen?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"Anu"
Tyttö, jos aamupahoinvointia, poika mikäli kirves oli sängyn alla kun yhdyitte. Näin mulle on kerrottu kun olin pieni! Paikkansa pitävyydestä ei kokemusta. Kaksi ihanaa poikaa olen saanut ilman kirveitä!
 
Onhan noita, tyttömaha on pyöreä, poikamaha siro ja eteenpäin suuntautunut, pojan sykkeet on hitaammat kuin tytön, tytöistä naama kukkii kun taas pojat kaunistaa äitiä, kun ripustaa neulan hiukseen ja pitää mahan päällä ilmassa niin pyörivä liike tietää tyttöä, heiluva poikaa. Siitä vaan valitsemaan mieluisin kikka. :)
 
"jep"
Sit löytyy ruokasooda testi. Pistä purkkiin ruokasoodaa ja kaada pissaa päälle, jos kuplii niin poika, jos ei tapahdu mitään niin tyttö. Ja tietty aina pitää tarkistaa kiinalainen syntymäkalenteri.
Jos oikein jostain kiinalaisesta katsoin, niin tämän tulevan vauvan pitäisi olla tyttö. Poikaa kuitenkin ultrassa veikkaavat. Haluatko kurkata, saatko saman tuloksen kuin minä? Aikaisemmat ovat poikia ja osuivat tuon kalenterinkin mukaan mielestäni oikein.

Mitäs tietoja siihen tarvittiinkaan? LA on 8.2.14.
 
Onhan noita, tyttömaha on pyöreä, poikamaha siro ja eteenpäin suuntautunut, pojan sykkeet on hitaammat kuin tytön, tytöistä naama kukkii kun taas pojat kaunistaa äitiä, kun ripustaa neulan hiukseen ja pitää mahan päällä ilmassa niin pyörivä liike tietää tyttöä, heiluva poikaa. Siitä vaan valitsemaan mieluisin kikka. :)
Meni hieman päinvastoin pojasta+pahoinvointi 24/7. Vanha kätilö aikanaan oli lujasti mieltä että mä olen poika...Kuten mun pojan serkkutyttökin oli merkkien mukaan poika. Että saahan sitä arvailla erilaisten juttujen mukaan.
 
[QUOTE="jep";29477140]Jos oikein jostain kiinalaisesta katsoin, niin tämän tulevan vauvan pitäisi olla tyttö. Poikaa kuitenkin ultrassa veikkaavat. Haluatko kurkata, saatko saman tuloksen kuin minä? Aikaisemmat ovat poikia ja osuivat tuon kalenterinkin mukaan mielestäni oikein.

Mitäs tietoja siihen tarvittiinkaan? LA on 8.2.14.[/QUOTE]

Vau.fi:n kalenteria käytin ite aikoinaan. Siihen tarvitaan kiinalainen ikä hedelmöityshetkellä ja hedelmöittymiskuukausi. Olen kännykällä niin en jaksaisi ylimääräistä surffata.

Leijona76, mun tyttömahasta syntyi myös poika että se siitä. :D
 
vierass
Mä kokeilin huvikseen toisessa raskaudessa tota sooda-testiä ja kusi kupli ihan törkeesti, poika tuli :)

Itse osasin arvata sukupuolen etukäteen koska raskaus oli erilainen kuin ensimmäinen, pojasta oli enemmän pahoinvointia.
 
"jep"
Vau.fi:n kalenteria käytin ite aikoinaan. Siihen tarvitaan kiinalainen ikä hedelmöityshetkellä ja hedelmöittymiskuukausi. Olen kännykällä niin en jaksaisi ylimääräistä surffata.

Leijona76, mun tyttömahasta syntyi myös poika että se siitä. :D
Olen syntynyt tammikuussa 1984. Hedelmöitys kaiketi tapahtunut toukokuussa 2013.

Jos viitsit katsoa, mitä saat tulokseksi, niin olisi mukava. :D
 

Yhteistyössä