The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ymmärrän paremmin kuin uskotkaan. Mä eksyin parikymppisenä perusamikseen, jossa muut 15-16 -vuotiaita. Siellä sitten olivat ihan silmät pyöreinä kun olin mennyt naimisiin kesällä. Pyysivät nähdä mun sormusta, näytin tuntien kerjäyksen jälkeen -- mulla on kokokultainen sormus jossa vinottaisia leikkauksia, kimaltelee ihan jees osuessaan valoon, muttei yhtään kiviä koska en ole varsinaisesti niiden ystävä -- niin eräs viisitoistakesäinen katsoi mun sormusta ja sanoi, "sit ku mä meen naimisiin niin mä ainakin haluun et mun sormuksessa on tosi iso timantti."

Meinasin nauraa ja sanoa että se on hyvä haluta se, toivottavasti voitat lotossa tai nait varakkaan miehen. Ja kasvat aikuiseksi.

No, en siellä amiksessa kovin kauaa sitten jaksanutkaan. Ei oikein ollut mun juttu, ei.
Onneks ei oo kauaa jäljellä, pääsee täältä pois toivon mukaan jo ennen kun vuosi vaihtuu. Mun luokalla on osa parikymppisiäkin, mutta ei uskois. Oonkohan mä niin vanhaks tulossa etten enää huumoria ymmärrä, vai onko noi parikymppisetkin oikeesti niin lapsellisia että on hauskaa huudella että toisella on paskat housussa tai ruiskuttaa rasvanpoistoainetta toisen naamalle?
 
Onneks ei oo kauaa jäljellä, pääsee täältä pois toivon mukaan jo ennen kun vuosi vaihtuu. Mun luokalla on osa parikymppisiäkin, mutta ei uskois. Oonkohan mä niin vanhaks tulossa etten enää huumoria ymmärrä, vai onko noi parikymppisetkin oikeesti niin lapsellisia että on hauskaa huudella että toisella on paskat housussa tai ruiskuttaa rasvanpoistoainetta toisen naamalle?
Esikoislikka kaks vuotta sitten aloitti yhdistelmätutkinnon. Siis lukio + AMKartesaani.
Aloitusvuonna jo ennen joulua se AMK putosi pelistä pois. Ei kuulemma jaksanut sitä amisperseilyä.
 
kahvikirahvi
Niin, nyt olis vanissa maalit päällä, ja huomenna odottaa vielä lakkaus. Ärsyttävää kun tuo yks opettaja (joka on todellisuudessa raksamaalari) on pihalla kun lumiukko ja neuvoo päin persettä ja vaikeimman kautta :kieh:
 
Iltapäivää ! Tulin töistä ja koiralla on ilmeisesti ripuli; kauhea kuravesipaskaläjä eteisessä odottamassa. Ja tein myös havainnon, että piha alkaa kohta muistuttaa kaatopaikkaa, jollen pian asialle tee jotain . Yksinhuoltajaisän arkea ;).
 
Mutta mä lähden nyt katsastamaan autoani, toivottavasti menee läpi. :)
Toivottavasti ei me pohjasta läpi. :kieh:

Tositarina pohjammaalta vuosien takaa:
Isäntä käytti ajopeliä leimalla ja katsastusinssi hakkas hänen mielestään pohjapeltiä turhankin ronskisti.
Työpäivän päätyttyä inssi meni omalle autolleen, niin katosta oli lyöty ruuvimeisseli läpi ja ruuvarinkahvan ja pellin välissä oli lappu: "Menee se läpi terveestäkin pellistä, kun riittävän lujaa lyö"!
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Tai sitten voi sanoa että ellei se piha siistiydy ennen kun tulen (paikasta X) niin turha kuvitellakaan näkevänsä edes kakskymppistä ennen kun on oma duunipaikka :rolleyes:
Sanotaanko ny näin, et ihan ne tavanomaiset ja normaalit kotihommat voi vaatia tapahtuvaksi, että viikkoraha ylipäänsä liikkuis.
Mut ymmärsin PK:n viestistä, et pihalla olis isommankin operaation paikka, niin semmoinen on minust terveille nuorille miehille oiva tilaisuus tienata ekstrataskurahaa
 
Väsynyt moi ketjuun!

Olo se vaa on paska edelleen...vaikka ei olis kai mitään syytäkään.*Huoh*

nukkumasakin poikkes tänne vähän turhan aikaseen,kalutti tajun pois reiluksi pariksi tunniksi...nyt se tuskin enää tänää tulee.
 
IhanaValo
:wave: Moikkis!
Käytiin lasten kanssa reippailemassa, piti kuopukselle etsiä puidn lehtiä ja käpyjä huomiseks eskariin :) Mukavasti alkoi rakeita satamaan mut eipä tuo tuntunut kumpaakaan lasta haittaavan..mammalla vaan oli vähän vilu. Pukeutumiskysymys, kannattaa pukea ees ne lapset lämpimästi...kai.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä