Pitääkö mies minusta vai ei?

• Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Siis ihan miehenä sanon että mies haluaa sulta vain pillua, mutta ilmeisesti sinäkin haluat hältä vain munaa koska sullakin on toinenkin kierroksessa.

Eli panette.. Ei ole tulemassa mitään vitun rakkaustarinaa.. Äijä panee sua koska oot halvempi pillu kuin joka ilta baarista haettu, tarjoilut, taksimaksut yms.

Eli olet ukolle halpa huora suoraan sanottuna.

"vieras"
Onpas hyvä ketju! Itse olen ollut vähän vastaavanlaisessa jumissa exän kanssa. Eroa olimme molemmat harkinneet jo pitkään, mutta minä olin se, joka lopulta päätöksen teki. Suhteessamme oli tosi paljon hyvää ja kun nyt nähdään, hän on edelleen minusta suloinen ja ihana. Tunne on molemminpuolinen, joten tavatessa homma lähtee helposti lapasesta. Silti molemmat ovat sitä mieltä, että yhdessä ei ollut hyvä olla, joten parempi erillään. Välillä on häntä ikävä mutta vähenevässä määrin. Ihana olla vapaa ei-toimivasta suhteesta.

Alkuperäiselle sanoisin, että jospa nyt kuitenkin juttelisit miehen kanssa tilanteesta. Eihän sulle oikeastaan ole kuin voitettavaa. Jos mies haluaa tavata enemmän, niin sitten voitte alkaa seurustella (ja voitte unohtaa muut säädöt) ja toisaalta jos mies ei halua enempää, niin sinulle jää ilmeisesti vielä se toinen mies, jota olet tapaillut. Lisäksi pääset eroon miehestä, joka aiheuttaa sinulle harmaita hiuksia ja epävarmuutta. Tietenkin jos pidät jännityksestä, niin sitähän tuo suhde tuo elämääsi.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128836]Mutta ei ole jatkuva yksinolokaan.[/QUOTE]

Ärsyttää tällainen tarvitseva uikuttaja! Eikö miehen käytös kerro sinulle tarpeeksi minkä verran hän on kiinnostunut sinusta? Tiedoksi sinulle että yksinolo olisi paljon terveempää, kuin roikkua sellaisessa joka käyttää sinua vain hyväkseen.
Oletpa sä typerä. Ja aivan liian epätoivoinen miehestä kuin miehestä. Tolla periaatteella et koskaan löydä kunnon suhdetta, jos kerran kelpaa mikä tahansa.

"alkup."
[QUOTE="mies";29128895]Siis ihan miehenä sanon että mies haluaa sulta vain pillua, mutta ilmeisesti sinäkin haluat hältä vain munaa koska sullakin on toinenkin kierroksessa.

Eli panette.. Ei ole tulemassa mitään vitun rakkaustarinaa.. Äijä panee sua koska oot halvempi pillu kuin joka ilta baarista haettu, tarjoilut, taksimaksut yms.

Eli olet ukolle halpa huora suoraan sanottuna.[/QUOTE]

No ihan yhtä paljon se mies kustantamaan minun takia kuin jonkun vieraan :D Enemmänkin.
Tai no tekee sen kyllä omasta aloitteestaan.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29129021]No ihan yhtä paljon se mies kustantamaan minun takia kuin jonkun vieraan :D Enemmänkin.
Tai no tekee sen kyllä omasta aloitteestaan.[/QUOTE]

Hei haloo, herääppä nyt todellisuuteen. Itse sanot että "kunhan saan jotain huomiota." Ja mies käy välillä, ei muuten pidä yhteyttä, ei soittele, ei juttele tms.
Mitäs ihmeen rakkautta tuo muka on? Molemminpuolinen riippuvuussuhde; toinen tarvii epätoivoisesti pienintäkin huomiota, ja toinen tarvii pimpsaa. Niin yksinkertaista.
Kannattaako pysyä suhteessa? No ei, jos yhtään kunnioitat itseäsi.

"mie"
[QUOTE="alkup.";29129021]No ihan yhtä paljon se mies kustantamaan minun takia kuin jonkun vieraan :D Enemmänkin.
Tai no tekee sen kyllä omasta aloitteestaan.[/QUOTE]

Ööö, eipä tarvitse, ei tartte ajella taksilla kun sinä ajelet sinne aina hänen luokseen, ei tartte ostella sulle (enään) baarissa drinksuja tms kun tuut aina vaan pantavaksi hänen luokseen.

Eli, olet hälle halpa huora.

"alkup."
[QUOTE="vieras";29129031]Hei haloo, herääppä nyt todellisuuteen. Itse sanot että "kunhan saan jotain huomiota." Ja mies käy välillä, ei muuten pidä yhteyttä, ei soittele, ei juttele tms.
Mitäs ihmeen rakkautta tuo muka on? Molemminpuolinen riippuvuussuhde; toinen tarvii epätoivoisesti pienintäkin huomiota, ja toinen tarvii pimpsaa. Niin yksinkertaista.
Kannattaako pysyä suhteessa? No ei, jos yhtään kunnioitat itseäsi.[/QUOTE]

No mutta kun en ihan oikeasti jaksa olla koko ajan yksinkään.

freena
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29128617:
Minulla oli suhde, jossa tavattiin kerran viikossa tai kahdessa, johtuen lähinnä aikatauluista. Muulloin mies ei juurikaan yhteyttä pitänyt, ei laittanut viestiä tms. Kun oltiin yhdessä, oli aivan mielettömän ihanaa. Tehtiin kyllä kaikenlaista yhdessä, käytiin reissuissakin.

Se suhde katkesi kyllä sihen, että mies ei halunnut enempää kuin deittailua sen kerran viikossa tai kahdessa.

Deittailetkohan sä mun exää :D
Miksi kukaan haluais nähdä useammin kuin kerran viikossa?
Anteeksi vaan, mutta kuulostat iilimadolta.
Kerran viikossa on mun mielestä jo liikaakin nähdä miestä, joku kerran kk on sopiva.

"alkup."
[QUOTE="mie";29129052]Ööö, eipä tarvitse, ei tartte ajella taksilla kun sinä ajelet sinne aina hänen luokseen, ei tartte ostella sulle (enään) baarissa drinksuja tms kun tuut aina vaan pantavaksi hänen luokseen.

Eli, olet hälle halpa huora.[/QUOTE]

Hän tulee baariin jossa olen, tarjoaa loppuillan juomat ja tupakat, sen jälkeen maksaa ruuat ja taksit hänen luo. Aamulla taas tarjoaa ruuat ja kuluttaa bensaansa ja kuskaa minut kotiin.
Joka kerta.

"hmm"
[QUOTE="vieras";29129059]Miks naiset on näin typeriä?[/QUOTE]

Tällä palstalla tuntuu pesivän kaikki jalkarätit ja luuserinaiset. Ja luuserilla tarkotan tässä tapauksessa niitä jotka tanssii millon kenenkin pillin mukaan ja vielä pyytävät sitä lisää.

"vieras"
[QUOTE="hmm";29129080]Tällä palstalla tuntuu pesivän kaikki jalkarätit ja luuserinaiset. Ja luuserilla tarkotan tässä tapauksessa niitä jotka tanssii millon kenenkin pillin mukaan ja vielä pyytävät sitä lisää.[/QUOTE]

HAHAHAHA! Niin totta!

"vieras"
Varmasti pitää ap:sta mutta vain vakipanona. :) Tai voi tietysti olla niinkin, että ap on liian etäinen eikä näemmä halua puhua kaksin miehen kanssa mistään vakavammasta? Ei kai se mies ala väkisin suhdetta vänkäämään sitten, on voinut aluksi olla hyvinkin kiinnostunut ja ap olet antanut signaalin "muna kelpaa, muuhun ei tarvetta" ja täten mies sitten ottaa sen mitä saa eikä ala enää yrittämään muuta..

Ei tuosta nyt tule mitään muuta kuin seksiä, kunnes mies törmää naiseen johon ihastuu. Sitäkö ap haluat odotella? Tai kysyt suoraan mieheltä onko teillä muuta yhteistä tulevaisuutta ja haluatko itse edes muuta siitä miehestä? En itsekään nyt toimivaa seksisuhdetta katkaisis turhan takia mutta riskinä on hylätyksi tuleminen ja silloin EI OLE VARAA VALITTAA esim.miten mies oli vain peluri tms.. itse kun on siihen tilanteeseen suostunut. ;)

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29129072]Hän tulee baariin jossa olen, tarjoaa loppuillan juomat ja tupakat, sen jälkeen maksaa ruuat ja taksit hänen luo. Aamulla taas tarjoaa ruuat ja kuluttaa bensaansa ja kuskaa minut kotiin.
Joka kerta.[/QUOTE]

Eli olet ilmainen huora. Hän kustantaa vaan kulusi, jotta saa mitä haluaa.

"alkup."
[QUOTE="vieras";29129084]Varmasti pitää ap:sta mutta vain vakipanona. :) Tai voi tietysti olla niinkin, että ap on liian etäinen eikä näemmä halua puhua kaksin miehen kanssa mistään vakavammasta? Ei kai se mies ala väkisin suhdetta vänkäämään sitten, on voinut aluksi olla hyvinkin kiinnostunut ja ap olet antanut signaalin "muna kelpaa, muuhun ei tarvetta" ja täten mies sitten ottaa sen mitä saa eikä ala enää yrittämään muuta..

Ei tuosta nyt tule mitään muuta kuin seksiä, kunnes mies törmää naiseen johon ihastuu. Sitäkö ap haluat odotella? Tai kysyt suoraan mieheltä onko teillä muuta yhteistä tulevaisuutta ja haluatko itse edes muuta siitä miehestä? En itsekään nyt toimivaa seksisuhdetta katkaisis turhan takia mutta riskinä on hylätyksi tuleminen ja silloin EI OLE VARAA VALITTAA esim.miten mies oli vain peluri tms.. itse kun on siihen tilanteeseen suostunut. ;)[/QUOTE]

Puhuisin jos uskaltaisin...
Ja no minä nyt kun en ole itse kovin rohkea hakemaan seuraa tai pyytämään treffeille niin tiedä edes koska seuraavaksi olisi jotain säpinää jos tämän lopetan... :D
Ja hänestä haluaisin muutakin jos uskaltaisin haluta. Tulen erittäin hyvin toimeen myös hänen vanhempiensa ja kavereidensa kanssa.

"alkup."
[QUOTE="vieras";29129089]Eli olet ilmainen huora. Hän kustantaa vaan kulusi, jotta saa mitä haluaa.[/QUOTE]

Niin kai sitten :( No voin kai vaan toivoa että hän saa rahoilleen vastinetta :D

"vieras"
Kyllä se susta pitää, mutta tuo nykyinen tilanteenne riittää hänelle, eikä mies haaveile mistään muusta.

Joku näistä kuitenkin tapahtuu:

a) jatkat tuossa suhteessa kärvistelyä vielä jonkun aikaa kunnes tulee mitta täyteen ja sanot miehelle adjöö

b) rakkaudenkipeänä ilmoitat miehelle rakastuneesi häneen, mies ei tunne samoin, pelästyy ja laittaa suhteen poikki (tämä saattaa kuitenkin johtaa siihen, että hän pitää sinuun yhteyttä silloin tällöin, jotta saa seksiä kun haluaa. Saatat uskotella itsellesi, että seksisuhde on sinulle ok, mutta oikeasti se ei ole, tämä b-vaihtoehto saattaa siis oravanpyörän laillla jatkua jonkun aikaa, kunnes lopuolta tapahtuu vaihtoehto a)

c) löydät jonkun paremman, joka rakastuu sinuun, sinä häneen ja tämä jantteri unohtuu.

Toivoisin, että tapahtuisi a tai c, mutta pelkään pahoin, että b:n kautta mennään. Eli se voisi mennä näin, ensin b + b jatkuu jonkun aikaa, sitten a, sitten c. Sitten c:n jälkeen kun olet ollut muutaman vuoden naimisissa ja lapsiakin löytyy, niin kirjoittelet tänne näitä elämän kultaisia viisauksia :)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"alkup."
[QUOTE="vieras";29129411]Kyllä se susta pitää, mutta tuo nykyinen tilanteenne riittää hänelle, eikä mies haaveile muusta.

Joku näistä kuitenkin tapahtuu:

a) jatkat tuossa suhteessa kärvistelyä vielä jonkun aikaa kunnes tulee mitta täyteen ja sanot miehelle adjöö

b) rakkaudenkipeänä ilmoitat miehelle rakastuneesi häneen, mies ei tunne samoin, pelästyy ja laittaa suhteen poikki (tämä saattaa kuitenkin johtaa siihen, että hän pitää sinuun yhteyttä silloin tällöin, jotta saa seksiä kun haluaa. Saatat uskotella itsellesi, että seksisuhde on sinulle ok, mutta oikeasti se ei ole, tämä b-vaihtoehto saattaa siis oravanpyörän laillla jatkua jonkun aikaa, kunnes lopuolta tapahtuu vaihtoehto a)

c) löydät jonkun paremman, joka rakastuu sinuun, sinä häneen ja tämä jantteri unohtuu.

Toivoisin, että tapahtuisi a tai c, mutta pelkään pahoin, että b:n kautta mennään. Eli se voisi mennä näin, ensin b + b jatkuu jonkun aikaa, sitten a, sitten c. Sitten c:n jälkeen kun olet ollut muutaman vuoden naimisissa ja lapsiakin löytyy, niin kirjoittelet tänne näitä elämän kultaisia viisauksia :)[/QUOTE]

Voi tuo c kuulostaisi todella hyvältä :) Mutta tuntuu vaan kovin kaukaa haetulta... :( Varmaan mennään sanomasi kaltaisella kaavalla... :D

freena
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29129341:
Iilimadolta? Ja sä kuulostat ihmiseltä, joka ei oikeasti halua parisuhdetta :D
Sopisit hyvin sille mun exälle.
Totta, jos parisuhteella tarkotetaan että joka pv tai viikko nyhjätään yhdessä. Ei kiitos.

Yhteistyössä