En pysty enää vaikenemaan tästä!

• Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Hämmentynyt"
Viime perjantaina kun lähdin kotiin pomoni kanssa samaan aikaan firmamme juhlista tapahtui jotain käsittämätöntä. Hän nimittäin tuli kanssani samaan hissiin ja miltei heti oven suljettua suuteli minua! Itse vetäydyin pois heti, enkä hissistä päästyäni sen koommin jäänyt pomoni kanssa rupattelemaan. Tämän viikon hän onkin sitten vältellyt minua parhaansa mukaan. Mitä mieltä te olette, pitäisikö antaa olla vai kysyä tästä suudelmasta lisää?

"Hämmentynyt"
[QUOTE="Höh";28885658]Mene rohkeasti ja juttele sille miehelle jos olet kiinnostunut.[/QUOTE]

Hän on kuitenkin pomoni niin en oikeen tiedä kannattaako tähän lähteä mukaan!

Mitä välii
Vaikka onkin pomo, jos vaikka sattuisi olemaan se oikea.
Saatpahan hyvät työolot ja -ehdot joa alat oleen pomon kanssa.
Työpaikkaa voi aina vaihtaa jos alkaa ahdistaan.
Ainakin kehoittaisin menemään jutteleen siitä suudelmasta. Välit ja tilanne selviksi.

taasko
Anna toistaiseksi olla - sä tuut huomaamaan jos välillänne on ihan oikeasti jotain. JOS siltä tuntuu niin silloin kaikki on taas sallittua. Meinaan ihan oikeasti jos rakkaudesta jossain kohtaa olisikin kyse niin siinä on ihan paskan hailee mitä muuta teidän välissä on , kuten nyt vaikka sama työpaikka.

eh
Jos henkilö vaikuttaa oikealta, niin anna palaa vaan. Pidä kuitenkin mielessä, että jos suhde etenee ja sitten kariutuu, sulla saattaa olla työpaikan vaihto edessä.

Mieti myös toteutuisiko teillä tasa-arvo kotioloissa eli pystyisikö mies vaihtamaan roolia ja pitämään sun mielipidettä kotia koskevissa jutuissa yhtä merkittävänä kuin omaansa vai ottaisiko hän työroolinsa kotiinsakin mukaan.

"Vieras"
No selvitä asia, mitä jos teidät on tarkoitettu yhteen? Työpaikkaa voi aina vaihtaa, jos tilanne sen vaatii sitä oikeaa ei niin helpolla löydäkään.
Eli selvitä asia, anna mahdollisuus rakkaudelle ja muuta asiat voi sitten ratkaista kun niiden aika on.
Eihän teidän tarvii työpaikalla suhdettanne julkistaa.

Itse tapasin mieheni työpaikalla. Nyt olemme naimisissa ja kaksi lasta. Itse en nyt enää ole samassa paikassa (ihan muista syistä), mutta kun olin vielä esikoisemme odotusaikaan, läheskään kaikki eivät silloinkaan tienneet tilanteestamme.

"Hämmentynyt"
[QUOTE="vieras";28885805]Ok, ajattelin vain, että jospa katsot, miettiikö kukaan edes muuta vaihtoehtoa tässä :)[/QUOTE]

Sinäänsä houkuttelisi katsoa olisiko tässä mahdollisuuksia mihinkään, mutta kuten sanottua hän on kuitenkin pomoni.
Valmistumisestani ei ole kovin montaa vuotta ja tämä on ensimmäinen työpaikkani valmistumiseni jälkeen. Työpaikkana tämä on sen verran hyvä, etten haluaisi ihan heti luopua, se riski kun on olemassa jos asiat ei mene toivotulla tavalla. Joten mietityttää todella...

eh
[QUOTE="vieras";28885805]Ok, ajattelin vain, että jospa katsot, miettiikö kukaan edes muuta vaihtoehtoa tässä :)[/QUOTE]

Häpeillen tunnustan, etten miettinyt!

Toisaalta mun on vaikea kuvitella naispomoa, joka yks kaks yllättäen suutelisi miespuolista alaistaan. Lähes kaikki tuntemani naispuoliset pomot ovat olleet aika siveän roolin pitäjiä.

Yhteistyössä