L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Klarna vaan sekoillut, mulla teki monesti saman kun yritin jokunen aika sitten tilata Nellyltä. Kaveri testas ja sille tuli sama vaikka kummallakin luottotiedot ok eikä laskuja rästissä sinne tms. No en kyllä jatkossa käytä Klarnaa kun jatkuvasti jotain häikkää.
Hei,
Klarnan luottopäätökseen vaikuttaa seuraavat asiat: summan, jolla haluat tehdä ostoksia, aikaisempi maksuhistoria Klarnalla ja ulkoisilta luottotoimistoilta kerätyt tiedot.
Jos haluat lisätietoa Klarnan luottopäätöksestä ja miksi tilauksesi epäonnistui, olet tervetullut laittamaan meille viestiä osoitteeseen palaute@klarna.fi.
Luottotoimistona käytämme Asiakastietoa, johon voit halutessasi olla yhteydessä. En kuitenkaan varmuudella pysty sinulle kertomaan, ovatko heidän palvelut mahdollisesti maksuttomia. Heihin voit tutustua osoitteessa asiakastieto.fi.
Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
Nykyään on mahdollista siirtää eräpäivää jos olet Klarnan asikas. Ei siis EI kannata jättää laskut maksamatta. Kannattaa sopia mahdollinen pienempi maksuerä mikäli tarvetta. Näin vältyt luottomerkinnöiltä. Itse otin heihin yhteyttä sähköpostilla ja pyysin soittamaan. Soittivat seuraavana päivänä. Kaikki hoitui hienosti! Olen huomannut, että kauppiaat ovat nykyään todella tarkkoja ja nyt kun on vaikea talaudellinen tilanne niin pistävät maksusaatavat nopeammin perintään. Tuttu joka on tällä alalla töissä sanoi, että ihmiset itse auheuttavat itselle ongelmia, koska eivät ota yhteyttä velkojiin ajoissa sopiakseen maksuajasta. On parempi maksaa edes pieni maksu kun jättää se kokonaan maksamatta ja sopimatta. Luotto säilyy kun maksat säänöllisesti joka kuukausi edes pienen erän.