[QUOTE="ama";29323980]Aika moni on vastannut, että käytännössä muutettiin heti. Mun mielestä on aivan eri asia jäädä ensitapaamisen jälkeen lorvailemaan jonkun asunnolle, kuin että samantien tekisi muuttoilmoituksen, irtisanoisi oman kämppänsä, myisi omaisuuttansa pois (esim. sänky, pesukone jne.). Eli luultavasti käytännössä se muutto on kuitenkin tapahtunut useamman viikon/kuukauden päästä. Onhan se kuitenkin aivan eriasia turvata se selusta jonkun aikaa pitämällä se oma kämppä, vaikka 24/7 jonkun kanssa olisikin..[/QUOTE]
No meillä ei miehellä omaa asuntoa ollut. Just oli palannut opiskelukaupungista isänsä nurkkiin ja siirtyi siitä minun asuntooni kun tavattiin.
Tavarat toi heti ekalla viikolla, tosin osa kirjoista sun muista harvemmin tarvittavista on vieläkin isällään nyt 8 vuotta myöhemmin kun meille ei vaan mahdu. Ei meille se muutto ollut mikään tietoinen päätös ja tietyn päivän projekti. Minulla parikymppisellä ei ollut kuin sänky, läppäri pahvilaatikon päällä ja kiinteät kalusteet kuten jääkaappi, yhdessä ollaan ostettu kaikki muu.
Vesimaksuakin alettiin melkein hetikohta maksaa kahdesta, vaikka viralliseen muuttoon meni kuukausia.
En tiedä, onko tuossa mitään selustaa turvattu. Ainahan voi muuttaa pois.