Sain tietää, että tapailemani mies on käynyt huorissa. Ennen mua kylläkin, mutta...

  • Viestiketjun aloittaja Cipz
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28864246:
Olen maksanut hiustenleikkuun lisäksi myös mm. siitä, että joku on viitsinyt hieroa kipeytyneitä lihaksiani. Ei se minusta niin kamalaa ollut, hierojan mielipidettä en kysynyt. Hänhän teki vain työtänsä.
Tota mä en ymmärrä, että joillekin miehille seksi on siis johonkin hiustenleikkuuseen tai selkähierontaan verrattava asia. Hiukan outo ajatusmaailma mun makuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Khisu
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28864180:
"Tilastollisesti melko varmasti uhri", ohoh! Tällaisia tilastoja en ole nähnytkään.
Tilastoista en tiedä, mutta jos ihmiskauppa on ase- ja huumekaupan ohella yksi kolmesta suurimmasta rikollisten ansaintakeinoista, niin tarvitseeko siinä mitään tilastoja enää tutkia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28864191:
Pakko myöntää, että minäkin suhtautuisin hyvin suurella epäilyksellä seuraani hakeutuvaan 14 vuotta nuorempaan mimmiin. :)
Toi on muuten oikeesti kummallista. Mä ny olen kaks vuotta eläny keski- ikäisen kaljamahaisen eromiehen sinkkuelämää, niin ihan oikeesti meikäläiseen ovat kiinnostustaan osoittaneet esikoislikkani ikäiset naarasotukset. Ei yks, eikä kaks, vaan valehtelematta tusina. En leveile, enkä ole asiasta ylpeä. Kaipa nuo näkevät turvallisen ja kiltin kainalon vailla tarvetta pettää/jättää/hakata vaimoa/ajaa perhettä lumihankeen tms.

Itse näen pikkutytön ja suhteen jolla ei ole tulevaisuutta, koska pikkutytöllä on elämä elämättä ja perhe perustamatta ja mun kanssani ei semmoinen enää onnistu. Valitettavasti tämmöinen ruma vanha äijänrähjä on onnistunut ainakin muutaman sydämen särkemään sanomalla, että olet aivan liian nuori. Kummallista, mutta valitettavan totta.

Sen sijaan taas itseäni kiinnostavat 40+ naarasotukset ovat niin tarkkasilmäisiä ja kranttuja, että näkevät panssarini läpi. En ole tippaakaan kiinnostava heidän silmissään, joiden silmissä kenties tahtoisin olla kiinnostava.
 
Tota mä en ymmärrä, että joillekin miehille seksi on siis johonkin hiustenleikkuuseen tai selkähierontaan verrattava asia. Hiukan outo ajatusmaailma mun makuun.
Se on outo ajatus ihmiselle, joka yhdistää seksin rakkauteen tai ainakin molemminpuoliseen himoon. Itsellenikin ajatus olisi erittäin omituinen: Mies, joka olisi valmis seksiin kanssani, koska maksan hänelle siitä. Hän ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä, ei toki suhtaudu kalseastikaan, on ystävällinen kuten hyvän asiakaspalvelijan tuleekin ja hoitaa työnsä tunnollisesti. Varsin kummallinen ajatus, vaikka saattaisihan hän nauttiakin seksistä kanssani. Mutta se polku, miten tilanteeseen on päädytty, olisi liian kummallinen.
 
"vieras"
En ottanut kantaa pitäisikö prostituutio kieltää. Nyt vahvemalla on vaihtoehto Ei pitäisi. Asiassa on niin monia puolia, että aivo nyrjähtää välillä, kun sitä ajattelee. Otin vain kantaa siihen, millä todennäköisyyksillä voi törmätä uhreihin, ja mielestäni (täysin mutu siis) se on suuri.

Tämä siis vastauksena tuohon Isämiehen postaukseen.
 
Se on outo ajatus ihmiselle, joka yhdistää seksin rakkauteen tai ainakin molemminpuoliseen himoon. Itsellenikin ajatus olisi erittäin omituinen: Mies, joka olisi valmis seksiin kanssani, koska maksan hänelle siitä. Hän ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä, ei toki suhtaudu kalseastikaan, on ystävällinen kuten hyvän asiakaspalvelijan tuleekin ja hoitaa työnsä tunnollisesti. Varsin kummallinen ajatus, vaikka saattaisihan hän nauttiakin seksistä kanssani. Mutta se polku, miten tilanteeseen on päädytty, olisi liian kummallinen.
No, kyllä se minustakin vähän kummalliselta tuntuisi, mutta en silti katso, että minä tällä perusteella olisin oikeutettu tuomitsemaan täysi-ikäisten ja täysivaltaisten ihmisten keskinäisen toiminnan.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Tota mä en ymmärrä, että joillekin miehille seksi on siis johonkin hiustenleikkuuseen tai selkähierontaan verrattava asia. Hiukan outo ajatusmaailma mun makuun.
Ei tossa oikeesti ole mitään outoa.

Tossa yks kirjoittaja mainitsi noi pikkujoulut? Mä olen soittanut niitä jokuset sadat ja ne on niitä tilanteita, mis näkee pettämistä puolin ja toisin ilman, että raha vaihtaa omistajaa. Siin mieles reilumpaa milloin sinkku käy huorissa.

Vanha vitsi. Mikä on härskeintä maailmassa?

No se, milloin bändi panee morsianta sillä aikaa milloin sulhanen käy juomassa bändin viinat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28864339:
No, kyllä se minustakin vähän kummalliselta tuntuisi, mutta en silti katso, että minä tällä perusteella olisin oikeutettu tuomitsemaan täysi-ikäisten ja täysivaltaisten ihmisten keskinäisen toiminnan.
En minäkään suinkaan tuomitse, päinvastoin. Suhtaudun prostituutioon erittäin hyväksyvästi, kun kyseessä ovat täysi-ikäiset ja täysivaltaiset osapuolet ja olen sitä mieltä, että kyseessä on erittäin tarpeellinen ala.
 
Maksullinen
[QUOTE="vieras";28864254]Se ihmiskaupan uhri varmasti kertoo olevansa uhri?[/QUOTE]

Ei tietenkään kerro, mutta suomalainen prostituoitu ei ole koskaan ihmiskaupan uhri.

[QUOTE="vieras";28864265]Tilastoista en tiedä, mutta jos ihmiskauppa on ase- ja huumekaupan ohella yksi kolmesta suurimmasta rikollisten ansaintakeinoista, niin tarvitseeko siinä mitään tilastoja enää tutkia?[/QUOTE]

Tukeeko Pertti Seinäjoelta tätä samaa suurta pahuutta ostaessaan kiväärin metsästykseen? Vähän sama asia kuin verrata suomalaista prostituoitua vaikka venäläiseen tai thaimaalaiseen.

Hauskaa iltaa teille, minä poistun viikonlopun viettoon! Hyvä, että tästäkin asiasta keskustellaan, mutta alalla työskentelevänä korpeaa suunnattomasti tämä ihmiskauppakortin pakollinen mukaanveto.
 
M32
[QUOTE="vieras";28864076]Olen jo muodostanut kantani sinun naiskuvastasi ja naisen ihmisarvosta[/QUOTE]Totta kai olet. Moralisointiin ja ennakkoluuloihin taipuvaiset ihmiset toimivat juuri näin.
 
"vieras"
Ei tietenkään kerro, mutta suomalainen prostituoitu ei ole koskaan ihmiskaupan uhri.



Tukeeko Pertti Seinäjoelta tätä samaa suurta pahuutta ostaessaan kiväärin metsästykseen? Vähän sama asia kuin verrata suomalaista prostituoitua vaikka venäläiseen tai thaimaalaiseen.

Hauskaa iltaa teille, minä poistun viikonlopun viettoon! Hyvä, että tästäkin asiasta keskustellaan, mutta alalla työskentelevänä korpeaa suunnattomasti tämä ihmiskauppakortin pakollinen mukaanveto.
Suomessa ei siis ikinä koskaan ole ollut yhtään itsensä myymiseen pakotettua suomalaista? Vähän vaikea uskoa.

Ihmiskauppa on maailmanlaajuinen ja suuri ongelma, halusit sinä sitä myöntää ja ajatella tai et.
 
[QUOTE="vieras";28864479]
Ihmiskauppa on maailmanlaajuinen ja suuri ongelma, halusit sinä sitä myöntää ja ajatella tai et.[/QUOTE]

On totta, että ihmiskauppa on globaalilla tasolla vakava ongelma ja on hyvä, että asialle yritetään tehdä jotain. Mutta yhtä totta on se, että suomalaisen prostituution kanssa ihmiskaupalla on melko vähän tekemistä. Kuten Pro-tukipiste on koettanut muistuttaa, ihmiskauppa on otettu uudeksi lyömäaseeksi siinä taistelussa, jossa kaikki prostituutio pyritään kriminalisoimaan.
 
Prostituution totaalinen kriminalisointihan vain heikentäisi ihmiskaupan uhrien asemaa.

Ja tosiaan Suomessa ei taida juurikaan (jos ollenkaan) olla suomalaisia ihmiskaupan uhreja. Ulkomailta tulevien prostituoitujen keskuudessa niitä on ja jää aina välillä kiinnikin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28864505:
On totta, että ihmiskauppa on globaalilla tasolla vakava ongelma ja on hyvä, että asialle yritetään tehdä jotain. Mutta yhtä totta on se, että suomalaisen prostituution kanssa ihmiskaupalla on melko vähän tekemistä. Kuten Pro-tukipiste on koettanut muistuttaa, ihmiskauppa on otettu uudeksi lyömäaseeksi siinä taistelussa, jossa kaikki prostituutio pyritään kriminalisoimaan.
Niin, hankalia juttuja, kun on puolensa ja puolensa. Totaalikieltämisellä on ainakin se hyvä puoli, että lähetetään selkeää viestiä siitä, että me emme hyväksy ihmisen pitämistä kauppatavarana. Haittoja kieltämisellä olisi kuitenkin näillä laeilla liikaa.

Jotenkin lakeja pitäisi muuttaa niin, että ihmiskauppaa voitaisiin kontrolloida paremmin, mutta vapaaehtoisesti toimivat saisivat olla rauhassa. Ja myös niin, että ala tulisi enemmän pois piilosta. Sillä taataan alalla olevien turvallisuutta ja kitketään piilorikollisuutta edes vähän. Hankalaa on, juu.
 
.....
[QUOTE="Vieras";28864614]Kyllähän naisetkin käy maksullisissa.[/QUOTE]

Mut se on ihan eri juttu, kaksoisstandardi nääs.;)

Jotkut naiset näkevät huorat uhkana ja siksi he pelkäävät huoria ihan hirveästi, voihan se omaies käydä huorissa ja silloin seksilakolla ei voi miestä kiristä. Ups, seksilakkohan on myös huoraamista.
 
M32
Tiedä, mitä muita kieroutumia löytyy ihmiseltä, joka ilkeää maksaa omasta tyydytyksestä.
Ilmeisesti vastustat myös hierontapalveluita, kosmetologeja ja ravintoloita, joissa ihmiset tyydyttävät toisten tarpeita ja tuottavat mielihyvää rahasta eivätkä, koska he saavat siitä itse jotakin? Ja vieläpä niin, että heidän aikansa ja ruumiinsa kuuluu työnantajalle, joka maksaa näistä iljettävistä toimituksista paljon vähemmän kuin työntekijän työn arvo on. ;)
 

Yhteistyössä