Miksi me reilusti ylipainoiset saamme yleensä hoikan miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olin hoikka, olen nyt viimeisilläni raskaana eli en enää niin hoikka :D ja minulla on hieman pyöreämpi, mutta ei lihava mies. Itse tykkään pulleammista.. luuviulut ei vaan yhtään iske.

lähtisi yleistämään. Kyllä tuolla ruokakaupoissa pistää silmään pariskuntia jotka isojen mahojen kanssa pyörii ostoskärryn ympärillä. Toistensa pötseihin törmäten. Eteova näky. Ja ostos kärry kukkuroillaan shaissea.

Kaekki mikä näkkyy Tuavetti Ruuskasen takkoo on Tuavetti Ruuskasen akkoo...

tuntuu kanssa siltä että nää hoikat miehet on niitä jämiä joita hoikemmat naiset ei huoli. Semmosia tossun alla iloisesti tönöttäviä saamattomia ressukoita. En tiedä mutta mulla on sellanen olo. Mutta se on fakta että näiden läskien miehet ei komeudella loista.

tuntuu kanssa siltä että nää hoikat miehet on niitä jämiä joita hoikemmat naiset ei huoli. Semmosia tossun alla iloisesti tönöttäviä saamattomia ressukoita. En tiedä mutta mulla on sellanen olo. Mutta se on fakta että näiden läskien miehet ei komeudella loista.

Tämänpä läskin mies on vielä ihan älyttömän komeakin! Eikä oo edes ressukka, tekee mitä vaan ja mitä huvittaa!
Aika jännät faktatietoudet muuten sulla..eat your heart out!

[QUOTE="Pläski";29272971]Tämänpä läskin mies on vielä ihan älyttömän komeakin! Eikä oo edes ressukka, tekee mitä vaan ja mitä huvittaa!
Aika jännät faktatietoudet muuten sulla..eat your heart out![/QUOTE]

sinä sanot-voi toisten mielipiteet olla hiukan erilaisia. Muru, kunhan uskot itseesi niin kaikki menee hyvin. Syös taas vähän jotain ettei läski vähene ja ukko karkaa lihavamman matkaan. :D

No läskit saa voimattomia kumiukkoja. Ja tosiaan, isolla ja lihavalla naisella on miehenään usein joku venttiilikumi, ihmiset luulevat että se on ulkona tätinsä tai mummonsa kanssa.

Yhteistyössä