Mies lähti kavereiden kanssa baariin

• Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
ei haittaa
Omakin mies läksi. Taapero nukkuu ja minä oon raskaana, joten en oikeen voinut lähteä mukaan. Noin muuten se lienee vaan omasta halusta kiinni, ellei sitten ole vuodepotilaana.

Mun mieheni on kaverinsa luona isolla porukalla viettämässä uutta vuotta, joka vuotinen traditio heillä. Ite oon poskiontelotulehduksessa ja 3- vuotias tytär nukkuu.

Mutta, ei mua haittaa, että mieheni on juhlimassa. Käy harvoin missään ryypiskelemässä, joten suon kyllä, että käy vähän joksus nollailee. Ite saan silloin omaa- aikaa, pienen hengähdystauon ja todellakin nautin tästä. Mulla on hyvin harvoin mahollisuutta olla tälleen itekseni, yleensä joudun jatkuvalla syötöllä hyppiä joka suuntaan, miehelle hake/antaa jotain ja tytär mankuu vieressä/roikkuu paidan helmassa ja rinkuu jotain/kitisee. Joten, mä nautin nyt siitä, että saan itseni kanssa ja huomenna olen parempi ihminen, joka jaksaa täyttää tyttären ja miehen toiveet ja tarpeet :D.

sinun miehesi
katselee siellä kauniita ja litteävatsaisia kaunottaria. Hän tahtoo ottaa kaiken irti vielä ennen vauvan syntymää, if you know what I mean;)
Ei kannata olla mustis, se on ihan normaalia, että välillä hiplailee ja kiksauttelee muita..piristää kummasti!

olisitte miettineet
Minä en kattelis tuollaisia "miehiä" päivääkään. Ootte tulevia yh-äitejä. Voisko sen lapsen isän vähän paremmin valita, eikä tehdä pienestä jo syntymättömästä vauvasta jotain kahden kodin pientä asujaa..:(

"A p"
No nythän ei kysymys ollut siitä etteikö saisi mennä. Tottakai saa, ei aikuista ihmistä voi kieltää. Olisin vaan toivonut rehtorista kysymystä häneltä tyyliin "tekis mieli mennä ulos, mutta jos haluut niin jään sun kanssa kotiin". Ehkä tyhmää teistä, mutta sellainen saa mut tuntemaan että minutkin otetaan huomioon.

"kkkk"
Meillä ei todellakaan tälläisinä päivinä kukaan lähde erikseen mihinkään. Yhdessä ollaan...minä,mies ja lapsi. Meillä nollaukset tapahtuu normi vkonloppuina. Ja niitäkin harvoin. Tälläiset pvät/illat ollaan perheenä.

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
ei näytä hyvältä
[QUOTE="A p";29399807]No nythän ei kysymys ollut siitä etteikö saisi mennä. Tottakai saa, ei aikuista ihmistä voi kieltää. Olisin vaan toivonut rehtorista kysymystä häneltä tyyliin "tekis mieli mennä ulos, mutta jos haluut niin jään sun kanssa kotiin". Ehkä tyhmää teistä, mutta sellainen saa mut tuntemaan että minutkin otetaan huomioon.[/QUOTE]

Sehän tässä nyt onkin se ongelma, että miehesi ei ota sinua huomioon. Olet oikeassa, ettet voi estää miestäsi menemästä ja hän menee vaikka uutena vuotena, koska on niin kovat menohalut. Ja parhaillaan suutelee jotain kaunista tyttöä kuiskaten korvaan "Hyvää uutta vuotta!" <3

herää
Sinä olet sinisilmäinen. Onhan siinä nyt jotain mätää, ettei hän tarjoudu olemaan kanssani tai pitää sanoa, kanssanne, edes uutena vuotena, vaan jättää sinut yksin kotiin. Sinähän itsekin sitä mietit ja sen takia tänn e kirjoitit. Nyt ei hyvältä näytä.
Sano minun sanoneen, niin menojalka vipattaa jatkossakin miehellä. On se sitten kiva itkevää vauvaa hoitaa, kun mies tulee baarista aamuyöllä ja nukkuu iltapäivään.

"A p"
En koe olevani sinisilmäinen.
En miettinyt miksi lähti kavereidensa kanssa, mietin miksi miehet on niin urpoja etteivät tajua pienillä sanavalinnoillaan olevan merkitystä. Pallo nilkassa meininki on kovin vanhanaikaisen kuuloista...
En nyt tiedä mitä erikoista joidenkin mielestä juuri tässä illassa on, paitsi että ulkoa kuuluu jatkuva räiske :)
En tiedä miksi vauva olisi kovin itkevä? Ja jos on tuskin se tähän liittyy?

Vvvv
No ei kai se elämä siihen raskauteen ja vauvantuloon lopu? Miksi ei saisi käydä baarissa kavereiden kanssa? Jos ei ole joka viikonloppu tuommoista, niin anna olla vaan. Hyvä jos pitää huolta kaverisuhteista ja saa välillä muutakin ajateltavaa. Itsekin sanoit, että teillä luotto pelaa. Pidät vaan huolen, että parisuhde pysyy kunnossa, niin ei ole aihetta pettämiseen.... Jos sitä pelkäät. ;)

"onnellinen"
Minäkin raskaana loppusuoralla, ehdotin miehelle että menee vielä ennen ku velvollisuudet koittaa. Ei kuitenkaan halunnut lähteä, no saunottiin, katsottiin raketit ja nyt hyvän leffan pariin :heart:

Hyvää jatkoa kaikille muillekin :)

judghkgs
[QUOTE="A p";29399807]No nythän ei kysymys ollut siitä etteikö saisi mennä. Tottakai saa, ei aikuista ihmistä voi kieltää. Olisin vaan toivonut rehtorista kysymystä häneltä tyyliin "tekis mieli mennä ulos, mutta jos haluut niin jään sun kanssa kotiin". Ehkä tyhmää teistä, mutta sellainen saa mut tuntemaan että minutkin otetaan huomioon.[/QUOTE]

Se on retorinen, ei rehtorinen....

Miksi sanoa noin jos se ei oikeesti jäis kotiin vaikka pyytäisit? Sitten syyttäisit valehtelusta tai siitä ettei tee kuten lupaa. Anna sen nyt mennä äläkä oo pirttihirmu, muuten oot ihan vääränlaisen miehen ottanut.

vierasa
[QUOTE="A p";29399899]En koe olevani sinisilmäinen.
En miettinyt miksi lähti kavereidensa kanssa, mietin miksi miehet on niin urpoja etteivät tajua pienillä sanavalinnoillaan olevan merkitystä. Pallo nilkassa meininki on kovin vanhanaikaisen kuuloista...
En nyt tiedä mitä erikoista joidenkin mielestä juuri tässä illassa on, paitsi että ulkoa kuuluu jatkuva räiske :)
En tiedä miksi vauva olisi kovin itkevä? Ja jos on tuskin se tähän liittyy?[/QUOTE]

Voisit miettimiseen sijaan hyväksyä sen asian, että miehet ovat niin urpoja etteivät tajua pienillä sanavalinnoilla olevan merkitystä ja sanoa miehelle suoraan mitä haluat sen sijaan, että jäät odottamaan sitä päivää, että hän keksii ihan itse, että niillä sanavalinnoilla on merkitys.

Yhteistyössä