niinpätaas
Nykyäänhän lastensaanti on täysin vanhempien vastuulla ja heidän suunnittelemaansa. Ei kai voi kysyä muuta kuin, että pakkoko ne suunnitellut lapset on hankkia vasta silloin kuin omat vanhemmat jo tarvitsevat vaippoja? Voisi kai nipistää niistä pitkistä vapaista nuoruusvuosista, jos kerran niin jalo haluaa olla... "Voi, kyllä minä muuten, mutta kun mulla on noi omat lapset niin pieniä..."Ja ihan vaan tiedoksi, voi olla että niistä vanhemmista joutuu huolehtimaan aikaisemmin kuin luulikaan. Itse olen 4-kymppinen, nuorin veljeni on 24 v. Ja meillä on isä 64 vuotias ja ollut jo pitempään osastohoidossa, kun ei enää kotona pärjännyt. Niin kuinka me alle 5-kymppiset töissä olevat lapset, joilla on pieniä alle kouluikäisiä lapsia, voisimme ryhtyä omaishoitajiksi? Isäkin tarvitsi apua 24/7 viimeisen vuoden ennen hoitoon pääsemistä. Kaikilla meillä asuntolainat päällä. Ei mitään mahdollisuuksia hoitaa isää.
Sanokaa niin kuin asiat on. "Meille on tärkeämpää turvata varallisuutemme ja maksaa itsellemme oma asunto." Piste.
Eikä:"Kyllä minä muuten, mutta kun on toi asuntolaina..."
Että minä ällöän tätä tekopyhää aikaa ja tekopyhien ihmisten tekopyhää lässytystä.