Voiko kikkiin laittaa bepanthenia?

  • Viestiketjun aloittaja Tyhmänä kysyn
  • Ensimmäinen viesti
6xäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmänä kysyn;29134937:
Täh? Miten liittyy imetykseen?
Jos kikillä tarkoitat tissiä, niin oletin, että siksi kysyt asiaa. Kun imetyksessä menee rinnanpäät helposti rikki, niin bepanthen on oiva apu.

Vai tarkoititko kikillä jotain muuta? :) Minua on naurattanut joskus snookerissa käytetty "kikki" ilmaisu, kun itse on tottunut rintaa kikiksi sanomaan.
 
Tyhmänä kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja 6xäiti;29134952:
Jos kikillä tarkoitat tissiä, niin oletin, että siksi kysyt asiaa. Kun imetyksessä menee rinnanpäät helposti rikki, niin bepanthen on oiva apu.

Vai tarkoititko kikillä jotain muuta? :) Minua on naurattanut joskus snookerissa käytetty "kikki" ilmaisu, kun itse on tottunut rintaa kikiksi sanomaan.
En ole ikinä kuullut rinnasta käytettävän kikki nimitystä. Aina näköjään oppii uutta. :D Kikillä tarkotan pikkupojan kikkeliä.
 
Tyhmänä kysyn
[QUOTE="sipsi";29134948]Anteeksi, mutta mihin??? Kai sitä voi laittaa melkein mihin vaan, suuhun en ehkä itse laittaisi ainakaan kovin suuria määriä.[/QUOTE]

Kikkiin niin kuin otsikossa lukee.
 
suomea, kiitos!
Voi tsiisus. Ja sitten miehen top paikassa valitetaan, kun hän ei aina ymmärrä mitä potilaat sanoo. Luulenpa tämän perusteella, etten minäkää aina ymmärtäis. :-o
 
Tyhmänä kysyn
[QUOTE="sipsi";29135034]Tytär kavereineen aina FBssä pyytävät toisian tulemaan "kikkiin." Täh! Nyt oon ihan ymmälläni.[/QUOTE]

Kikillä on sitten vissiin joku muukin merkitys.
 

Yhteistyössä