The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ei tullu kung fu pandan kattomisesta mitään, nukahdin ja heräilin äskön kun pojat tuli :D
Mutta näin ihan mahtavaa unta, olin vuokrannut omakotitalon järven rannalta ja kun tutkin siellä paikkoja, löysin salaluukkuja ja valeseinämiä, ja jopa sellaisen salahuoneen jossa asui neljä orpoa pikkupoikaa. Sitten näin lehdessä haastattelun jostain tytöstä joka kilpailee soutukilpailuissa, ja en tiedä mikä siinä tytössä herätti mun uteliaisuuden mutta ajelin ympäri Suomea sitä likkaa etsien. En ehtinyt löytää sitä kun heräsin.
Siinä oli paljon yksityiskohtia jota en nyt muista enää, mutta älyttömän jännä uni. Harvinaista et näen ja muistan muutakin kun painajaisia.
 
Ei tullu kung fu pandan kattomisesta mitään, nukahdin ja heräilin äskön kun pojat tuli :D
Mutta näin ihan mahtavaa unta, olin vuokrannut omakotitalon järven rannalta ja kun tutkin siellä paikkoja, löysin salaluukkuja ja valeseinämiä, ja jopa sellaisen salahuoneen jossa asui neljä orpoa pikkupoikaa.
Oletko lukenut Viisikkoja?
Viisikko syö evästä autiotalossa...
Viisikko syö evästä vanhassa majakassa...

Joko tukkakipu parani?
 
kahvikirahvi
Nyt on kung fu panda katottu loppuun, on kyl hauska leffa. Pp.n kans makoiltiin vierekkäin peiton alla kattomassa :) On se vaan maailman paras pikkupoika. Ei ymmärräkään miten ihana se on. Nyt vois mennä suihkuun ja kattoa vaik jakson pakoa ennennukkumaanmenoa. Jos huomenna viimeinkin sais maalata sen vanin siellä koululla niin olis jees.
 
kahvikirahvi
Ootko saanu peekoolta road rage -tartunnan =)
En, vaan oon meinannu joutua muutaman kerran kolariin sellasissa typerissä ohitustilanteissa. Esim ylämäen huippua lähestyessä siellä mäen toisella puolella joku sankari on lähtenyt ohitukseen, eikä jää edes metristä kiinni ettei aja mun nokkaan. Ihan hullun pelottavia tommoset tilanteet, varsinkin kun ajelen yleensä pp kyydissä :|
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En, vaan oon meinannu joutua muutaman kerran kolariin sellasissa typerissä ohitustilanteissa. Esim ylämäen huippua lähestyessä siellä mäen toisella puolella joku sankari on lähtenyt ohitukseen, eikä jää edes metristä kiinni ettei aja mun nokkaan. Ihan hullun pelottavia tommoset tilanteet, varsinkin kun ajelen yleensä pp kyydissä :|
Ne muuten on. Kesällä kun ajeltiin Suomea pitkin niin välillä näki aivan skitsoja ohittelijoita, painavat viiden auton ohi just ennen mutkaa jne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä