viaras
Grandioosi Me, Myself and IVastaat itsellesi :O
Grandioosi Me, Myself and IVastaat itsellesi :O
Ai jaa, minun mielestäni erilaisuus ei oikeuta kiusaamiseen.Eli juuri siitä että kun ihminen on erilainen niin häntä saa kiusata. Siihenhän perustuu kaikki kiusaaminen mitä maailmassa tapahtuu.
Mutta ei sillä ole väliä, en mä stressaa siitä mitä täällä jauhetaan. Jos alkaa ahdistaa niin suljen koneen. Ihmettelin vain ääneen.
Ei tullu sitte mieleen isää syyttää? Isä ei kuulunut meidän perheeseen eli kotikasvatus ei siihen voinut vaikuttaa. Valitettavasti äidillä ei ollu kristallipalloa kun meni naimisiin ja hankki lapsia ihmisen kanssa joka vuosia myöhemmin sairastuu monin tavoin.Ei kun sää oot nyt ihan hakoteillä tossa viimeisessä lausessa jos saint-blue olis sun äiti niin sulle ei olis tapahtunu mitään näitä asioita :saint:
Kyllä minä nyt niiiin mieleni pahoitin, kun päivän auoin muille päätä ja tein itsestäni Jumalaa seuraavan ja nyt mulle kehdataan sanoa vastaanEli se että kirjoitan provosoivasti ja minulla on jyrkät mielipiteet oikeuttaa haukkumiseen, ja jopa suoranaiseen valehteluun siitä mitä olen muka tehnyt? Niin, taas päästään siihen mistä ne koulukiusaamisongelmatkin johtuvat...
Niin, sinähän se mielesi pahoitit niin kovasti päivällä. Kyllä mä ymmärrän että se koville ottaa vaikkei oikeasti missään vaiheessa sinusta edes keskusteltu (vaikka kovasti koitit sen kääntää siihen).Kyllä minä nyt niiiin mieleni pahoitin, kun päivän auoin muille päätä ja tein itsestäni Jumalaa seuraavan ja nyt mulle kehdataan sanoa vastaan
:hug:
?? taitaa palsta tehdä sinut pikkasen vainoharhaiseksi. luin ketjua aiemmin ja kommentoin nyt ekaa kertaa. ja kyllä, sinä todellakin auot täällä päätäsi (niin kuin monissa muissakin ketjuissa. täällä on moni palstailija samaa mieltä joten mene itseesi, ei nuo jumala-huutelut tyhjästä tule vaan tuosta sinun ylimielisestä asenteesta.Niin, sinähän se mielesi pahoitit niin kovasti päivällä. Kyllä mä ymmärrän että se koville ottaa vaikkei oikeasti missään vaiheessa sinusta edes keskusteltu (vaikka kovasti koitit sen kääntää siihen).
Mikä taas tulee siihen että minä pahoitin mieleni niin en sitä tehnyt (enkä edes päätäni aukonut, sen hoiti ihan muut). Ällistyneenä vain katson kuinka suuren mielenkuohahduksen sitä voi mielipiteellään aiheuttaa että aletaan puhumaan jopa jumalista ja että aikuiset ihmiset unohtavat ihan kokonaan käytöstavat. PPM, peruspalstameninki.
Ok, teitä on siis kaksi vierass-nimimerkkiä käyttävää. Ja tietysti minun pitää tietää että kyse on eri ihmisistä koska muuten olen vainoharhainen. Tyhmä minä...?? taitaa palsta tehdä sinut pikkasen vainoharhaiseksi. luin ketjua aiemmin ja kommentoin nyt ekaa kertaa. ja kyllä, sinä todellakin auot täällä päätäsi (niin kuin monissa muissakin ketjuissa. täällä on moni palstailija samaa mieltä joten mene itseesi, ei nuo jumala-huutelut tyhjästä tule vaan tuosta sinun ylimielisestä asenteesta.
Sinulla tuntuu olevan suuri tarve hyökätä, sitten sääliä itseäsi (mukamas).Ok, teitä on siis kaksi vierass-nimimerkkiä käyttävää. Ja tietysti minun pitää tietää että kyse on eri ihmisistä koska muuten olen vainoharhainen. Tyhmä minä...
kun vieras nimimerkki on mennyt niin täällä taitaa olla aika monta vierasstaOk, teitä on siis kaksi vierass-nimimerkkiä käyttävää. Ja tietysti minun pitää tietää että kyse on eri ihmisistä koska muuten olen vainoharhainen. Tyhmä minä...
Näytä mulla yksikin kommentti missä mä olen hyökännyt.Sinulla tuntuu olevan suuri tarve hyökätä, sitten sääliä itseäsi (mukamas).
Olipa yllätys...Näytä mulla yksikin kommentti missä mä olen hyökännyt.
Kyllä se jumala kompelksi tulee sun jutuista mieleen yhdellä jos toisellaki. Johtuu ylimielisestä, kaikkivoipaisesta asenteesta.Mikä taas tulee siihen että minä pahoitin mieleni niin en sitä tehnyt (enkä edes päätäni aukonut, sen hoiti ihan muut). Ällistyneenä vain katson kuinka suuren mielenkuohahduksen sitä voi mielipiteellään aiheuttaa että aletaan puhumaan jopa jumalista ja että aikuiset ihmiset unohtavat ihan kokonaan käytöstavat. PPM, peruspalstameninki.
Etkö todellakaan tiedä itse/tunnista sellaisia? Minähän en pidä kirjaa palstalaisten viesteistä/tallenna niitä (kuten tiedän joidenkin tekevän ). Enkä mielellään kaivele ns. todistusaineistoa esille, kun joku sitä pyytää.Näytä mulla yksikin kommentti missä mä olen hyökännyt.
Eli seuraavalla kerralla mäkin alan vittuilla päin naamaa, se on se ainoa oikea palstameninki näköjään.Blue hyvä, tokikin saat olla niin jyrkkä kuin haluat. Mutta siitä ei auta hernettä vetää nenään jos muut eivät sinun mielipiteitäsi hyväksy. Jos kerta haluat provosoida mielipiteilläsi, niin kestä se sitten kuin nainen äläkä ala vinkumaan mistään koulukiusaamisesta.
Eli se siitä sitten, arvasin. Helppo olisi ollut tästä ketjustä moinen linkittää, mutta kun sitä ei ollutkaan.Etkö todellakaan tiedä itse/tunnista sellaisia? Minähän en pidä kirjaa palstalaisten viesteistä/tallenna niitä (kuten tiedän joidenkin tekevän ). Enkä mielellään kaivele ns. todistusaineistoa esille, kun joku sitä pyytää.
Uskon nimittäin vahvasti, että yleensä ihminen itse tietää toimineensa tietyllä tavalla, vaikkei haluaisikaan sitä nähdä.
Jos ei tiedä, ehkä on aika opetella, vaikkapa selaamalla omaa viestihistoriaa tai miettimällä lähiaikojen toteamuksia.
Ihmisten nolaaminen ei ole ollenkaan lempipuuhaani.
Jos haluat oppia itsestäsi, mieti millainen olet, miten puhut/kirjoitat ja reagoit.
Mieti, jos saisit vastaavan vastauksen itsellesi, tuntuisiko se miltään ja jos tuntuisi, niin miltä?