[QUOTE="vieras";28942272]Itse en oikein enää tiedä, mitä tehdä parisuhteemme kanssa.
Mies pesee pyykkiä(omia vaatteitaan) ehkä kerran 2 pvässä, järjestelee omien sanojensa mukaan päivittäin mutta minä en kyllä näe mitään erityistä,
oikein patisteltuna ja muistuteltuna mies saattaa siivota parikin tuntia mutta silloinkin hän korkeintaan imuroi,pyyhkii pölyt ja järjestelee vaikka pitäisi tehdä lisäksi paljonpaljon muutakin.
Jos joku hajoaa ja kaipaa korjausta, tai joku kaappi pitäisi siivota, hommata eteiseen hyllyt kengille ja muille ulkovaatteille, viedä pulloja keräykseen, viedä pahviroskia,h'än ei saa aikaiseksi.
Kaikki mitä ei ole äärimmäinen pakko tehdä JUST NYT, jää taatusti tekemättä.
Koskaan en voi olla vaikka päivää tekemättä ja siivoamatta ja luottaa siihen että toinen siivoaa ja tekee kotityöt,en koskaan.
Tuntuu niin mielettömän rasittavalta kun toinen ei itsenäisesti siivoa niin paljon kuin minä.[/QUOTE]
Sääliksi käy niitä miehiä jotka ovat tällaisten aloittajan kaltaisten keittiöjyrien alle jääneet. Mikään ei kelpaa eikä ole tarpeeksi hyvää vaan ainoastaan NAINEN osaa siivota ja pyyhkiä pölyt OIKEIN ja miehen kohtalona on kuunnella jäkätystä.
Mikä perkele siinä on että naiset kokevat tarpeelliseksi patistella, nalkuttaa, jäkättää ja komentaa jopa siitä huolimatta että mies oikeasti tekisi asioita kotona ja kävisi vielä lisäksi töissäkin? Mistä se oikein kumpuaa?