The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29071344:
Jaahas. Nyt loppuu Kyöpelin narina. Niskasta kiinni itseään ottaa siis hän ja painelee kouluhommien ääreen takaisin. Narisemalla kun tämä homma ei etene. Korkeintaan nostaa ärtymys tasoa. Hyvää yötä muruset :kiss:.
Hyvää yötä Kyöpelinvuorelle. :kiss:
 
Tuota kutsutaan nimellä: "First World Problems". Muistaakseni sanoit baarikaappisi olevan pullollaan, käväiset täyttämässä tupakkivarannot, ostat pari makkarankyrsää ja roiskeläppäpitsaa, niin lauantai koittaa ennenkuin huomaatkaan.
Ruoka kuulostaa hyvältä ja tupakkaa toki menee, se ei ole ongelma, mutta: mä en osaa ottaa alkomahoolia yksikseen ja kukaan kavereista tuskin rupeaa viinaa ottamaan keskellä viikkoa, kun töissä käydään kaikki, minä mukaanlukien.

Perjantaille toki voisi jotain kehitellä... :p

No hilpaset kylään tietty! Kun osaat täällä päin ajella jo valmiiksikin :D Voin keittää kah... teetä!
Niin no joo, eihän sitä kotiin tarvitse jumittua.
Juu, mulle ei passaa kahvia keittää, se jää juomatta. 37 ikää ja vieläkään en ole opetellut kahvinjuontia - tuskin enää opettelenkaan. :D
 
Ruoka kuulostaa hyvältä ja tupakkaa toki menee, se ei ole ongelma, mutta: mä en osaa ottaa alkomahoolia yksikseen ja kukaan kavereista tuskin rupeaa viinaa ottamaan keskellä viikkoa, kun töissä käydään kaikki, minä mukaanlukien.

Perjantaille toki voisi jotain kehitellä... :p
Käyt divarista hakemassa pari vuosikertaa TexWillereitä, Korkeajännityksiä ja Mustanaamioita. Ja sit kirjastosta hirveen kasan vanhoja länkkäreitä. Teillä on heppa, joten luultavasti löydät satulan? Ja tynnyri varmaan löytyy kans? Satuloit tynnyrin telkkarin eteen ja kattelet länkkäreitä satulassa istuen.
 
kahvikirahvi
kahvikirahvi
Meikäläisen tarttee varmaan painua unten maille. Herätys perhana häämäöttää muutamien tuntien päästä, ja yllättäen ei oo jälkeläisen tarhavaatetusta katsottuna valmiiksi.. Jotenka hyvät yöt kaikille!
 
Kirahville kiitosta ja pidetään mielessä. Ja Asiankannattaja: Tex Willer - idea ei nyt vallan huonolta kuulosta ja se heppakin löytyy, mutta hevosen selässä on viimeksi ollut varmaan 90-luvun lopulla jonkin verran kevyempänä, että voi olla ratsastuksen poisjättäminen aiheellista...
 
Kirahville kiitosta ja pidetään mielessä. Ja Asiankannattaja: Tex Willer - idea ei nyt vallan huonolta kuulosta ja se heppakin löytyy, mutta hevosen selässä on viimeksi ollut varmaan 90-luvun lopulla jonkin verran kevyempänä, että voi olla ratsastuksen poisjättäminen aiheellista...
Lue tarkemmin. En mä oikeen konin selkään kipuamisesta mitään puhunut. Satuloit tynnyrin telkkarin eteen. Siin on länkkärinkatsomisistuin. Pääsee paljon paremmin tunnelmaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29071207:
Sie oot reipas :snotty:.
Voin näin yksityisesti tunnustaa että olen tosiasiassa patalaiska. Jos voittasin lotossa jättipotin&pysyisin mystisesti kunnossa ilman liikuntaa niin en nousis sohvalta ehkä enää koskaan :snotty:
 
kahvikirahvi
Tuleeko vähän vanha olo, oon menossa tänään elämäni ensimmäiseen vanhempainiltaan. Ostin sen kunniaks geishakeksejä, oli niin hyviä että söin melkein koko paketin. Mutta muutama jäi, koska puhkeeva viisuri on niin kipee et piti heti perään ottaa särkylääkettä :|*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä