Sain tietää, että tapailemani mies on käynyt huorissa. Ennen mua kylläkin, mutta...

  • Viestiketjun aloittaja Cipz
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28863995]Koska prostituoitu on tilastollisesti melko varmasti myös uhri. Ihmiskaupan, köyhyyden, riippuvuuden, tms.[/QUOTE]

Voitko laittaa linkin tuohon tilastoon. Toisaalta tässä keskustelussa, ainakin minä, olen puhunut vapaaehtoisesta prostituutiosta enkä ihmiskaupan uhreista.
 
laskdhjajsdh
Naisen voi olla vaikea ymmärtää, etteivät kaikki miehet onnistu saamaan seksiä ja läheisyyttä sinkkumarkkinoilta. Jopa mukavalle, kunnolliselle ja täysijärkiselle miehelle yhden illan seuran hankkiminen voi olla käytännössä mahdoton tehtävä. En osaa oikein pitää pahana sitä, että tällaisessa tilanteessa maksaa seksistä jollekulle, joka harjoittaa ammattiaan sivutulojen toivossa eikä esimerkiksi ihmiskaupan uhrina. Tällaisessa vapaaehtoisessa vaihdossa ei välttämättä tehdä mitään väärin.
Se, mitä te miehet ette ymmärrä on, etteivät kaikki naisetkaan saa seksiä sinkkumarkkinoilta. Monet naiset ovat niin ujoja ja monet ihan suoraan niin rumia, etteivät saa ehdotuksia muilta kuin jollain tavalla inhottavilta tyypeiltä, esim. 30 v. vanhemmilta tai pesemättömiltä pulsuilta tai rääväsuilta änkyräkännisiltä. Miehet eivät huomaa, että naisissa on samalla tavoin "saamattomia" kuin miehissäkin, koska miehille rumat naiset ovat täysin näkymättömiä; miehet eivät usein edes huomaa tällaisen naisen olevan paikalla jossain baarissa. Näin rumillekin miehille syntyy käsitys, että naiset muka saisivat helpommin seksiä kuin miehet.
 
sdfdsf
Naisilla seksi on keskimäärin enemmän sidoksissa tunteisiin kuin miehillä. Siksi suurin osa naisista pitää inhottavana, että mies voi OSTAA rakkaudenosoituksen rahalla vieraalta ihmiseltä. Siinä ylittyy tietty kynnys, jonka jälkeen ei voi olla varma, etteikö tällainen mies voisi ostaa seksiä rahalla myös ollessaan parisuhteessa jonkun naisen kanssa. Näin minä asian näen, enkä tahdo miestä, joka ostaa seksiä ammattilaiselta.
 
"maksu"
Mieheni kanssa viisi vuotta yhdessä ja kerto vähän aikaa sitten nuorena 18v. käyneensä,
omassa maassaan.
Eipä tuo mun maailmaa kaatanut. Ei kehdannut aikaisemmin kertoa.
Telkkarista tuli ohjelma, josta tuli puheeksi.
Omat juttuni on mullakin menneisyydessä, joista en ole ylpeä, mikä olen tuomitsemaan muita.
 
Miehet eivät huomaa, että naisissa on samalla tavoin "saamattomia" kuin miehissäkin, koska miehille rumat naiset ovat täysin näkymättömiä; miehet eivät usein edes huomaa tällaisen naisen olevan paikalla jossain baarissa. Näin rumillekin miehille syntyy käsitys, että naiset muka saisivat helpommin seksiä kuin miehet.
Ei minulle ainakaan ole mikään uutinen se, että rumat naiset saavat seksiä nihkeämmin kuin kauniit. Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että samantasoisia ihmisiä verratessa naiset saavat seksinsä huomattavasti vähemmin ponnisteluin. Jos seksin saaminen siis on rumille naisille vaikeaa, niin rumille miehille se on yksinkertaisesti mahdotonta (kuten itsekin itse asiassa vahvistat kirjoittamalla niistä "inhottavista tyypeistä").
 
voivoivoiv
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28865512:
Ei minulle ainakaan ole mikään uutinen se, että rumat naiset saavat seksiä nihkeämmin kuin kauniit. Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että samantasoisia ihmisiä verratessa naiset saavat seksinsä huomattavasti vähemmin ponnisteluin. Jos seksin saaminen siis on rumille naisille vaikeaa, niin rumille miehille se on yksinkertaisesti mahdotonta (kuten itsekin itse asiassa vahvistat kirjoittamalla niistä "inhottavista tyypeistä").

seksi ei ole perusoikeus. jos ruma mies ei saa ostamatta niin olkoon ilman. ei siihen kuole.
 
merimiehen muija
Mun mies on ennen mua pannu satoja naisia, ja käyny huorissakin. nyt se on vaan mun, eikä mua hetkauta pätkääkään sen entiset panemiset. viis menneistä, jos nykyisyys toimii!
 
mulle tuttu mies sanoi miehen luonteen olevan kuin koiran. Hän halusi että ymmärrän jotain oleellista toisen sukupuolen luonteesta kun purin hänelle käärmeissäni syvimpiä tuntojani. Jotenkin musta edelleen tuntuu siltä, että hän oli oikeassa:LOL:
 
"vieras"
Huorissa on hyvä käydä perheellisen miehen, kun ei tarvitse juottaa ja syöttää jotakin kevytkenkäistä akkaa känniin ja sitten höylätä ihan räkäkännistä ämmää, joka on maksanut yhteebsä huoraa enemmän yhteensä illan aikana.

Samalla saa seuraavina viikoina vielä tuosta ämmästä riesan itselleen, kun se rupeaa soittelemaan perään ja on niin "rakastunut" - siis jos erehtyy antamaan oikean nimensä ja puhelin nro:nsa sille akalle.

Maksullinen nainen on selvinpäin, veloittaa selkeästi ja sovitusti eikä kysele perään. Sitten on hyvä seuraavana päivänä palata perheen luokse taas. Ihan hyväksyttävää ja normaalia.
 
"vieras"
kännisen akan *aiminen ei lie miehelle ongelma,mutta kännissä akan naiminen taitaa miehelle olla ongelma. Alkoholi kun tuppaa vaikuttamaan tähän fysiologiaan:kieh:
Höpö höpö, ei kai kukaan nainenkaan tahdo naida umpikännistä miestä ihan oikeasti ja väittää, että se seksin laatu on jotenkin päätä huimaavaa. Lisäksi mies saa aika paljon juoda, jotta ei saa munaa seisomaan, mulla näin ei ole toistaiseksi vielä koskaan käynyt ja paljon on tullut kännissä pantua.

Helpompaa ostaa seksi prostituoidulta ja sen jälkeen alkaa juomaan viinaa vasta kunnolla.
 
seksi ei ole perusoikeus. jos ruma mies ei saa ostamatta niin olkoon ilman. ei siihen kuole.
Aivan, ja kuten joku aiemmin ketjussa muistuttikin, ei eläinmaailmassakaan jokaisen uroksen edes kuulu paritella.

Se tässä hiukan kuitenkin hiertää, että koska kaikilla naisilla luonnollisestikin on paitsi mahdollisuus, niin myös oikeus saada seksiä, niin naisten on opittava jakamaan keskenään ne paritteluun oikeutetut miehet. Koska jokaiselle naiselle ei riitä omaa miestä, niin turhasta mustasukkaisuudesta on päästävä eroon. Kun naiset asennoituvat asioihin hiukan vapaamielisemmin, niin valiomiehistä riittää kyllä iloa kaikille. :)
 
"susu"
Mitä merkitystä jos on kerran käynyt? Yllättävän monet miehet kayvät ainakin kerran kokeilemassa ja monella se siihen jääkin. Eri asia sitten onkin kuinka moni myöntää aikoinaan käyneensä... Ei kyse aina ole siitä etteikö ilman rahaa naista saisi. Itselläni nousee karvat pystyyn siitä, jos mies käyttää/on käyttänyt maksullisia säännöllisesti. Se kyllä jo kertoo miehestä jostain.
 
"susu"
Se, mitä te miehet ette ymmärrä on, etteivät kaikki naisetkaan saa seksiä sinkkumarkkinoilta. Monet naiset ovat niin ujoja ja monet ihan suoraan niin rumia, etteivät saa ehdotuksia muilta kuin jollain tavalla inhottavilta tyypeiltä, esim. 30 v. vanhemmilta tai pesemättömiltä pulsuilta tai rääväsuilta änkyräkännisiltä. Miehet eivät huomaa, että naisissa on samalla tavoin "saamattomia" kuin miehissäkin, koska miehille rumat naiset ovat täysin näkymättömiä; miehet eivät usein edes huomaa tällaisen naisen olevan paikalla jossain baarissa. Näin rumillekin miehille syntyy käsitys, että naiset muka saisivat helpommin seksiä kuin miehet.
Miespuoleisia prostituoituja on myös olemassa, joten naiset voivat kyllä halutessaan toimia samoin kun miehet.
 
normaalit??
Mies on mua 14v vanhempi. 40v Komea, kunnollinen, tunnollinen, sporttinen, älykäs, raitis jne... Mutta se pommi tipahti kiiltokuvamaisuudesta huolimatta..

Mies on käynyt kerran (varmasti tiedän kerran) maksullisissa. Mua häiritsee asia ylipääsemättömästi. Mun mielestä normaalit, tasapainoiset ja terveet ihmiset eivät käy huorissa.

Olenko nipo?
Miten niin normaalit ei käy?
Käyhän ne kun noita huorien haastatteluja on lukenu, niin ihan tavalliset perheen isät ramppaa huorissa täysin selvinpäin, töiden aikana ruokatunnilla.:D
Satavarmasti jonkun palstamammankin "täydellinen mies" käyttää näitä palveluita.
 
Joni 25v
jos mies ei saa ilmaiseksi seksiä niin mikä oikeus miehellä on ostaa ruumis käyttöönsä? ei mielestäni mikään. kukaan ei ole vielä kuollut seksinpuutteeseen tässä maailmassa. mies voi helpottaa fyysistä tarvetta masturboimalla.

lähtökohta prostituutiossa ja yhden illan jutussa on aivan eri. prostituution tarkoituksena on tyydyttää ainoastaan mies, mies päättää asennot, keston yms. yhden illan jutuissa nainen on myös päättävänä. prostituutiossa nainen on lähtökohtaisesti pelkkä antaja, yhden illan jutussa lähtökohtaisesti myös saaja.

seksi ei ole kenenkään perusoikeus. jos ei saa muuten kuin maksamalla voi mun puolesta olla täysin ilman. ei käy edes sääliksi. miksi puhut seksistä niinkuin se olisi miehelle jokin perusoikeus? katsos kun jonkun oikeus on toisen velvollisuus.
"seksi ei ole kenenkään perusoikeus" kyllä sanon sen että jos seksi ei ole perusoikeus niin vedän itteni hirteen, ja niin moni muukin suomalainen mies kun masentuu "perusoikeuksien" menettämisestä! Eikö läheisyys ole perusoikeus? Varsinkin kun käytännössä kaikki naiset saavat sitä aina kun haluavat! Ja miten tämä muuten eroaa yhden yön jutuista joissa mies maksaa illan juomat ja taksit, ja ehkäpä ruuat? ...ja joutuu silti tyytymään siihen mitä saa jos nyt saa mitään ees kerran viikossa. Ja jos kotimaiset huorat ei tee sitä seksin mielekkyydestä niin on aika ihme, täällä kun ei nyt ihan kuole nälkään vaikka ei itteään myiskään :-D
 

Yhteistyössä