Isopyllyiset naiset mitä mieltä

• Viestiketjun aloittaja you
  • Ensimmäinen viesti
pjärse
Eiköhän ne miehet tykkää, kun sellaisen valkkaavat. No iso perse on iso, näin naisena pidän isona takapuolena sellaista kaksi kertaa omani kokoista, joka on siten jo valtava, että on siinä niinkuin sohva omasta takaa, jolla istua.

minun mies
Mun mies tykkää, sanoo aina että ihanan iso takapuoli :/ Mun isoihin tisseihin ja pyöreään takamukseen se sanoi alkuun ihastuneensa, ennenkuin hurmaava luonteeni teki lopusta selvää :)

Vanha setä
Naisella on luonnostaan leveämpi lantio kuin miehellä, siitä seuraa että pyllyynkin tulee kokoa. Eiköhän se ole sopiva raja, jos ympärysmitta pyllyn kohdalta on enemmän kuin 1,5 x rinnanympärys, niin silloin pylly on isohko.

Naisen sopivan pyöreä pylly on ollut ihmiskunnan säilymisen kannalta ratkaisevan tärkeä. Aikanaan kun oltiin enempi nelinkontin, niin se oli miehelle sopiva kiintopiste.
Näiltä ajoilta lienee perintöä se että pylly herättää mielenkiinnon ja vasta sitten arvioidaan muita ominaisuuksia.
Vaikka naisen pylly olisi jo sitä kokoa, ettei sitä enää voi sanoa kauniiksikaan, niin himoittava se ainakin on. Sitä kun sopivasti keinauttaa, niin ainakin tilapäisen seuran saanti on taattua.

"vieras"
No omani kyllä tykkää muhkeasta pyöreästä takamuksesta, mutta hänestä esim. Kim kardashianin tai nicky minajin feikkitakamukset ovat mummomaisia eikä ymmärrä miksi joku sellaisen haluaa. Ei edes tiennyt että kumia on kunnes näytin kuvat ennen ja jälkeen.

Miehelle iso takamus ei välttämättä tarkoita siis oikeasti isoa, vaan enemmänkin pyöreää ja ulospäin muhkeaa. Jotkut tosin tykkäävät kai nimenomaan sellaisesta ghettobootysta.

Itselläni on ollut vaikka mitä mallia. Pientä, lihaksikasta...ja nyt on tälläinen muhkea peppu kun olen raskaana. Mies on tykännyt varsinkin näistä muhkeimmista, ei siitä kun olin hyvin hyvin laiha, vaikka mikään lommo sillonkaan ollut. Itse tykkään eniten myös siitä vähän muhkeanmasta ja tosiaan paino ollut sillon 49kg eli en tosiaan mikään ylipainoinen tai edes pullea ole.

Lihaksikas olisi kai eniten tuon makuun. Se nyt olisi tavoitteena kun itsekin niitä ihailen, siis fitness mallien takamuksia.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha setä;28905619:
Naisella on luonnostaan leveämpi lantio kuin miehellä, siitä seuraa että pyllyynkin tulee kokoa. Eiköhän se ole sopiva raja, jos ympärysmitta pyllyn kohdalta on enemmän kuin 1,5 x rinnanympärys, niin silloin pylly on isohko.

Naisen sopivan pyöreä pylly on ollut ihmiskunnan säilymisen kannalta ratkaisevan tärkeä. Aikanaan kun oltiin enempi nelinkontin, niin se oli miehelle sopiva kiintopiste.
Näiltä ajoilta lienee perintöä se että pylly herättää mielenkiinnon ja vasta sitten arvioidaan muita ominaisuuksia.
Vaikka naisen pylly olisi jo sitä kokoa, ettei sitä enää voi sanoa kauniiksikaan, niin himoittava se ainakin on. Sitä kun sopivasti keinauttaa, niin ainakin tilapäisen seuran saanti on taattua.
Siis jos rinnanympärys on 90 cm, niin isohko perse on vasta 135 cm ympärysmitalla? :O Toi persehän on jo leveä kuin ladonovi.

"Vieras"
Tuskin tuo mies olisi minua valkannut, jos se ei tykkäisi isommista takapuolista.
Isokin takapuoli voi olla monenlainen. Onhan siinä eroa onko takamus lättänä vai muodokas.
Tuskin se sua pelkän ison takapuolen takia olisi ollut valkkaamattakaan, jos olet muuten hyvä kumppani hänen mielestään.

Eikös oma puoliso kehu AINA, vaikka olisi mitä mieltä? :D
Niitä negatiivisimpia puoliakin.

Mieluummin kuulisi kommentteja suoraan miehiltä, jos täällä sellaisia on? Kumppanin sanoma kun ei useinkaan pidä paikkaansa :D

"vieras"
Mä en ymmärrä miksi tässäkin pitää lähteä jollekin "hyi h*lvetti,pieni sen olla pitää!!!1"-linjalle.
Miksei voi vain sanoa että itse ei pidä,oma maku on erilainen?
Itse olen kriiseillyt leveää lantiotani ja tiimalasivartaloani teinistä saakka, mutta miehiltä olen saanut ainoastaan positiivista palautetta.
Kaikkia ei taatusti miellytä, mutta he tuskin minua lähestyvätkään.
Mieheni rakastaa takapuoltani ja saan siitä kehuja miltei päivittäin.

"mies"
[QUOTE="Vieras";29021025]Mitä miehiä olen kuunnellut, niin harva kai oikeasti isosta pyllystä tykkää. Naiset enemmänkin (ihailevat esim. Kim Kardashiania, Jennifer Lopezia).[/QUOTE]

Pötyä. Naiset yleensä ihannoivat pientä peppua kun taasen me miehet pidämme isoista, kuten JL:än pepusta.

Vierasmies
Kuka helvetti tykkää ainakaan mistään minipyllystä saati tikkujaloista? Oikeasti kummalliseksi mennyt muoti-ihanteet kun naisen pitäisi olla kapea kun lukki luikurijalkoineen ja persettä ei saisi olla.

Onhan iso perse erittäin naisellinen näky. Ja päälle tukevat reidet ja pohkeet ynnä kaventuva vyötärö. Uuh.

[QUOTE="Vieras";29021025]Mitä miehiä olen kuunnellut, niin harva kai oikeasti isosta pyllystä tykkää. Naiset enemmänkin (ihailevat esim. Kim Kardashiania, Jennifer Lopezia).[/QUOTE]

"Heidi"
Minun mieheni muistaa aina kehua, kuinka minulla on hänen mielestään maailman paras peppu. Itsekin tykkään siitä. Samoin muutkin miehet ovat kehuneet takapuoltani.

Vain yksi ex kertoi, että hänen kaverinsa tykkäävät pikkupyllyisistä naisista.

"Näin meillä"
Iso takamus, treenaan jonkun verran joten suhtkoht kiinteä on. Mieheni joskus sanoo että onhan se takamus vähän isohko, mutta sitten kun pyllistän niin heti on mies viemässä minua makkarin puolelle... :D

Yhteistyössä