Tietää. Lapset 2v,4v,8v ja 10v.Joko mies tietää, miten reagoi. Minkä ikäinen lapsi?
No mitä se sanoi?Tietää. Lapset 2v,4v,8v ja 10v.
Ei kummempia tiesi odottaa tätä.No mitä se sanoi?
Ehkä mut vuosien työttömyys riitti mulle.työn takia jätät lapset?tyhmä ämmä...
Eipä löytynyt edes siivoustöitä vaikka vuosia hain . Näin parempi.kyllä jotain työtä löytys,mielummin tekisin paskaduunia kun jättäsin lapseni ja tapaisin vain 1xkk...!kohta ne ei haluu sua edes nähdä.
Miehesi olisí pitänyt muuttaa alueelle jossa molemmille on töitä.Eipä löytynyt edes siivoustöitä vaikka vuosia hain . Näin parempi.
Tämä on kyllä aika helevetin hyvä pointti...Joko laskit että työ kannattaa kun maksat neljästä lapsesta elarit?
Kela maksaa elarit. Pienet tulot tulee olemaan mutta olen onnellinen kun työttömyys loppuu.Joko laskit että työ kannattaa kun maksat neljästä lapsesta elarit?
Erotaan.Siis eroatteko te vai lähdetkö vain muualle töihin?
Ystävä rakas, kela perii ne sinulta takaisin vaikka ulosoton kautta jos ei muuten..Kela maksaa elarit. Pienet tulot tulee olemaan mutta olen onnellinen kun työttömyys loppuu.
tehköön niin mutta kotiin työttömäksi en enää jää.Ystävä rakas, kela perii ne sinulta takaisin vaikka ulosoton kautta jos ei muuten..
Saa periä tämä on kuitenkin oikea ratkaisu.Niin no, miksi ei naisetkin vois noin vain lähteä, kun sitä kuuluu tekevän miehetkin tämän tästä. Mutta epäilen kanssa, että ei tainnut ap miettiä ihan loppuun asti noiden elareiden suhteen. Vaikka todennäköisesti ei saa koko kelan minimiä maksettua, niin työssäkäyvänä häneltä peritään kuitenkin jotakin.