Tiedätkö miksi miehesi harrastaa kanssasi seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Leo82
  • Ensimmäinen viesti
Leo82
Oletko koskaan kysynyt näin perimmäistä asiaa? Mitä hän saa sinusta? Naisetkin saavat vastata.

Oma vastaukseni kuuluu näin, koska vaimoni on seksikkäinen nainen kenet olen ikinä tavannut, rehellinen ja kiltti.

"vierailija"
Nojoo, ennenkuin kaikki runoilijat kerkeää suoltaa silkkaa paskaa tänne niin kerron totuuden:

Hän saa sulta pillua. Jollei sulta niin sitten joltakin toiselta.
Olisin vastannut juuri noin. Tuo mies on jostain syystä ottanut sellaisen periaatteen itselleen että on intiimissä suhteessa vaan yhteen naiseen kerralla, hänen sanat ei mun, ja mä satun tällä hetkellä olemaan se pillu.

"Vaimo"
Sen pallit täyttyy ja ne täytyy lypsää tyhjäksi aika ajoin, niin kuin vastasynnyttäneen naisen rinnat. Jos niitä ei tyhjennä, mies muuttuu äreäksi ja 'tuskaisaksi' ! :-D Koska olen vaimo, olen lypsäjänosaan 'siunattu' :-D

"yksvaan"
Varmastikin siksi, että miehelleni on erittäin haastavaa tutustua uusiin ihmisiin hänen sairautensa vuoksi ja näin ollen tyytyy olemaan mun kanssa. Varmasti sekin vaikuttaa, että olen itse erittäin aktiivinen seksin suhteen ja pidän todella paljon suuseksin antamisesta jne.

"Vierailija"
Miesten kivespussit vaativat tyhjennystä ja heidän tarvitsee tuntea tavallaan siementävänsä uutta naista. Miehet nyt vaan tarvitsevat siitä kuvitelmaa, että panevat taas uutta ja uutta naista ja heidän tehtävänsä on levittää omaa siementään mahdollisimman laajalti. Heidät on näes biologisesti ohjelmoitu tälleen.

Yhteistyössä