G:Kuinka nopeasti muutit miehesi kanssa yhteen?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
"ama"
Aika moni on vastannut, että käytännössä muutettiin heti. Mun mielestä on aivan eri asia jäädä ensitapaamisen jälkeen lorvailemaan jonkun asunnolle, kuin että samantien tekisi muuttoilmoituksen, irtisanoisi oman kämppänsä, myisi omaisuuttansa pois (esim. sänky, pesukone jne.). Eli luultavasti käytännössä se muutto on kuitenkin tapahtunut useamman viikon/kuukauden päästä. Onhan se kuitenkin aivan eriasia turvata se selusta jonkun aikaa pitämällä se oma kämppä, vaikka 24/7 jonkun kanssa olisikin..

"9kk"
[QUOTE="ama";29323980]Aika moni on vastannut, että käytännössä muutettiin heti. Mun mielestä on aivan eri asia jäädä ensitapaamisen jälkeen lorvailemaan jonkun asunnolle, kuin että samantien tekisi muuttoilmoituksen, irtisanoisi oman kämppänsä, myisi omaisuuttansa pois (esim. sänky, pesukone jne.). Eli luultavasti käytännössä se muutto on kuitenkin tapahtunut useamman viikon/kuukauden päästä. Onhan se kuitenkin aivan eriasia turvata se selusta jonkun aikaa pitämällä se oma kämppä, vaikka 24/7 jonkun kanssa olisikin..[/QUOTE]

No meillä ei miehellä omaa asuntoa ollut. Just oli palannut opiskelukaupungista isänsä nurkkiin ja siirtyi siitä minun asuntooni kun tavattiin.
Tavarat toi heti ekalla viikolla, tosin osa kirjoista sun muista harvemmin tarvittavista on vieläkin isällään nyt 8 vuotta myöhemmin kun meille ei vaan mahdu. Ei meille se muutto ollut mikään tietoinen päätös ja tietyn päivän projekti. Minulla parikymppisellä ei ollut kuin sänky, läppäri pahvilaatikon päällä ja kiinteät kalusteet kuten jääkaappi, yhdessä ollaan ostettu kaikki muu.

Vesimaksuakin alettiin melkein hetikohta maksaa kahdesta, vaikka viralliseen muuttoon meni kuukausia.

En tiedä, onko tuossa mitään selustaa turvattu. Ainahan voi muuttaa pois.

katatsu
Virallisesti muutettiin saman katon alle vajaan 3 vuoden seurustelun jälkeen. Ennen sitä vietin kuitenkin lähes kaikki viikonloput ja loma-ajat miehen luona, tosin en nyt ihan heti seurustelun alettua toki... :)

Villma
Mies tuli mun luokse evakkoon kun oli omassa asunnossaan remontti. Oltiin ystäviä tuolloin. No, siinä sen rempan aikana se muuttui seurusteluksi eikä mies enää palannut omaan kämppäänsä, joten tavallaan muutettiin yhteen ennen kuin alettiin seurustella. Varastona sen asuntoa pidettiin vielä muutaman kuukauden ajan ennen kuin siitä luovuttiin. Nyt yli 10 yhteistä vuotta takana.

Miuski harmailee
Miehen kanssa tavattiin marraskuussa (18 vuotta sitten) ja pääsiäisenä hän ilmoitti, että on sanonut asuntonsa irti ja muuttaa mun luo, kunnes löytää uuden kämpän. Asusti siinä pari kuukautta ja löysi asunnon. Muutti kesäkuussa ja saman kuun lopussa pyysi mua muuttamaan luokseen. Siis n. puolen vuoden seurustelun jälkeen virallisesti.

Avovaimon kanssa muutettiin epävirallisesti yhteen reilun kuukauden seurustelun jälkeen ja virallisesti pari kuukautta myöhemmin. Epävirallisuus oli sen takia, että asunto oli solu eikä sinne virallisesti voinut toinen kirjoja laittaa. :D

Mies tuli mun luokse evakkoon kun oli omassa asunnossaan remontti. Oltiin ystäviä tuolloin. No, siinä sen rempan aikana se muuttui seurusteluksi eikä mies enää palannut omaan kämppäänsä, joten tavallaan muutettiin yhteen ennen kuin alettiin seurustella. Varastona sen asuntoa pidettiin vielä muutaman kuukauden ajan ennen kuin siitä luovuttiin. Nyt yli 10 yhteistä vuotta takana.
:D Enkat.

Me muutettiin 4kk seurustelun jälkeen.

v iera s
Jaaa-a. Pari viikkoa eka tapaamisen jälkeen jäin vakituisesti miehen asuntoon, mutta oma koti oli vielä muualla. Sit jotain 3-4 kk. päästä muutettiin yhteiseen asuntoon.

Hetti
Heti samana päivänä kun tapasimme muutettiin yhteen. Laitettiin toriin tavarat myyntiin ja nekin saimme myityä yhden päivän aikana pois!! Nyt jo todella onnelliset 15 vuotta takana, emme ole ikinä edes riidelleet! Monilla pariskunnilla ei ole tälläistä onnea niinkuin meillä. Mieheni on rikas ja minä saan tehdä mitä halua, nukkua pitkään ja jos haluan tehdä työtä niin teen vapaaehtoistyötä. Saan koruja ja etelän matkoja... Ihana elämä :)

Yhteistyössä