Voisin nostaa kortin 5 ensimmäiselle

• Viestiketjun aloittaja "Lokki"
  • Ensimmäinen viesti
"Lokki"
[QUOTE="Zap";29218159]Pakkohan tähän itsekin on tarttua. Voisiko pyytää?[/QUOTE]

Ylevä, luonteeltaan tulinen nainen. Rakastat vapautta ja olet eloisa, aktiivinen ja luovasti lahjakas. Olet kenties yrittäjä tai voit toimia muussa vastuullisessa asemassa. Olet käytännöllinen ja järjestelet muiden asioita mielelläsi. Viihdyt luonnossa. Komentelusi muita kohtaan voi johtaa ongelmiin. Olet mustasukkainen puolisostasi.

"Zap"
[QUOTE="Lokki";29218326]Ylevä, luonteeltaan tulinen nainen. Rakastat vapautta ja olet eloisa, aktiivinen ja luovasti lahjakas. Olet kenties yrittäjä tai voit toimia muussa vastuullisessa asemassa. Olet käytännöllinen ja järjestelet muiden asioita mielelläsi. Viihdyt luonnossa. Komentelusi muita kohtaan voi johtaa ongelmiin. Olet mustasukkainen puolisostasi.[/QUOTE]

Ei millään pahalla, mutta olen kyllä hieman päälle 4-kymppinen mies... ;)

"Owl"
[QUOTE="Lokki";29218141]Roteva nuorimies. Epäitsekäs ystävä tai rakastaja. Hän on luonteeltaan äkkipikainen ja lempi tai viha syttyvät helposti. Edessä voi olla kodinvaihto. Mustasukkainen ihminen, joka nauttii riidoista. Kinaava ja päällekäyvä mies.[/QUOTE]

Kiitos, mutta tuo kaikki muu on historiaa.Ja siis historiassa täysin totta.
Kodinvaihdotkin olivat ja nyt minulla on
epäitsekäs ihminen on ollut kanssani reilu 4v:)

Owl
[QUOTE="Owl";29218351]Kiitos, mutta tuo kaikki muu on historiaa.Ja siis historiassa täysin totta.
Kodinvaihdotkin olivat ja nyt minulla on
epäitsekäs ihminen on ollut kanssani reilu 4v:)[/QUOTE]

Niin , olen nainen, jos tuon rotevan nuoren miehen oli tarkoitus tarkoittaa minua.

"Lokki"
[QUOTE="jessi";29218189]Minullekin. Ikinä en näihin ehdi!!! :([/QUOTE]

Nuori tai nuorekas ihminen, lempeä, lähimmäisenrakas, taiteellinen ja oivalluskykyinen. Joku tarvitsee hellyyttä ja suojaa, joko sinä itse tai joku lähipiiristä.

"Lokki"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29218375:
Minä minä minä :)
Pitkä epäonnen jakso ja voimattomuuden ja ahtaalle joitumisen tunne. Tästä vaikeasta tilanteesta vapautuminen edellyttää kärsivällistä ponnistelua. Apua on tarjolla, jos ylpeytesi antaa periksi pyytää sitä. Kahlehtivat rajoitukset hellittävät vähitellen. Älä kahlehdi itseäsi rajoituksilla.

[QUOTE="Lokki";29218465]Pitkä epäonnen jakso ja voimattomuuden ja ahtaalle joitumisen tunne. Tästä vaikeasta tilanteesta vapautuminen edellyttää kärsivällistä ponnistelua. Apua on tarjolla, jos ylpeytesi antaa periksi pyytää sitä. Kahlehtivat rajoitukset hellittävät vähitellen. Älä kahlehdi itseäsi rajoituksilla.[/QUOTE]

Valitettavasti osui ja upposi :(

meemeetoo
[QUOTE="Lokki";29218480]Hyvä onni ja osoittaa, että se osuu pian sinun kohdallesi ja että nykyisiin huoliin löytyy ratkaisu. Saatat tarvita vielä hieman kärsivällisyyttä, mutta voit luottaa siihen, että vaikeudet ovat pian ohi. Jääräpäinen itsenäisyys voi olla este unelmille.[/QUOTE]

Ei saakeli osu ja uppos!:)

"Lokki"
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin;29218517:
Hei minä en ole koskaan ikinnä ehtinyt näihin mukaan, pääsiskö nyt? Jos paikalla? Kiiitos! :)
Erinomainen sosiaalinen elämä, juhlat, hyvät kaverit ja hauskanpito. Paikat, joissa tapaat ihmisiä. Hyvä terveys, onni ja paljon ystäviä. Viestinnän helppous ja uusien ideoiden kumpuaminen. Parisuhteen toinen osapuoli saattaa tuntea olonsa laiminlyödyksi ja liian vähälle huomiolle.

"Lokki"
[QUOTE="mennu";29218632]Voisitko mullekin katsoa :)[/QUOTE]

Elät vaikeita aikoja, mutta selviät niistä. Menot ovat yhtä suuret kuin tulot, mutta rahaa tulee edelleen ja maksukykysi säilyy. Joudut käyttämään älynystyröitä kohentaaksesi hankalaa tilannetta. Käteiskriisi. Sinulla on voimiin nähden liian monta rautaa tulessa. Älä pelaa rahapelejä ellei sinulla ole varaa, sillä on vaarana että joudut vararikkoon.

vieras*
[QUOTE="Lokki";29218605]Rahalla saatavasta mukavuudesta nautiskelu. Vauraus, järkevyys ja hyvä vainu raha-asioissa. Viisasta rahan hallintaa ja osoittaa että kovan uurastuksen jälkeen voit levätä nyt. Uusien huonekalujen osto. Kenties haaveilet uudesta ja paremmasta pihasta ja puutarhasta.[/QUOTE]

Raha-asiat ovat aina olleet kondiksessa. Mistään hyvästa raha-vainusta en kyllä puhuisi. Uudet huonekalut ovat ollee jo monta vuotta harkinnassa, uusi piha ja puutarha olisivat aivan ihania. Aarrekartassa ovat.

Kiitos ap!

Yhteistyössä