G: Oletko asta mielestäsi kaunis ilman meikkiä?

• Viestiketjun aloittaja "Sukulaku"
  • Ensimmäinen viesti
virvatuli
Olen usein kuullut olevani kaunis, ja etten edes tarvitse meikkiä. Itse en itseäni mitenkään kauniina pidä, sama meikkaisinko tai en. En vain yksinkertaisesti pidä meikkaamisesta enkä tykkää olla meikit naamassa. En siis meikkaa ikinä, ja aivan hyvin voin lähteä meikittömänä ulos juhlimaankin.

hmph
Itse pidän meikkaamista tosi epähygieenisenä. Tuljata nyt ihohuokoset umpeen kemikaaleja, ei kiitos!
On minua kauniiksi/nätiksi kehuttu toisinaan. Ja tänään viimeksi sain ihan random-tyypin hymyilemään ja ehkä myös taisi vähän punastuakin, jos oikein tulkitsin... ;)

"Loviisa"
Pidän itseäni jokseenkin tavallisen näköisenä ilman meikkiä. Kehtaan kyllä lähteä ulos ja kaupungillekin ilman meikkiä. Mun meikkaukseni muutenkin on tyyliin vähän meikkivoidetta, ripsaria ja jotain pikkuisen kulmiin, ei sen kummempaa.

"riikka"
Tavallinen tai mikä vaan ei juuri kiinnosta ja totta kai menen ulos ilman meikkiä. Käytän meikkiä aika harvoin. Koska viimeksi tultiin pyytämään treffeille, en tykännyt kun piti kieltäytyä. Mieluiten sitten sulaudun massaan.

En ole kaunis ilman meikkiä tai meikillä. Meikillä muistutan enemmän ihmistä.

Ulos voin mennä ilman meikkiä, metsänpeikot onneksi ei kavahda kaltaistaan. Muuten meikki, sen määrä tai sen laitto on siitä kiinni mihin olen menossa.

(olettaen että muutkin kuin Astat saavat vastata)

Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
En ole Asta, mutta vastaan silti.

Voin hyvin oleilla ilman meikkiä, käydä kaupassa ja kaupungilla jne. Olen ilmankin oikein kelpo, mutta koen itseni hieman viehättävämmäksi ja "freesimmäksi" kun on vähän ihoa tasoittavaa voidetta ja ripset ja kulmat vahvistettu, sekä koen että juhliin on "kohteliaampaa" vähän puunata kuin mennä täysin luonnonlapsena. Juhla-asukin näyttää vähän vajaalta jos pärstä on jätetty ehostamatta. Omalla kohdallani siis.

Näytän myös aika venäläiseltä ihan ilman meikkiä :D

"Sukulaku"
En ole Asta, mutta vastaan silti.

Voin hyvin oleilla ilman meikkiä, käydä kaupassa ja kaupungilla jne. Olen ilmankin oikein kelpo, mutta koen itseni hieman viehättävämmäksi ja "freesimmäksi" kun on vähän ihoa tasoittavaa voidetta ja ripset ja kulmat vahvistettu, sekä koen että juhliin on "kohteliaampaa" vähän puunata kuin mennä täysin luonnonlapsena. Juhla-asukin näyttää vähän vajaalta jos pärstä on jätetty ehostamatta. Omalla kohdallani siis.

Näytän myös aika venäläiseltä ihan ilman meikkiä :D
Onko sinulta kysytty oletko venäläinen? :D

Professional Griefer
[QUOTE="Sukulaku";29398573]Onko sinulta kysytty oletko venäläinen? :D[/QUOTE]

Joo siis olen kyllä puoliksi venäläinen, mutta näytän jotenkin eritoten venäläiseltä ilman meikkiä :D Ja juu, kyllä sitä usein kysytäänkin.

Tietysti, juu kyllä mie uskallan liikkua ulkona ilman meikkiä.
Ei oo viellä kukaan pyörtyny tai kuollu järkytyksestä. :D

Yhteistyössä