The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nyt olis mazdassa maalit ja lakat päällä.Josko sitä kohta hipsis karkien(karaten?) kotia kohti ja menis syömään :p Kauhee nälkä taas, vaikka pari tuntia sit söin.
 
kahvikirahvi
Pp muuten heräs yöllä ja ja otin sen viereen nukkumaan. Sit heräsin ite joskus aamuyöllä, oli Niilo rinnuksilla ja Nyyrikki kainalossa. Kaikki pojat nukkumassa vieressä :heart: Aww. Ovat he kaikki kolme ihania.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mulla on koskenut mahaan vaihtelevalla voimakkuudella kohta vuorokauden : / Yöllä heräsin kaks kertaa kun oli niin tuskaista ettei pystynyt nukkumaan.

Ja tässä koneessa toimii välilyöntinäppäin ihan paskasti |O
 
IhanaValo
:wave:

Mythikselle :hug:, kivut ei oo kivoja.


Vähän ahistaa jo valmiiks, ens kuun alussa tapaaminen työkkärin- +sosiaalihenkilöiden kanssa...kaipa ne pääasiassa kyselee miten siel pajalla menny mutta keksiikö ne taas miulle jotain muuta päänvaivaa..tosin sittenhän niiltä voi kysellä jotain työharjoittelu/kokeilupaikkoja tai jotain, missä vois ihan jotain työtä kokeilla :) Kysyy jos uskaltaa...:snotty:
 
kahvikirahvi
Mulla on ollu tänään kipeä viisuri, ja päätäkin särkeny pari tuntia.. Ei pahasti onneksi, mutta kuitenkin. Nukuin linkussa kotimatkalla, ja sit lohdutin itteäni ruualla (oli iskän tekemää savukalaa, ja kermaisessa valkoviinikastikkeessa paitsettuja juureksia). Jälkkäriksi aion tehdä vispipuuroa :p
 
Mulla on ollu tänään kipeä viisuri, ja päätäkin särkeny pari tuntia.. Ei pahasti onneksi, mutta kuitenkin. Nukuin linkussa kotimatkalla, ja sit lohdutin itteäni ruualla (oli iskän tekemää savukalaa, ja kermaisessa valkoviinikastikkeessa paitsettuja juureksia). Jälkkäriksi aion tehdä vispipuuroa :p
Täällä tylsästi uunimakkara. Ei lohduttanu, mutta jeesasi nälkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä