Onkos täällä muita jotka yrittää tulla raskaaksi? Toiveena tyttö (poikakin kyllä kelpaa)

• Viestiketjun aloittaja "nuppunen"
  • Ensimmäinen viesti
"nuppunen"
Me ollaan just nyt ruvettu yrittään, ja entuudestaan kaksi poikaa 5 ja 7 vuotiaat.
Haaveissa ois tyttö.. :)
Oisko kellää mitää vinkkiä miten tyttöjä tehdään?

4lasta
Onhan niitä keinoja, oliko ne poika siittiöt nopeampia mutta tytöt kestävämpiä eli seksiä pitäisi harrastaa sitten "etukäteen" ennen ovista tms. no netissä on keinoja.

Meillä on lapset syntyneet: poika, tyttö, poika tyttö ja käytin kyllä tyttövinkit hyväksi , mutta liekö niillä nyt mitään merkitystä (siis ne milloin seksiä kannattaa harjoittaa, mitää muuta kikkoja en kokeillut)

Sinällään teillähän voisikin olla nyt suurempi todennäköisyys saada tyttö kun poikia on jo kaksi. Toisaalta on niitä perheitä missä on pelkkiä saman sukupuolen edustajia. Onneksi oma lapsi on aina maailman ihanin kumpi hän sitten onkaan =)

tyttö tilaukseen
Tyttö tehdään niin, että siittiöt lasketaan vapaaksi pari päivää ennen ovulaatiota. Poikapuoliset kupsahtaa nopeammin, mutta hitaammat ja kestävämmät tyttöpuoliset jää uiskentelemaan sinne jonnekin, ja ehkä kohtaavat munasolun sitten muutaman päivän päästä.

Testattu, toimii!

Alkuperäinen kirjoittaja neljän tytön äiti;29030849:
Täytyy olla kaunis, jos haluaa saada tytön. Rumat saa pelkästään poikia.
Ei pidä paikkaansa. Meilläkin on jo yksi tyttö (hän on kyllä kaunis) ja todennäköisesti toinen tulossa.

Mutta eikös se ole niin, että hyvät rakastajat tekee vain tyttöjä... :whistle:

todennäköisyydestä
Onhan niitä keinoja, oliko ne poika siittiöt nopeampia mutta tytöt kestävämpiä eli seksiä pitäisi harrastaa sitten "etukäteen" ennen ovista tms. no netissä on keinoja.

Meillä on lapset syntyneet: poika, tyttö, poika tyttö ja käytin kyllä tyttövinkit hyväksi , mutta liekö niillä nyt mitään merkitystä (siis ne milloin seksiä kannattaa harjoittaa, mitää muuta kikkoja en kokeillut)

Sinällään teillähän voisikin olla nyt suurempi todennäköisyys saada tyttö kun poikia on jo kaksi. Toisaalta on niitä perheitä missä on pelkkiä saman sukupuolen edustajia. Onneksi oma lapsi on aina maailman ihanin kumpi hän sitten onkaan =)
Todennäköisyys saada tyttö on ihan sama kuin ap:n tn saada tyttö milloin muulloinkaan. Ei se aiempien lapsien sukupuoli siihen vaikuta.

Kahden äitee
Täällä kanssa 2 pojan äiti 8 ja 6-vuotiaat. Vielä miettii yrittäisikö kolmatta, ja tietty tyttövinkit kehiin. Tosin uskon saavani pojan jos tärppää. En vaan tajua jos jätän nyt ehkäisyn pois, mistä ihmeestä tiedän lopettaa 2 päivää ENNEN OVISTA kun ei hajuakaan koska se on.

"tiipii"
Alkuperäinen kirjoittaja täällä kans;29032456:
Onko rakasteluasennolla välilä, eli siis kumpi on päällä?
Ei oo, mutta viimonen kun saatiin alulle, niin oli just oviksen aika ja minä naisena olin päällä ja poika tuli! Meillä kyllä oviksen aikaan tekastuja poikia on, ja monta, yksi tyttönenkin väliltä löytyy, mutten tajua, kuinka se on meille eksynyt? Jos palstaa on uskominen, niin mä oon joskus (kerran) ollut kaunis, ja mieskin kerran ollut hyvä rakastaja. Näillä mennään, ja onnellisia ollaan <3

"äiti88"
Täälläkin alkaa yritys :) poika nyt 1v 3 kk, tyttö olis kiva ja ehkä koitetaan tuota ennen ovista vinkkiä, mutta toinen poikakin olis aivan ihana! Että kumpi vaan loppupeleissä käy :D Olen aika varma jo että toinen poika sieltä tulee kun tulee.

Yhteistyössä