Tässä teille mammavartalon mallia!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
"Sss"
Siis moni joka kärsii ylipainosta, olisi mielellään noin laiha. Mutta normaalivartaloinen ihminen usein haluaa enemmän lihasta vartaloonsa. Ja siis paino sanoilla kärsii ja usein.
 
"asdfr"
En tiedä ulkonäöstä mutta omakehu ja pinnallisuus paistaa niin pitkälle etten tuollaista bullshittiä jaksa lukea. Mtv tasoa kaikkineen. Älykkyyskään ei kirjoituksista kovin kirkkaasti näkynyt. Mä elän mielelläni omaa matalalentoista elämääni kiloineni päivineni enkä oleta että se mitä mun päälläni on jaksaa kiinnostaa ketään muuta. Lapseni saavat perinnökseen muuta kuin kasan kulahtaneita ralph laurenin vaatteita. Sorge vaan.
 
[QUOTE="Sss";29467902]Siis moni joka kärsii ylipainosta, olisi mielellään noin laiha. Mutta normaalivartaloinen ihminen usein haluaa enemmän lihasta vartaloonsa. Ja siis paino sanoilla kärsii ja usein.[/QUOTE]

Siis mitä hemmettiä? Mä oon ylipainoonen enkä todellakaa haluaasi olla noin laiha! Ihmeellisiä käsityksiä taas joillaki. Kyllä mun ihanne on normaalipaino.
 
ap.
Koko M on mielestäni vielä normaali, mut ihmiset taitaa nykyisin pitää normaalimpana kokoa S ja XS
Olen täysin normaalivartaloinen (ihan jo painoindeksinikin puolesta), ja lihaksiakin löytyy. Silti pukeudun kokooon S. Koot pienenevät vuosi vuodelta, kun ylipainoisuus yleistyy. Kohta pukeudun varmaan XS-kokoon. M-koon ihmiset ovat mielestäni ylipainoisia tai ainakin sen rajoilla.
 
Katos, napsahtiko kohdilleen? :D
Uskomatonta. Sä se sitte osaat olla todella tyhmä. Se, että ihminen on ylipainoonen ei tarkoota sitä, että se olisi hänen ihanteensa ja hän sitä suosittelis muillekki. Tajusitko nyt? Tuskin tajusit...

Melko säälittävää, että joitaki riepoo noin kovaa ihmisten ylipaino. Jos kerran te irvistelijät ootte muka niin tyytyvääsiä omiin kroppiinne niin miksi haette jotaki ittetunnon kohotusta vittuulemalla ylipainoosille?
 
Kodos
Uskomatonta. Sä se sitte osaat olla todella tyhmä. Se, että ihminen on ylipainoonen ei tarkoota sitä, että se olisi hänen ihanteensa ja hän sitä suosittelis muillekki. Tajusitko nyt? Tuskin tajusit...
No miksi vitussa sä et tee asialle mitään jos olet sotanorsu? Ai niin palstamammalla on aina suuret luut ja joku lihottava sairaus (jollaista ei ole oikeasti olemassakaan jo ihan fysiikan lakien takia). Ei palstamamma vedä suklaata ja silavaa naama rasvassa, ei tietenkään!!
 
No miksi vitussa sä et tee asialle mitään jos olet sotanorsu? Ai niin palstamammalla on aina suuret luut ja joku lihottava sairaus (jollaista ei ole oikeasti olemassakaan jo ihan fysiikan lakien takia). Ei palstamamma vedä suklaata ja silavaa naama rasvassa, ei tietenkään!!
On sulla rankkaa mun ylipainon takia. :LOL: Ei huvita tehdä asialle mitää enkä mä koe tätä asiaa niin suureksi ongelmaksi ku te jotkut hysteerikot. Enkä mä mitää selittele sairauksilla tms. mun painoa joten ihan turha väittää tuollaasta paskaa musta.

Ei mee kyllä ihmisellä kovin hyvin jos pitää toisen painon takia vetää kilarit... Mä itte kommentoin tuon blogin naisen painoa etten ikinä haluaasi painaa noin vähä, mutta sanallakaa en oo häntä haukkunu. Eli miks mua sitte pitää haukkua ja vittuulla mulle?
 
"Sss"
"Mikä vitun villitys teillä pillunomistajilla on olla miehen näköisiä"

Naisilla on usein lihaksia näyttämättä mieheltä. Googleta vartaloita missä naisilla on lihaksia. En nyt todellakaan puhu mistään fitness-tyylistä, vaan ihan normaaleista näteistä lihaksista joita timmeissä kropissa on.

Ja scarlett: sanoin kärsii ylipainosta, KÄRSII. Sinua ajatellen vielä painotin sanaa kärsii, mutta ei. Sinä viihdyt kropassasi, jotkut voivat sekä henkisesti, että fyysisesti pahoin ja näitä ihmisiä tarkoitin. Enkä heissäkään yleistä.
 
"V Ieras"
Mun mielestä tuo tyyppi on liian laiha kans. Mun mammavartalossa on pituutta 170 cm ja painoa 50 kiloa eikä ylimäärästä nahkaa roiku missään. Ja todellakin oon liian laiha. Jos vaan ois tarpeeksi intoa ja kärsivällisyyttä niin varmasti kasvattaisin itselleni lihaksia enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29467925:
Saahan sitä juu kukin tykätä ihan mistä haluaa. Mutta kun itse pidän vähän kaiken näköisistä vartaloista, siroista keijukaisista ja rehevistä latinoista. En ymmärrä tuota yökkäilyä ja kapea-alaista naismakua :D
Samoin. Enkä ymmärrä sitäkään, että itse ei saisi olla tyytyväinen itseensä, oli sitten minkä muotoinen tai näköinen tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: LauhkeaLehmä

Yhteistyössä