The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ratkaisu työttömyyteen: Lähetetään työttömät kasvattamaan suklaata. Työttömät saa töitä, suklaa ei lopu kesken, eikä tartte valittaa että maahanmuuttajat tekee meidän työt. Eikä ulkomainen tuotanto varmaan tunnu niin suurelta ongelmalta, kun kerta väki on kotimaista :rolleyes: Ellei sitten joku halua rakentaa/rakennuttaa Suomeen kaakaoviljelmää.
Ei taida suklaati Suomessa kasvaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29074915:
Luonnonvoimat sähkölaskua helpottamaan kenties? Alkupanostus plantaasin perustamisessa toki aikamoiset.
Juu. Ei maan työttömistä ole asiassa avuksi. Ja koska naisten lohtuherkun tuotanto on vaarassa, niin asia vaatii rajuja kansallisia toimenpiteitä. Nyt kun biopolttoaineet havaittiinkin kovin ei- bioksi, niin NesteOilin palmuöljypellot alkavat olla turhia. Nasteen tulee nyt perustaa KaakaOil ja pistää palmuöljypeltonsa tarpeellisempaan käyttöön. Ugh. Olen puhunut.
 
kahvikirahvi
Juu. Ei maan työttömistä ole asiassa avuksi. Ja koska naisten lohtuherkun tuotanto on vaarassa, niin asia vaatii rajuja kansallisia toimenpiteitä. Nyt kun biopolttoaineet havaittiinkin kovin ei- bioksi, niin NesteOilin palmuöljypellot alkavat olla turhia. Nasteen tulee nyt perustaa KaakaOil ja pistää palmuöljypeltonsa tarpeellisempaan käyttöön. Ugh. Olen puhunut.
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29075124:
:snotty: Huh.

Juu, en liian tarkkoja laita, muutenhan ne vois paljastaa kaikenlaista intiimiä.

Mutta se meni oikeasti aikasta hyvin :D. Olen siis tosi tosi iloinen. Tentin jälkeen nimittäin ei ollut yhtään sellainen olo, että nappiin meni.
Onnittelut kukkasten kera. :flower:
 
kahvikirahvi
Pitäis meikäläisen vissiin hilpasta sängyn puolelle, jos sitä huomenna pääsis sängystä taas vähän paremmin kun tänään. Meinasin nukkua pommiin, mut onneks pp herätti vartti sen jälkeen ku olin pannu herätyskellon kiinni.

Vaan HY vaan tälle hiljenneelle ketjulle tältä illalta.
 
Pitäis meikäläisen vissiin hilpasta sängyn puolelle, jos sitä huomenna pääsis sängystä taas vähän paremmin kun tänään. Meinasin nukkua pommiin, mut onneks pp herätti vartti sen jälkeen ku olin pannu herätyskellon kiinni.

Vaan HY vaan tälle hiljenneelle ketjulle tältä illalta.
Antaako kisut nukkua sun rauhassa? Meidän katti tulee nuolemaan hiuksia :O.

Mutta hyvää yötä :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29075202:
Antaako kisut nukkua sun rauhassa? Meidän katti tulee nuolemaan hiuksia :O.

Mutta hyvää yötä :kiss:
Öitä Pitkäkaulalle.

Meikäläisen kisumisut on aina nopeasti (hyvin nopeasti) kouliintuneet siihen, että jalkopäässä saa nukkua, mutta tyynypäähän ei ole asiaa. Eikä vatsalla kävelyyn.
Pentuina tuppaavat sitten hyökkäilemään varpaiden kimppuun, mutta isompina eivät enää viitti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä