Kuvaketju komeista miehistä

[QUOTE="haba";29260705]Mitä sanotte tästä, oli joskus mitoiltaan 195cm 150kg ja taitaa olla edelleen kaikkien aikojen suurin hauis 65cm.

[/QUOTE]

En tykkää.

Olen huomannut että mulle silmät on tärkeä osa kun mittailen komeutta ja kauneutta. Esim Vin Dieselillä tai Ryan Goslingilla on aivan hypnoottisen ihanat silmät.:heart:
Riippuu tosin millä mielellä mittailee. Jos on sellanen horny olo niin varmaan kelpaa pelkkä kroppakin.:p

"haba"
En tykkää.

Olen huomannut että mulle silmät on tärkeä osa kun mittailen komeutta ja kauneutta. Esim Vin Dieselillä tai Ryan Goslingilla on aivan hypnoottisen ihanat silmät.:heart:
Riippuu tosin millä mielellä mittailee. Jos on sellanen horny olo niin varmaan kelpaa pelkkä kroppakin.:p
Katsoin googlesta noi kuvat, dieselin silmät ovat uniset ja väsyneet ja goslingin silmät harottaa sivuille. :D

[QUOTE="haba";29260794]Katsoin googlesta noi kuvat, dieselin silmät ovat uniset ja väsyneet ja goslingin silmät harottaa sivuille. :D[/QUOTE]

:D
Ai mitennii muka, katoppa ny vielä uudestaan:p:

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29260897:
Enhän mä edes tunnista noita kaikkia. Mutta mun lemppari on Will Smith nuorempana :p
On kyl aika herkku.:p

Yhteistyössä