Opiskelija saa 499 €/kk, mamu saa 2283 €/kk.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miäkin voin tehdä tuollaisen grafiikan tällä koneella. Kukaan ei velvoita minua kertomaan totuuksia tai kertomaan. mistä tuollainen tieto on peräisin, koskeeko se kaikkia mamuja ja mitä siihen on laskettu. Onko mukana myös vastaanottokeskuksen vuokrat ja henkilökunnan palkat.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja epistä on;28958570:
Mamutukseen laitetaan todellakin aivan törkeät määrät Suomessa rahaa. Kukahan laittaisi tälle touhulle stopin.

Aion äänestää jatkossa perussuomalaisia.
Mamutukseen uppoaa pari kolme miljardia per vuosi helposti, kehitysapuun yli miljardi...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28958593]Miäkin voin tehdä tuollaisen grafiikan tällä koneella. Kukaan ei velvoita minua kertomaan totuuksia tai kertomaan. mistä tuollainen tieto on peräisin, koskeeko se kaikkia mamuja ja mitä siihen on laskettu. Onko mukana myös vastaanottokeskuksen vuokrat ja henkilökunnan palkat.[/QUOTE]

Ankkurilasten ylläpito maksaa n 300€ vuorokaudelta, eli 100.000€ vuodessa.
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";28958585]Esim. AMK opiskelija saa opintorahaa sen 298 e (en nyt jaksa viimeisintä kelan kuittia kaivaa, mutta jotain tommosta) plus asumislisän menojen mukaan, joka on maksimissaan 202e
Siihen vielä päälle valtion takaama laina, niin on mahdollista saada enemmänkin.

Toisen asteen opiskelijan opintoraha on vähän pienempi..[/QUOTE]

Laina ei ole tuloa.
 
kol
[QUOTE="vieras";28958702]Ei niin, jotkut saavat enemmänkin.

FINLEX ® - Korkeimman oikeuden ennakkopäätökset: KKO:2009:14[/QUOTE]

No voi nyt *piip* mikä juttu!

Miten voi olla että joku pumppaa vuosikausia tukia valheellisin perustein, jää kiinni, tuomitaan ja lopulta korkein oikeus hylkää kaikki syytteet pakolaislakien nojalla?

Täytyy nyt kyllä sanoa että on kyllä erittäin vahvasti mun oikeustajua vastaan.

Miten laissa on noin järjettömän kokoisia porsaanreikiä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28958718]Laina ei ole tuloa.[/QUOTE]

Ainakin sossun mielestä on. Jos opiskelijalla on vaikkapa taloudellsesti tiukkaa, niin ainakin sossun tuet voi opiskelija suoraan unohtaa, ellei suostu nostamaan lainaa sitä ennen.
 
hoh-hoijakkaah
"vieras"
ainakin näillä mamuilla on yleensä rahaa myös matkustella...esim. useimmat käy sukulaisiaan tapaamassa somaliassa ja muualla afrikassa (oli sitten levotonta siellä tai ei) ,entisen jugoslavian alueella jne. toki puhumattakaan itänaapurista :)
 
Älkää nyt ihmeessä kuvitelko, että turvapaikanhakijan tilille tulee joka kuukausi tuo yli 2000€ :D Toki jos tuossa on mukana lapsilisät ja koko perheen toimeentulotuki, asumistuet ym niin sitten asia on aivan eri. Jos puhutaan yksinasuvasta turvapaikanhakijasta, niin nuo summat on ihan höpö-höpöä...

Se, mitä henkilö itse saa rahaa käyttöönsä, ei ole yhtään sen enempää kuin kukaan suomalainen toimeentulotukea saava ihminen.

Tässä on taas käynyt niin, että joku mamu-vastainen ihminen on löytänyt mielestään hyvän taulukon, mitä levittää netissä. Jostain syystä hän ei ole kuitenkaan viitsinyt perehtyä asiaan tarkemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä