Oliko ilmoitus suomenkielinen vai ulkomaalainen? Mietin, että missät tarkoituksessa se on tehty.match.com
Blogista vissiin napannut. Juu laitoin jo viestiä asiakaspalveluun että poistavat kuvan siitä profiilista.:O Miten toi ees onnistuu, kopsaa sun kuvan jostain sivustolta vai ?
Ei mukavaa, voitko ottaa yhteyttä tuonne palveluun ja pyytää poistamaan, koska et oo itse sitä tehnyt.
Etsii miestä max. 19 vuotta!
Tää on nyt toinen kerta ku mä näen. Kerran on myös ollut niin että kaveri oli laittanut viestiä että tuntee kuvassa olevan tytön, kuva oli poistettu ennenkuin ehdin nähdä kyseisen profiilin.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29130677:Miksiköhän joku noin tekee? Eikö joku tykkää susta tai koittaako joku vaan huijata miehiä? Montako kertaa noin on käyny?
Teen jos sattuu tulemaan vielä vastaan näitä.Teitkö sä rikosilmotusta?
Täytyy olla joku ihan pipipää ku tollasta tekee.
Mun mielestä tollaset profiilin tekijät ansaitsis ihan kunnon sakot.Teen jos sattuu tulemaan vielä vastaan näitä.
Totta, mutta mulla on niin paljon stressiä just nyt muutenkin etten jaksa vaivautua. Kaksi kertaa nyt voi olla vielä sattumaa mutta jos kolmas kerta tulee vastaan ni sit lähtee ilmoitusta.Mun mielestä tollaset profiilin tekijät ansaitsis ihan kunnon sakot.
tuo ole identiteetti varkaus, ehdottomasti rikosilmoitus, ihan varmasti joku kaksplussan wt-mamma asialla?Teitkö sä rikosilmotusta?
Täytyy olla joku ihan pipipää ku tollasta tekee.
Jaa-a.Mikähän tyypillä motiivina? Hmm.
Oon aika varma et tiedän kuka on tän takana, eikä ainakaan vakkaripalstalaisiin kuulu...Alkuperäinen kirjoittaja eikös;29133396:tuo ole identiteetti varkaus, ehdottomasti rikosilmoitus, ihan varmasti joku kaksplussan wt-mamma asialla?