Kävin pari viikkoa sitten pätkäsemässä pitkät hiukset lyhyeksi.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En kyllä tarkoittanut ihan näin lyhyeksi, mutta kampaaja vaan napsasi niin minkäs sille voi.

Voin sanoa, että tunnen itseni nyt paljon vähemmän naiselliseksi ja kauniiksi (ja sitä olenkin). Nyt sitten luultavasti pidän hiuksiani ponnarilla seuraavat kuukaudet.

Onneksi näissä sen verta pituutta että saa just ja just ponnarille. Eipä sitten muuta kuin kasvattamaan näitä vitun hiuksia.

En varmasti lähde baariin tai kaupungille ihmisten ilmoille ennen kuin hiukset on kasvanut ainakin viis senttiä.

"vieras"
minä leikkasin viikko sitten ja pakko sanoa, että nämä on todella naisellliset. Lisäksi otin vaaleita raitoja. pituutta lähti yli 20 cm.

Tämmösen mallin kanssa menin kampaajalle

http://www.sheknows.com/beauty-and-style/hairstyle-photo-gallery/bob-hairstyles/keira-knightley-s-bob-hairstyle-8

alinat
jonkun tutkimuksen mukaan miesten mielestä kaikkein naisellisimpia naisia on ne joilla on pitkät hiukset.Mulla ne on must juttu, nytkin hiukset puoleen selkään asti.

"vieras"
Juuri tuon takia en mene kampaajalle edes latvoja leikkauttamaan. Jos menisin sinne ja pyytäisin 2 cm, niin hups vaan varmaan lähtis 20 cm. Siksi en ole käynyt kampaajalla vuosiin.

En tajua miten joidenkin naisten itsetunto on hiusten pituudesta ja mallista kiinni?! :O
Siis mullakaan ei hurrattava itsetunto ole, mutta kehtaan kantaa pääni vaikka kaljuna.

[QUOTE="vieras";28930440]Juuri tuon takia en mene kampaajalle edes latvoja leikkauttamaan. Jos menisin sinne ja pyytäisin 2 cm, niin hups vaan varmaan lähtis 20 cm. Siksi en ole käynyt kampaajalla vuosiin.[/QUOTE]

No jaa, moni kampaaja selittää, että hiusten kunto on niin huono, että jos leikkaa vähemmän, ne jäävät hapsuisiksi. Tiedä sitten...

Tarkoitinkin sitä, että pidetään hattua päässä tai laitetaan ponnarille, kun hävetään omaa tukkaansa.
Jos mä en viihtyisi tukassani ja siitä tulisi "ruma olo", niin taatusti koittaisin parantaa asiaa hatulla tai ponnarilla. Aika monella itsetunto on niin kovasti niistä hiuksista kiinni, että niitä värjätään jatkuvasti (koska oma väri muka on niin ruma), suoristetaan, kiharretaan jne. sen sijaan että antaisi olla sellainen kuin on :)

"vieras"
Voithan sä katsoa seuraavalla kerralla ainakin, mitä se hiustenleikkaaja tekee. Pyydä näyttämään ensin, minkä verran meinaa pätkäistä, ettei mene liikaa. Ehkä ihmiset ei anna tarpeeksi tarkkoja ohjeita ja valvo tarpeeksi, siitä se varmaan osaksi johtuu, että niistä tulee tarkoitettua lyhyemmät.

Jos mä en viihtyisi tukassani ja siitä tulisi "ruma olo", niin taatusti koittaisin parantaa asiaa hatulla tai ponnarilla. Aika monella itsetunto on niin kovasti niistä hiuksista kiinni, että niitä värjätään jatkuvasti (koska oma väri muka on niin ruma), suoristetaan, kiharretaan jne. sen sijaan että antaisi olla sellainen kuin on :)
Vaihtelu virkistää :)

Yhteistyössä