Miehellä ja naisella. Hottia vai ei?
"vierailija" 02.01.2014 #5 Mä tykkään että miehillä on karvat. Sänki on kurja kun pistelee. Naisten karvoitus ei mua kiinnosta. Itsellä on siistitty versio.
Mä tykkään että miehillä on karvat. Sänki on kurja kun pistelee. Naisten karvoitus ei mua kiinnosta. Itsellä on siistitty versio.
"pena" 02.01.2014 #10 Alkuperäinen kirjoittaja rege: Näytä alkuperäinen viesti NOT Click to expand... Yespä! Kaunista pieni karvoitus
Alkuperäinen kirjoittaja rege: Näytä alkuperäinen viesti NOT Click to expand... Yespä! Kaunista pieni karvoitus
mies minäkin 02.01.2014 #11 [QUOTE="pena";29405436]Yespä! Kaunista pieni karvoitus [/QUOTE] Hottii! kuolaa.
...... 02.01.2014 #12 Not. Mies saa olla ilman myös jos ei sheivaa. Karvat on likaisen ja epäsiistin näköisiä ja minähän en niitä suuhuni ota. Kosketuskin tuntuu paremmalta posliinina.
Not. Mies saa olla ilman myös jos ei sheivaa. Karvat on likaisen ja epäsiistin näköisiä ja minähän en niitä suuhuni ota. Kosketuskin tuntuu paremmalta posliinina.
alfaboy 04.01.2014 #13 Alkuperäinen kirjoittaja Pessimisti: Näytä alkuperäinen viesti Sama sen väliä. Click to expand... Ei sen väliä, kunhan ei oo väljä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pessimisti: Näytä alkuperäinen viesti Sama sen väliä. Click to expand... Ei sen väliä, kunhan ei oo väljä...
"Rane" 04.01.2014 #14 [QUOTE="pena";29405436]Yespä! Kaunista pieni karvoitus [/QUOTE] Näin on. Paljon kauniinpi kuin ne kynityt broilerinkainalon näköset, joita näkee turhankin paljon näinä päivinä..
[QUOTE="pena";29405436]Yespä! Kaunista pieni karvoitus [/QUOTE] Näin on. Paljon kauniinpi kuin ne kynityt broilerinkainalon näköset, joita näkee turhankin paljon näinä päivinä..