mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29358338:
[/URL][/IMG]

Tää on sit ihan huumorilla.
"vittuako sitä pärställä tekee ku tissejä ne miehet kuitenki kattoo"
Tässä on naisellinen nainen! Ihanan muhku!:heart::ashamed:
 
Peyote
[QUOTE="Taika";29360116]Holalla ei ole nenää!
Peyoten silmät ovat syvällä päässä ja pienet pyöreät.(oisko kandennut vetää vetskari ylös asti kii?;)
Ja mikä ihme nimimerkki tuo Britney on!?! :D Ei kai kuvittele olevansa samaa näköä!HAHHAA![/QUOTE]

Hahah vaan itselles, mulla ei oo pienet silmät, mutta sulla taitaa olla vähän huono olla ittes kanssa. Ehkä sä et oikein pidä itsestäs kun sulla on tarve noin hirveesti avautua muiden ulkonäöstä.
 
Vätti Räsynyt ????????
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29358338:
[/URL][/IMG]

Tää on sit ihan huumorilla.
"vittuako sitä pärställä tekee ku tissejä ne miehet kuitenki kattoo"
Olet ihanan muodokas nainen !onko kuva varmasti itsestäsi ? huomio tosiaan kiinnittyi isoihin rintoihin ! Mitä rintsikka kokoa käytät ? Olet sopusuhtainen mielestäni !


T.mies
 
kfkfkf
[QUOTE="vierailija";29360553]Mun mielestä BootyPeppi on ihan mahdottoman nätti :) Oikeastaan voi sanoa, että oot mun idoli :heart:[/QUOTE]

Ja nimimerkki sopii just niinku nenä päähän :)
Ihan on BootyPepin näköinen :)
 
Arvostelija
Minusta Peyote ei ole kaunis, sillä on aika pienet silmät.Leveyssuunnassa pienet. Ja ovat tosiaan syvällä päässä.
Bootylla taas silmät ovat kaukana toisistaan.
Kauneus on symmetriaa kasvoissa.
Tuo yksi, jolla oli tatuointi rinnuksissa, ei näyttänyt edes kasvojaan, oli vaalentanut kuvan niin valkoiseksi, ettei kasvoista paljon selvää saanut, etenkään "virheistä".
Kauneutta ei ole vielä näkynyt, paitsi kerran, muttei tässä ketjussa.Muistaakseni sillä oli pipo päässä jossakin kuvassa.
Kauneus on suurimmaksi osaksi matematiikkaa, jokaisella on jotakin kaunista.
Peyotella se voisi olla hymy?Yksi kuva ei kerro paljoa.
Ja sitten sinä ensimmäinen, kannattaisi muuttaa tuota pöllöilmettäsi katsoessasi kameraan, aivan kuin olisit nähnyt hiiren,
joka kuvassa sama.Se on kauhistuttava, muutoin olet ihan kaunis.
 

Yhteistyössä