P
paskafiilis
Vieras
Ilmoittauduin työttömäksi. Hoidin asioita aluksi netin kautta ja puhelimitse ja mulle varattiin sitten aika. Sairastuin kuitenkin ja peruin ajan saman päivän aamuna ajoissa. Sieltä sanottiin että asia ok ja ottavat yhteyttä. Odotin siis ilmanmuuta että muhun otetaan yhteyttä ja varataan uusi aika. Mitään ei kuulunut kunnes tuli sit lappu Kelasta että mun tuki on katkaistu kun en ole enää työtön työnhakija?! Mitä vittua? Ja siis työkkäristä tuli samainen päätös ja siinä vielä sanotaan ettei voi valittaa.
Mitä hittoa, näinkö voi tosiaan kohdella ihmisiä??? Miksei ne voinu ottaa yhteyttä kun lupasivat vaan saan tiedon vasta kun mulla on mennyt viikko pari katkaisusta joten siis en ole voinut edes hakeutua uudelleen työttömäksi kun en tienny katkaisusta!
Musta tää on niin ala-arvoista ihmisten kiusaamista ja täytyy sanoa että mä oon ihan loppu enkä jaksais taistella yhdenkään viranomaisen tai laitoksen kanssa enää koskaan
Ois varmaan sama kun kuolis pois, on sen verta pompoteltu tässä että oikeesti onko sillä väliä saako mun lapset ruokaa ja vaatteita, meneekö talo alta ja joudutaanko helvettiin 
Mitä hittoa, näinkö voi tosiaan kohdella ihmisiä??? Miksei ne voinu ottaa yhteyttä kun lupasivat vaan saan tiedon vasta kun mulla on mennyt viikko pari katkaisusta joten siis en ole voinut edes hakeutua uudelleen työttömäksi kun en tienny katkaisusta!
Musta tää on niin ala-arvoista ihmisten kiusaamista ja täytyy sanoa että mä oon ihan loppu enkä jaksais taistella yhdenkään viranomaisen tai laitoksen kanssa enää koskaan