Rahallisesti et kostu mitään ja silti on lähdettävä.. Jää kotiin tai edes samalle paikkakunnalle ja ala tehdä vapaaehtoistyötä. Rahallisesti fifty fifty ja näät lapsia viikottain.tehköön niin mutta kotiin työttömäksi en enää jää.
Rahallisesti et kostu mitään ja silti on lähdettävä.. Jää kotiin tai edes samalle paikkakunnalle ja ala tehdä vapaaehtoistyötä. Rahallisesti fifty fifty ja näät lapsia viikottain.tehköön niin mutta kotiin työttömäksi en enää jää.
Haluan elättää itse itseni.Rahallisesti et kostu mitään ja silti on lähdettävä.. Jää kotiin tai edes samalle paikkakunnalle ja ala tehdä vapaaehtoistyötä. Rahallisesti fifty fifty ja näät lapsia viikottain.
Mutta et lapsiasi jotka itse vapaasta tahdosta olet tehnyt maailmaan???Haluan elättää itse itseni.
Mies elättää heidät.Mutta et lapsiasi jotka itse vapaasta tahdosta olet tehnyt maailmaan???
Mies ei halua elää etäsuhteessa.Alkuperäinen kirjoittaja ööhh;29377019:Miksi teidän erota pitää jos kerran töiden takia olet lähdössä?
En valehtele.En usko. Valehtelet.
Joo täytyy ottaa. Heillä kyllä isänsä ja mummonsa ja pappansa tukena.Ota yhteys perheneuvolaan missä käytte lasten kanssa läpi pois muuttosi ammattilaisen johdolla. Ettei ne raukat luule ettet välitä niistä ja siksi lähdet pois. Voivat jatkaa terapiaa vielä lähtösi jälkeen ja purkaa tunteitaan.
Tämä ei niin kovin iso tila ole ja riitaa tulee rahasta usein.Alkuperäinen kirjoittaja maanviljeijän vaimo minäkin;29377262:Ekö maanviljelys elätä teitä molempia ? Etkö voi tehdä töitä kotona?
Näin meidän perhe on tullut toimeen jo yli 20 vuotta .Jätin ammattini ja teemme yhdessä töitä maatilallamme ja hyvin olemme lapset ja itsemme elättäneet.
Meillä vain mies saa toimeentulon. Itse olen ollut työtön kotiäiti vuosia joskus muutaman kuukauden joku työpätkä ollut. Nyt haluan muutoksen elämään.Alkuperäinen kirjoittaja maanviljelijän vaimo minäkin;29377283:Niin meilläkin oli pieni tila kun muutin tänne maalle -kehä kolmosen sisäpuolelta.
Mutta olemme yhteistuumin laajentaneet ja hankkineet lisää toimeentuloa niin , että me molemmat saamme tästä tilalta toimeentulon ja ei tule riitaa rahasta. Siinä sivussa ovat myös lapset kasvaneet ja oppineet työnteon.