G: Aamupalanne?

• Viestiketjun aloittaja H@idi
  • Ensimmäinen viesti
H@idi
Normaali aamupala kuten arkena vai erikoisempaa? Ideoita ja vinkkejä toisillemme ;)

Meillä alkaa elämäntaparemontti ja opettelemme koko perhe syömään yhdessä (terveellisemmän) aamiaisen.

Vekkulipuuroa (lapsilla mansikkahilloa lisänä)
Mansikkajogurttia
Juomana maitolasillinen

ja itse join kolme kuppia kahvia maidolla.

Meillä
Lapsi söi mustikoita, ruisleipää margariinilla, kurkkua ja eiliseltä illalta jääneitä banaanilettuja. Itse söin ruisleipää ja join pari kuppia kahvia. Aika samanlainen aamupala kuin arkisinkin, vaihtelua on yleensä aika paljon.

VHH-ruokavalio.
Tänä aamuna söimme eilisiä naudanjauhelihapihvejä, paistettuja munia, cheddarjuustoa, kurkkua ja tomaattia + majoneesi. Lapset joivat maitoa ja me aikuiset kahvia.
Viikonloppuaamuisin tehdään herkkuaamiaiset, arkisin ei tule aamupalaa kotona syötyä (lähdemme töihin 06.30) ja lapset syövät hoidossa.

"Vieras"
Aamupala on päivän tärkein ateria.
Sillä luodaan edelletys hyvään päivään.

Meillä tänään tuoremehua, teetä ja lapsille kaakao.
Leipää leikkeleillä ja juustolla. Kurkkua, tomaattia, paprikaa ja salaattia.
Jogurttia.

"Vieras"
Normaali aamupala kuten arkena vai erikoisempaa? Ideoita ja vinkkejä toisillemme ;)

Meillä alkaa elämäntaparemontti ja opettelemme koko perhe syömään yhdessä (terveellisemmän) aamiaisen.

Vekkulipuuroa (lapsilla mansikkahilloa lisänä)
Mansikkajogurttia
Juomana maitolasillinen

ja itse join kolme kuppia kahvia maidolla.
Muuten hyvä, mutta vaihda jogurtti rahkaan. Meilläkin lapsi 2v8kk syö rahkaa kuin vanha tekijä, sekaan esim hedelmiä tai marjoja. Hyvää ja kevyttä :)

Mun aamupalana puuro ja raejuustoa, maitokahvi. Laihdutus menossa, siksi ei tällä kertaa muuta.

Lady Gardenea
Arkena se on jogurtti. Just söin jogurtin. Kohta syön leipää.

Ai täs piti olla ideoita. Asun yksin joten ei ideoita heru multa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä