The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
...mä löysin turkkilaista jogurttia ja viinirypäleitä ja pähkinöitä :p...ja parit porkkanat...

Toi turkkilainen on kyllä semmoista että se menee mulla ihan noin vaan, pelkiltäänkin. Ja nyt viimeaikoina musta on tullut ihan kumma orava, kun pähkinöitä menee kans...tosin pienellä jännäkakkamomentilla, sillä mä oon niille allerginen :rolleyes:..mutku ne vaan nyt maistuu niin hyviltä, joten kait tässä pienet kurkun kutittamiset sun muut kestää :p...
Ajattelin sulla olevan erikoisia lisukkeita, kunnes luin lauseen loppuun :LOL:
 
Meikälle tuli mieleen yks yläasteaikanen ajatus. Haaveilin niihin aikoihin runokirjan julkasemisesta.
...eikös niin haaveile lähes kaikki tytöt siihen aikaan :rolleyes: :D...mä ja, tosin mä haaveilin myös ottavani Richie Samboran paikan itelleni :p :D...

Mutta...sullahan on kirjottamisen taito hanskassa, joten varmasti se oli myös silloinkin...eli ei välttämättä mikään mahdoton haave vaan kenties jopa varsin toteutuskelpoinenkin juttu :).
 
...eikös niin haaveile lähes kaikki tytöt siihen aikaan :rolleyes: :D...mä ja, tosin mä haaveilin myös ottavani Richie Samboran paikan itelleni :p :D...

Mutta...sullahan on kirjottamisen taito hanskassa, joten varmasti se oli myös silloinkin...eli ei välttämättä mikään mahdoton haave vaan kenties jopa varsin toteutuskelpoinenkin juttu :).
Mä halusin yläasteaikana opettajaksi tai yrittäjäksi ja päästä eduskuntaan, enemmän tosin jälkimmäistä lukioaikana...
Noh, musta tuli ammatillinen opettaja ja yrittäjä, eduskuntaan en ole edes yrittänyt. Nyt kun tuon yrittäjyyden "autuuden" tietää, olisi pitänyt haaveilla vaikka sairaanhoitajan ammatista. :D
 
mä kirjotin tänään pätkän sitä mun jutua, oon ottanu tavaksi kirjoittaa aina lentokoneessa ajankuluksi

iltapalaksi ruodin rapuja
No siellä toinen sanaseppä...voiskin olla varsin mielenkiintoista ja eittämättä hedelmällistä lueskella sun tekstejäsi...

Ravuistapa tuli mieleen, että...enpä oo koskaanmilloinkaan semmoisia syöny mutta mulla on semmonen tutina, että voisin jopa niistä tykätäkin....mikäli maku nyt liippaa likimainkaan hipoen katkarapuja, joista tykkään todella paljon :p
 
Mä halusin yläasteaikana opettajaksi tai yrittäjäksi ja päästä eduskuntaan, enemmän tosin jälkimmäistä lukioaikana...
Noh, musta tuli ammatillinen opettaja ja yrittäjä, eduskuntaan en ole edes yrittänyt. Nyt kun tuon yrittäjyyden "autuuden" tietää, olisi pitänyt haaveilla vaikka sairaanhoitajan ammatista. :D
Mä en etes ennää muista että oisinko mä yläasteella oikein mistään ammatista haaveillut...lähinnä vain siitä, että loppuis se kolmevuotinen helvetti nyt vihdoin ja viimein.

Joskus lukiossa sitten kierittelin ihan ufojuttuja aina lentäjästä jonnekin asianajajaan...:O :D....ilmaa jäänyt vähän runsaanlaisesti sitten lähes kaikkien juttujen väliin...
 
Mä en etes ennää muista että oisinko mä yläasteella oikein mistään ammatista haaveillut...lähinnä vain siitä, että loppuis se kolmevuotinen helvetti nyt vihdoin ja viimein.

Joskus lukiossa sitten kierittelin ihan ufojuttuja aina lentäjästä jonnekin asianajajaan...:O :D....ilmaa jäänyt vähän runsaanlaisesti sitten lähes kaikkien juttujen väliin...
Mulle taas oli lukio ihan helvettiä ja se näkyy lukiotodistuksesta. Ei oikein innostanut, vaikka olisi pitänyt. Osaapa ainakin neuvoa omaa jälkikasvua, ettei tee samoja virheitä kuin isänsä.

Passaako kysyä, mikä susta tuli ammatiltasi?
 
kahvikirahvi
Mää sain lukea pätkän ruutiksen tarinasta sillä ehdolla että se sai lukea mun keskeneräsestä kirjasta pari pätkää.
Ruutis ei muistanu kertoa millasen ikärajan se olis mun raapustuksille asettanu, kuulemma sen tuhmat kohdat kalpeni mun kirjotusten rinnalla :D
 
kahvikirahvi
Mää haaveilin parturikampaajan urasta, mutta koska silloinen poikaystävä kommentoi aika ikävään sävyyn mun pyyntöä päästä mukaan rassailemaan autoa, tokaisi siis jotain että "no mee autopuolelle opiskelemaan jos sua autot kiinnostaa." Vastasin että vittu, minähän menen. Ja minähän menin!
Sitten autopuolella oli tutustuminen maalaamoon. Siellä opettaja kehui että maalaus oli ensikertalaiselta hyvä ja kysy tuunko sinne opiskelemaan maalariksi ja vastasin että minähän tulen. Ja minähän menin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä