Toisten eläimiä pitää sit ilmaseks hoitaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilmainen koiravahtiko?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";29129723]Inhottava tilanne. Kuinka pitkäksi ajaksi sisko jää laitokseen? Miksi hän on ottanut noin paljon lemmikkejä ylipäänsä? Polven pettäminen ei ole kivaa, tosi ikävä oire. Yrittäisin puhua siskon kans ja kysyä mitä hän suunnittelee eläinten kans. Ei niitä voi heitteille jättää muttei sun yksin kuulu hoitaa.[/QUOTE]

Ite se sano, että on 30päivää siellä vaan, tekivät kiir.sijoituksen, joten voi joutua olemaan pidempäänkin... Oli se myös siellä ilmottanu niille, että jos koirat pitää hävittää, niin se rupee hatkailemaan, eikä aio pysyä hetkeäkään siellä. Monta kertaa oon päivän aikana soittanu sille, mut sanoo vaan, että odottaa erään tyypin soittoa, jonka jälkeen tiedetään koirien kohtalosta...

Päivän naurut! Voi morjes mitä sakkia tälläkin palstalla pyörii!

Hajoo sinne kusiseen yksiöösi niiden vielä kusisempien koirien kanssa! Jaa että pitäisi meidän rehellisien veronmaksajien vielä kustantaa joidenkin häiriintyneiden piskien elätys sen lisäksi, että me kustannetaan niiden häiriintyneiden omistajienkin eläminen?? Sallikaa mun nyt nauraa!!

Vittuako on pitänyt jotai kapisisia rakkeja hankkia jos niistä ei pysty huolehtimaan?? morjestaaaaa.... Välillä ottaa oikein tuonne ottalohkoon näiden isänmaantoivojen ongelmat..

Ite se sano, että on 30päivää siellä vaan, tekivät kiir.sijoituksen, joten voi joutua olemaan pidempäänkin... Oli se myös siellä ilmottanu niille, että jos koirat pitää hävittää, niin se rupee hatkailemaan, eikä aio pysyä hetkeäkään siellä. Monta kertaa oon päivän aikana soittanu sille, mut sanoo vaan, että odottaa erään tyypin soittoa, jonka jälkeen tiedetään koirien kohtalosta...

Alaikäinenkin vielä?!? Hei haloo! Eiköhän ne koirat oikeesti joutasi joka tapuksessa jonnekin pysyvämpään ja vastuulisempaan kotiin tuollasessa perhetilanteessa? Ja kukahan idiootti on tuollaselle koiria edes antanut... :headwall:

ilmeisesti mielenterveys ongelmien takia osastolla. Hävitä koirat, niin minä tekisin. Sinun ei tarvitse niitä hoitaa. Jos siskosi välittää koiristaan niin hommaa niille paikan.

[QUOTE="vieras";29129762]Aha... Kun vaan pätäkkää löytyy, niin polvi paranee ja se kissakin alkaa niitä koiria rakastaa rahasta? :D Taidat olla itsekin kohta sen laitoshoidon tarpeessa. Eli rahan perässä sinäkin vain juokset, siskosta viis. Ja jos sisko on laitoksessa (missähän laitoksessa, jos muka koiriakin olis mahdolisuus ulkoiluttamassa käydä?), niin onko hän ylipäänsä kykeneväinen huolehtimaan eläimistä, jos ei pysty huolehtimaan itsestäänkään?[/QUOTE]

Emäkissa on muutenkin muuttamassa uuteen kotiin, samoin yksi pennuista, että ei tarvii kauan sietää. Ja ei se polvi rahalla ihan parane, tai lääkäreiden mukaan siinä ei mitään vikaa olekaan, mutta pahemmaks kyllä menee kun koiria juoksuttaa ulkona, varsinkaan ku ei voi yhtäaikaa niitä käyttää!

En minä sitä sen laitosta täällä voi kertoo, mut sellasessa, josta ainakii tänään tulee koiransa ulkona käyttämään!! Ehkä vähän ihmismäisempi laitos, kuin suurin osa. Tunnen sen laitoksen johtajan yms, ni ei vaikuta samanlaiselta, kuten suurin osa ls-laitoksista!

Ei se mun tehtävä ole rahatta toisten koiria hoitaa ja elää loppukuuta rahatta sen takia, että sisko on elänyt mun nurkissa melkein viimeisen kuukauden. En minä sen elättäjä vaan valitettavasti ole! Jos laitoksessa asuva menee kotiinsa lomille, niin kyllä yleensä vanhemmat saa ruokarahaa! Sen takia, että annoin siskon asua täällä, ni sentakia pitää olla loppukuu rahatts?!

Alkuperäinen kirjoittaja nimetönnä;29129862:
ilmeisesti mielenterveys ongelmien takia osastolla. Hävitä koirat, niin minä tekisin. Sinun ei tarvitse niitä hoitaa. Jos siskosi välittää koiristaan niin hommaa niille paikan.

No ei ole missään osastolla vaan laitoksessa, ne on kaksi täysin eri asiaa. Toisekseen ei ole mielenterveysongelmien takia vaan erään ihmisen takia siellä.

Äsken soitti ja sano, että selvittelee sen erään ihmisen kanssa, että kuinka kauan koirat on täällä ja jos ei oo täällä, ni minne menevät.

Tollanen tilanne etkä oo valmis auttamaan? Melkoinen perhe teillä. Ei oo ihme että siskos joutu kiireellisesti laitokseen

Se itse halusi laitokseen, mutta kun ei saanut sostt kiinni vanhempia, eikä näin ollen niiden mielipidettä avohuollon sijoitukseen, ni sossu teki kiireellisen sijoituksen!

Ei mun tartte koirien elämistä täällä kustantaa! Eivät ole minun koirat.

Eli ongelma eivät ole koirat vaan siskosi jonka luonasi asumisen takia sinulla ei ole rahaa. Koirat ovat sinulle vain keino yrittää korvata siskosi aiheuttamia rahamenetyksiä...eläinparat :(

No ei ole missään osastolla vaan laitoksessa, ne on kaksi täysin eri asiaa. Toisekseen ei ole mielenterveysongelmien takia vaan erään ihmisen takia siellä.

Äsken soitti ja sano, että selvittelee sen erään ihmisen kanssa, että kuinka kauan koirat on täällä ja jos ei oo täällä, ni minne menevät.

Aika sairaalta kuulostaa teidän kuviot. Ai kysymyksessä on lastensuojelun sijoutus

Voi vaan olla kiitollinen, että itselläni ei ole moista siskoa kuin ap. Kiitollisena tiedän, että jos hätä tulee, niin siskoni, veljeni tai äitini huolehtisi koiristani ilman jatkuvaa märinää, soittelua ja lopetuspuheita.

Eli ongelma eivät ole koirat vaan siskosi jonka luonasi asumisen takia sinulla ei ole rahaa. Koirat ovat sinulle vain keino yrittää korvata siskosi aiheuttamia rahamenetyksiä...eläinparat :(

Olis sisko voinut etsiä koirilleen toisen hoitopaikan, koska kuitenkii ties menevänsä laitokseen, on sen tienny viimeisen 3viikkoa. Ja sekin on tietoinen siitä, etten voi kunnolla käyttää koiria ulkona polven takia, joka voi millon vaan alta lähtee. Taidan laittaa kohta ne koirat siskon mukaan ku tulee käyttää ulkona. Pikkusen menee hermo, kun se on täällä ollu viikkotolkulla, muttei jälkiään siivonnut kertaakaan!

Ei mun tartte ilmatteeks niitä hoitaa, niin se vaan on!

Koirat on tosi tärkeitä monille ihmisille, melkein yhtä tärkeitä kuin ihmiset. Surullista, ettet ole valmis uhrautumaan ja auttamaan, ei taida siskosi paljon sinulle merkitä. Koirien lopettaminen kuulostaa kauhealta!!Olette tosi ilkeitä, sinä ja äitisi.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetönnä;29129893:
Aika sairaalta kuulostaa teidän kuviot. Ai kysymyksessä on lastensuojelun sijoutus

Sairastahan se on, jos ei suostu TOISTEN KOIRIA HOITAMAAN ILMAISEKSI!!
Mikä muu on sellanen, joka sijoittaa alaikäisiä laitokseen??

Eikö sulla ole siskosi asianhoitajan puhelinnumeroa tai yhteystietoja, jotta voisin soittaa ja kysyä mitä koirien kanssa tulisi tehdä?

Mä en ymmärrä miksi vaikutat noin aggressiiviselta, ei ole varmasti kiva tilanne siskollesikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetönnä;29129893:

Ja tämäkin täällä edelleen ihmettelee, että miten tuollasella pennullla voi olla koiria?!? :O Missä on tähän asti asunut ja kuak ne koirat hoitanu? Vai onko ne tuleet yht' äkkiä taivaalta hänen ollessa ap:n luona asumassa. Siis ensinnäkin, alaikäiselle ei mun mielestä edes kuuluis antaa koiria - lastensuojelun piirissä olevalle mukulalle vielä vähemmän...

[QUOTE="vieras";29129916]Ja tämäkin täällä edelleen ihmettelee, että miten tuollasella pennullla voi olla koiria?!? :O Missä on tähän asti asunut ja kuak ne koirat hoitanu? Vai onko ne tuleet yht' äkkiä taivaalta hänen ollessa ap:n luona asumassa. Siis ensinnäkin, alaikäiselle ei mun mielestä edes kuuluis antaa koiria - lastensuojelun piirissä olevalle mukulalle vielä vähemmän...[/QUOTE]

Äitin nimissä ne on ennen ollu, mutta se uhkas myydä tai lopettaa ne, ni sisko vaihto ne omiin nimiinsä. Sisko on ne itse tähän asti hoitanut.

Juuri kuulemma rupeevat jotain koirahoitola-paikkaa etsimään niille... Ei se hoitolakaan niitä ilmaseks hoida ja siellä koirat vielä enempi sekaisin menee, ni miks mun pitäs ilmatteeks hoitaa? Kaikki sossut ym olettaa, että pitää hoitaa koirat, vaikka koulukin meni jäihin ihan vaan polviongelman takia.

Vai pitäskö niitten antaa olla täällä ja kattoo, millon on tulipalo, kun koira kääntää hellan nuppeja? Keittiöön ja olohuoneeseen ei ole erikseen ovia, joiden taakse koiran vois laittaa siks aikaa kun en oo ite täällä.. Ainoo paikka on vessa, mut onko sekään sit kovin järkevää...

Mielestäni nyt ei voi aloittajaa syyllistää koira ongelmassa, sille vain pitää saada selkeä päätös. Ehdotan että haet jotain muutakin keskusteluapua kuin nämä palstat, ilmeisesti koirat eivät ole ainoa asia joka ei ole kohdallaan.

Vai pitäskö niitten antaa olla täällä ja kattoo, millon on tulipalo, kun koira kääntää hellan nuppeja? Keittiöön ja olohuoneeseen ei ole erikseen ovia, joiden taakse koiran vois laittaa siks aikaa kun en oo ite täällä.. Ainoo paikka on vessa, mut onko sekään sit kovin järkevää...

Et sitten ole kuulluut koskaan sellasista liesisuojuksista, mitä käytetään lapsiakin varten? Eli ei saa nappuloita väänneltyä koirat, eikä mukulat.

Eli sä oot kotona kaiken ajan paitsi kolme kertaa viikossa kun käyt jossain jutussa. Joudat hyvin hoitamaan koiria!

Niin hyvähän niitä on hoitaa ja ulkoiluttaa, jos ja kun polvi lähtee alta! Viime pe ku nousin autosta, ni se jo väänty taaksepäin, sitä ei oo ikinä ennen tapahtunut. On vaan ajan kysymys, että millon lähtee alta. Pitkiä matkoja ei voi kävellä. Puolen kilometrin jälkeen jo tulee järkyt kivut, joihin ei auta mikään, että se on sitten kiva kärvistellä jatkuvasti polvikipujen kanssa. Koirat pitää kummiskii käyttää useasti päivän aikana ulkona, eli tulee pakostikin käveltyä enempi kuin puoli kilometriä!

Yhteistyössä